Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joku uramamma jätti pienet lapsensa autoon kauppreissun ajaksi :(

Vierailija
07.11.2008 |

Puhui kännykkäänsä jo autossa ja jatkoi kaupassa. Keräsi samalla ostoksia, eikä pitänyt mitään kiirettä. Kolme lasta odotti autossa, yksi niistä vauva.

Itsekin viivyin kaupassa suht kauan ja kun lähdin, olivat lapset vieläkin autossa odottamassa.

Miksi noita rakkauspakkauksia noin kohdellaan?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tasan näkee milloin joku on "uraäiti" ja milloin kotiäiti.

t: se kledjupetteri, uraäiti

Vierailija
62/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sitä olisi voinut estääkään. Ei nyt oo kyse siitä. Kiitän vaan Luojaa siitä etteivät olleet mukana. Ja sitä yritin viestilläni sanoa, että kyllä siellä parkkipaikallakin voidaan ajaa kovaa ja kolareita sattua. Kun kysyttiin sitä miten siellä nyt kolareita voisi sattua niin vastasin siihen. Että kolari voi tulla sen viiden minuutin aikana mitkä lapset on yksin autossa. Ja mulla ainakin ois helvetinmoinen syyllisyys siitä, että oon lapset yksin sinne jättänyt.

Ja mä en jätä lapsia yksin autoon edes siksi hetkeksi jos käyn hakemassa pikkukaupasta jotain.

Mitä tekemistä tällä asialla on sen kanssa, onko vaarallista jättää lapset yksin autoon? Siis oletus:

- lapset olisi autossa sinun kanssasi ja sama kolari olisi tapahtunut

- lapset autossa ja sinä pikkukaupassa hakemassa muutamaa tarviketta

Miten olisit voinut ensimmäisessä vaihtoehdossa estää tapahtuman? Tietysti sillä, ettet ota lapsia koskaan tai missään autoon mukaan.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi jättää lapsen/lapset yksin autoon edes hetkeksi.

Piste!

...ja lisättäköön vielä, että vastuuton

Vierailija
64/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi jättää lapsen/lapset yksin autoon edes hetkeksi.

Piste!

...ja lisättäköön vielä, että vastuuton

Lisätään vielä, että rakastavampi.

Vierailija
65/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäseudulla kyläkaupan pihaan ehkä uskaltaisin jättää.

Itse en jätä juuri auton syttymminen mahdollista, ilkivalta, pedofiilit, häiriintyneet.

Kuvitellaan että suomi on vielä joku lintukoto missä ei mitään pahaa voi sattua. Joku mielenterveys- tai huumausaine ongelmista kärsivä voi hyvin ottaa puolustuskyvyttämän lapsen kohteekseen ja ne jotka kuvittelee ettei se voi omalle kohdalle sattua niin sitä varmaan esim, koulusurmien omaisetkin ajattelivat.

Jokatapauksessa minä retuutan sen kiljuvan katraani mukana mielummin kuin jätän yksin.

Vierailija
66/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoriin housuihin ja siistiin ulkotakkiin(villakangastakki ym..). Kuka silloin tietää onko minulla takin alla jakku(jota ilmeisesti uranaiset käyttävät) vaiko esim."tavallinen" kauluspaita. Kuinkahan usein sitten minua luullaan uranaiseksi? :D Ja myöskin puhelin (täytyy nyt mainita että malli on Nokia N73) ;) löytyy johon joskus, tosin aika harvoin kaupassa puhun.

Tämä tosin varsinaisen asian vierestä, mutta pisti vain silmään kun ap suoraan sanoen pilkaten sanoi,että uranainen, koska ilmeisesti itse on vain tavallinen duunari.

Ja itse jos jätän joskus lapset nopean lähikauppa reissun ajaksi lapset autoon jätän heille radiopuhelimen missä on vox toiminto koko ajan päällä, joten kuulen mitä siellä tapahtuu.

-kotiäiti-

Vierailija
67/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tasan näkee milloin joku on "uraäiti" ja milloin kotiäiti.

t: se kledjupetteri, uraäiti

Huomasitko, että "uraäiti" oli lainausmerkeissä? En tiedä, mitä ap tarkoitti termillä uraäiti, en tiedä, mitä sinä tarkoitat kun sanot olevasi uraäiti, mutta itse tarkoitin, että ihmisestä ON MAHDOLLISTA nähdä, kun hän on töissä tai ei ole töissä. Piste. Ei mitään sen ihmeellisempää. Sinusta ei näe, oletko töissä vai et, fine, et ole mikään ainoa yksilö tässä universumissa. Jotkut ihmiset taas pitävät töissä tietynlaisia vaatteita, mistä voi päätellä heidän olevan todennäköisesti näin pukeutuneita työpaikan takia. Miehet myös, monetko istuvat puku päällä kotonakin?

