Lue keskustelun säännöt.
Jotain kivaa tekemistä netissä?
05.12.2007 |
Rupee tympimään tää av. Pelejä oon välillä pelaillu (esim aapeli, älypää, yahoo). Mitähän muuta keksis? Ja jotakin typeriä testejäkin välillä teen...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisko muuta?
Ap