Taas joku uramamma jätti pienet lapsensa autoon kauppreissun ajaksi :(
Puhui kännykkäänsä jo autossa ja jatkoi kaupassa. Keräsi samalla ostoksia, eikä pitänyt mitään kiirettä. Kolme lasta odotti autossa, yksi niistä vauva.
Itsekin viivyin kaupassa suht kauan ja kun lähdin, olivat lapset vieläkin autossa odottamassa.
Miksi noita rakkauspakkauksia noin kohdellaan?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kommentti.
Tuon kyseisen tapahtuman traagisemmat seuraukset oli välttänyt sillä että lapset ei olleet autossa saatikka parkissa odottamassa vanhempia kaupasta. Mielestäni lapset kannattaakin jättää kotiin, jos hoitaa asioita, joihin ei lasta tarvita, ja turha autoilu on riski. Näin olen välttänyt mm sen että olisin ollut vauvan kanssa motarin pientareella odottamassa apua kun auto hyytyi kesken matkan viime kesänä.
Ja tätä kommenttia varten piti kaivaa 14 vuotta vanha ketju esille? Tuskin ne lapset enää siellä autossa ovat, eivätköhän ole osanneet acata ovet jo monen vuoden ajan itse.
Vierailija kirjoitti:
!!! miettikää kuinka usein uutisoidaan näistä autoista jotka ovat itsestään syttyneet!!!(
....mietitääns... hhhmmm... eipä tuu mieleen yhtä ainoata juttua.
Googleta. Ei ole edes kauaa edellisestä, missä kaksi lasta paloi pahasti autoon.
Rakkauspakkaus on kyllä pitkään aikaan kuvottavin kuulemani sana.
Tyhmä kommentti.
Tuon kyseisen tapahtuman traagisemmat seuraukset oli välttänyt sillä että lapset ei olleet autossa saatikka parkissa odottamassa vanhempia kaupasta. Mielestäni lapset kannattaakin jättää kotiin, jos hoitaa asioita, joihin ei lasta tarvita, ja turha autoilu on riski. Näin olen välttänyt mm sen että olisin ollut vauvan kanssa motarin pientareella odottamassa apua kun auto hyytyi kesken matkan viime kesänä.