Ulosannissa ei ole hiomista, mutta sun sisäänotossa voisi olla. Kaikki ei koske sua. Kuten se mun viesti, vaikka armollisesti näit tarpeelliseksi siihen vastata.

Vierailija
68/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat fiksuja, aikuisia ja koulutettuja miehiä, jotka suhtautuvat lapsiin vastuuntuntoisesti... ja molemmat nauroivat räkäistä naurua näille jutuille. Parhaat illan naurut sai aikaiseksi tämä hysteerikko, joka pelkäsi heittää kassit sisälle, kun lapsi on autossa oven edessä. Jestas. Miten te uskallatte elää? Jokainen päivä elämässä joutuu ottamaan riskejä myös lasten kanssa. On riski viedä kylpyhuoneeseen, on riski antaa lapsen juosta ulkona, on todella iso riski kävellä tuolla tien reunassa jne. Nuo kaikki ovat huomattavasti paljon pahempia uhkia kuin se, että jotain tapahtuu autolle lähikaupan pihassa, johon on näköyhteys koko ajan. Ei ihme, että joidenkin naisten elämä on kauhean vaikea... Mitenköhän sitä ennen pärjättiinkään, kun kenelläkään ei ollut aikaa ja mahdollisuutta olla hysteerikko?

Vierailija
69/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinun miehesi ja miehesi veljen mielipidekö on lopullinen totuus, koska ovathan sentään MIEHIÄ? Noin paljonko arvostat omaa sukupuoltasi?

Vierailija
70/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kun kerran koulutukselle niin kovasti painoarvoa laitat), on ehdottomasti lasten yksin autoon jättämistä vastaan.

Hei, ruvetaan kaikki listaamaan miestemme mielipiteet tänne.. tyhmiä naisia kun vaan ollaan.

Vierailija
71/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ite kerran meinannut palaa autoon, että siksi raahaan lapset aina autosta pois. toki niitä riskejä on muuallakin, tämä riski nyt vaan on mulle tosi konkreettinen...

Vierailija
72/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan siinä nyt iso ero että ovatko lapset vanhemman seurassa vai esim. ison marketin parkkipaikalla yksin autossa yli puoli tuntia.

Minä en koskaan jätä lapsia ruokaostosten ajaksi autoon keskenään, mutta piipahtaessani lähipostissa tai lähiapteekissa tietäen että olen poissa vain noin 3 minuuttia olen jättänyt lapset autoon vöihin.

Vierailija
73/84 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ite kerran meinannut palaa autoon, että siksi raahaan lapset aina autosta pois. toki niitä riskejä on muuallakin, tämä riski nyt vaan on mulle tosi konkreettinen...

Vierailija
74/84 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on taas hauska ketju!

En tajua miks pitää tollasista asioista nostaa hel..tinmoinen moralisointi.

Mä oon duunariäiti ja useinkin jätän muksun rakkauspakkaukseni kirjaa lukemaan jos sanoo odottavansa mielummin autossa.

Vierailija
75/84 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siellä autossa ne sitten hyppivät etupenkin ja takapenkin välillä, kokeilevat kivoja nappuloita ja mitä tapahtuu jos painan tästä jne. Auto keikkuu ja touhu näyttää lähinnä huvittavalta. Että sillä lailla...

Vierailija
76/84 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs isä jätti kioskipiipahduksen ajaksi auton auki ja lapsen autoon. Auto ja lapsi vietiin, mutta tekijä saatiin onneksi nopeasti kiinni. Tapaus päätyi lehtiin asti.

Vierailija
77/84 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on "vaan" MBA ja ei silti jattaisi lapsia yksin autoon. Tassa ilmastossa tosin se tietaisi kylla hengenlahtoa, riippuen tietenkin ajasta.

Itse en ikina jattaisi lapsia yksin autoon.

Vierailija
78/84 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva itki ja kaksi isompaakaan eivät oikein näyttäneet viihtyvän.

En ymmärrä....

ap

Vierailija
79/84 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita ap lastensuojeluun eni kerralla suoraan

Vierailija
80/84 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua....

Meillä iso pakettiauto peruutti päiväkodin parkkiksella auton perän tuusaksi. Jos olisin jättänyt vauvan nukkumaan autoon olisi hän loukkaantunut. Eli törmayksiä sattuu. parkkihallit ovat ahtaita, jos toinen auto törmää autoon, joss on lapsia irti turvavöistä, tulee kuhmuja.

Ametisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan