Vastuu orgasmista?
Jos nainen ei saa yhdynnässä orgasmia, onko orgasmin tuottaminen naiselle miehen vastuulla? Onko se naisille kauhea asia itse hyväillä seksin aikana sitä nautintonappulaa, jos pelkkä penetraatio ei tulosta tuota?
Joku varmaan kommentoisi heti, että mitä sillä miehellä sitten hommassa tekee? Seksihän voi olla hyvää ilman orgasmia, mutta se huipennus vain jää puuttumaan. Eikö sitä sitten voisi vähän omin sormin avittaa?
JiiKoo
Kommentit (56)
ei yksin eikä yhdessä.
Repikää siitä!
Vierailija:
Eikös seksin tarkoitus ole tuottaa hyvää oloa puolin ja toisin?
Mutta osallistuvatko tyydytyksen puutteessa olevat naiset todella tuohon molemminpuoliseen hyvän olon tuottamiseen, vai olettavatko he, että he hoitavat osuutensa sillä kun heillä on se reikä jota mies panee? Epäilen, että valtaosassa tapauksista, joissa valitettaan, on mies se aktiivinen osapuoli seksissä. Sitten seksin jälkeen heidän oletetaan vielä erikseen tyydyttävän naisen?
Ei se miehenkään laukeaminen aina tule kuin Manulle illallinen. Mies saattaa vaatia lisäkiihoketta esim. naisen rintoja hyväilemällä tai peppua puristelemalla. Ei se nainen noissa mitään tee aktiivisesti tuottakseen miehelle hyvääoloa.
JiiKoo
En vain jaksa enää miehen hyväilemisen rinnalla alkaa yrittää kiihottaa itseäni orgasmiin asti.
Vierailija:
Eli jokainen yhdyntä lopetettais ennen kuin laukeat jonka jälkeen saisit itse hoitaa itsesi valmiiksi??????
Miksi ihmeessä naisen pitää hoidella sekä mies että itsensä??Olisiko sinä valmis orgasmin jälkeen raukeana aina runkkaamaan tai ottamaan mieheltäsi suihin?
Kumpihan teillä hoitelee seksissä enemmän toista?
JiiKoo
miksi vaimoasi ei kiinnosta (kuten olet jo moneen kertaan todennut palstalla).
Minunkaan miestäni ei minun orgasminin kiinnosta eikä näytä pahemmin omakaan kiinnostavan. Meillä loppuu seksi (silloin harvoin kun sitä on=kaksikertaa vuodessa) miehen laukeamiseen.
Enää en jaksa aloitetta tehdä, hoitelen itse itseni. Niin ja mietin rakastajan hankkimista.
Vierailija:
miksi vaimoasi ei kiinnosta (kuten olet jo moneen kertaan todennut palstalla).
Minunkaan miestäni ei minun orgasminin kiinnosta eikä näytä pahemmin omakaan kiinnostavan. Meillä loppuu seksi (silloin harvoin kun sitä on=kaksikertaa vuodessa) miehen laukeamiseen.
Enää en jaksa aloitetta tehdä, hoitelen itse itseni. Niin ja mietin rakastajan hankkimista.
Minä tekisin mitä vaan vaimoni orgasmin eteen. Kyse on siitä että HÄN ei halua. HÄN ei halua leluja, HÄN ei halua että häntä sormetetaan. HÄN ei halua että häntä nuollaan. Joskus kun tähtien asento on suopea, hän haluaa edellämainittuja asioita. Tähdet ovat vaan suopeassa asennossa muutaman kerran vuodessa :)
JiiKoo
Vierailija:
Jos nainen ei saa yhdynnässä orgasmia, onko orgasmin tuottaminen naiselle miehen vastuulla? Onko se naisille kauhea asia itse hyväillä seksin aikana sitä nautintonappulaa, jos pelkkä penetraatio ei tulosta tuota?Joku varmaan kommentoisi heti, että mitä sillä miehellä sitten hommassa tekee? Seksihän voi olla hyvää ilman orgasmia, mutta se huipennus vain jää puuttumaan. Eikö sitä sitten voisi vähän omin sormin avittaa?
JiiKoo
En usko että kovin moni vaimo tykkää jos miehellä on tuollainen asenne seksiin.
Vierailija:
Joskus kun tähtien asento on suopea, hän haluaa edellämainittuja asioita. Tähdet ovat vaan suopeassa asennossa muutaman kerran vuodessa :)JiiKoo
session aikana monta orgasmia? Harva mies pystyy samaan orkkutahtiin kuin naiset. Naisia on myös helppo virittää uuteen orgasmiin. Miestä ehkä vaikeampi, ainakin minua.
Meillä tehdään usein siten, että ensin hieron vaimolle orkun, sitten hän saa vielä yhdynnässä useitakin.
Vierailija:
Meillä on ääneen lausumaton totuus, että seksi loppuu kun mies saa. Jos itse saan aikaisemmin, hoitelen miehen loppuun. Jos mies saa ensin, seksi loppuu siihen.
tätä on edeltänyt esileikki jossa molemmat saa suuseksiä ja yhdynnässä haluan hieroa itseäni... mies tekee ´sen joskus mutta yleensä silloin ohjaan hänen kädet vaikka rinnoilleni tai sitten saa keskittyä pelkkään kunnolla naimiseen rauhassa... ei minusta mitään vaivaa hieroa itseään samalla...
Miettikääs jos mies ei tulisi yhdynnässä vaan tarvitsisi aina jonkin lisäjutun kuten useimmat naiset...
Eihän se miesten vika että he saavat pelkästä yhdynnästä (ja hyvä näin) Eikä se miesten vika että me ei saada siitä pelkästä yhdynnästä ja silti yhdyntä on se mitä tarvitsen vaikka sormettaisin yksin joka päivä tai miehen kanssa.
Jos mies meinaa munansa pilluun työntää orgasminsa saadakseen niin kyllä se naisen orgasmi on silloin miehen vastuulla . Mies joka ei halua / pysty antamaan naiselle orgasmia on aika heikoilla hangilla , voisin jopa sanoa että SURKEA .
Vierailija:
session aikana monta orgasmia? Harva mies pystyy samaan orkkutahtiin kuin naiset. Naisia on myös helppo virittää uuteen orgasmiin. Miestä ehkä vaikeampi, ainakin minua.
Meillä tehdään usein siten, että ensin hieron vaimolle orkun, sitten hän saa vielä yhdynnässä useitakin.Vierailija:
Meillä on ääneen lausumaton totuus, että seksi loppuu kun mies saa. Jos itse saan aikaisemmin, hoitelen miehen loppuun. Jos mies saa ensin, seksi loppuu siihen.mutta itse harvoin saan sitä ensimmäistä ja ainoatakaan esileikin tai yhdynnän aikana. Yleensä tosin meidän esileikkimme on penetraatio.
mutta enää se ei vain jotenkin kiinnosta. Olisi kiva olla aidosti kiihottunut yhdynnän aikana, tuntea se sama himo kuin aikaisemmin. Mutta kun jotenkin vain tuntuu niin ontolta, kun mies kyllä haluaa seksiä, mutta ei halua tehdä mitään mun kiihottamiseksi. Siis HENKISELLÄ puolella. Olisi kiva, että tulisi vietellyksi, niin että pikkuhousut olisivat märät ja sitä olisikin valmis tekemään ihan mitä tahansa.
Ja kyllä tuo mies siihen välillä ryhtyykin. Mutta NIIN harvoin, että sitten hetken päästä taas ollaan siinä samassa pisteessä, että esileikki = penetraatio. Kun sitä jatkuu kuukausikaupalla, ei vain enää ole kiihottuneessa mielentilassa kuin salaa unissaan. Joskus yhdynnän loppua kohden sitä alkaa tulla vähän märäksi ja nauttia, mutta yleensä kaikki onkin jo ohitse.
seksiä niin pitääkö odottaa että mies tekee sen kiihottamisen pikkuhousut märäksi... miehen voi myös vietelllä ja siten saada parempaa seksiä... ostella asuja ja kun mies tuloillaan pyytää lopettamaan ja käskeä hyväilemään sinua itseäsi ja sitten taas jatkaa... ym.. pieniä juttuja. Eikähän se mieskin siitä pikkuhiljaa muutu tuliseksi rakastajaksi joka saa ne pikkuhousut märäksi... näin ainakin meillä. Keksikää yllätyksiä! Vaivaahan se vaatii mutta antaa sitten enemmän molemmille:)
Kyllä, meillä minä olen tehnyt tähän ikään jo kyllä kaikki temput, kämppä pullollaan välineitä, videoita, asuja ja rutkasti on ollut mukana himokasta mieltä.
Mutta jos mies keskittyy vaan oman O:nsa tulemiseen niin kyllä siinä nainen jää nuolemaan näppejään.
Ei kaikkia miehiä kiinnosta pätkääkään naisen halut, toiveet, herkät paikat tms.
Minun mieheni ei ole koskaan edes suuseksiä antanut.
Et silleen miuku.
Nainen 33v
Onko tullut mieleen, että et ehkä ole enää niin kiinnostava ja haluttava kuin parikymppisenä? Seksinne on kenties arkipäiväistynyt, urautunut.
Ei naista huvita enää samalla tavalla vietellä, jos siitä ei enää saa sitä mitä haluaisi. Mies tietää mitä saa ja se on liian tavallista, mutta kelpaa paremman puutteessa.
Vierailija:
mutta enää se ei vain jotenkin kiinnosta. Olisi kiva olla aidosti kiihottunut yhdynnän aikana, tuntea se sama himo kuin aikaisemmin. Mutta kun jotenkin vain tuntuu niin ontolta, kun mies kyllä haluaa seksiä, mutta ei halua tehdä mitään mun kiihottamiseksi. Siis HENKISELLÄ puolella. Olisi kiva, että tulisi vietellyksi, niin että pikkuhousut olisivat märät ja sitä olisikin valmis tekemään ihan mitä tahansa.
Että monikohan mies olisi suhteessa esim.10v niin että seksiä kyllä sais , mutta se loppuisi aina ennen miehen tuloa??? Ja miehen pitäisi sit itse hoitaa homma loppuun. Pystyisittekö siihen?
Todennäköisesti niinä päivinä hän HALUAA seksiä. Muina päivinä hän antaa sinulle, vaikka ei haluta. t. nainen, joka tekee myös noin
Tuo nyt on itsestään selvää. Suuri kysymys kuuluukin miksi haluja on vain kaksi kertaa vuodessa eikä kaksi kertaa viikossa?
JiiKoo
Siitä se johtuu, et yksinkertaisesti enään herätä vaimossasi haluja. Kyllä ne vaimotkin voi kyllästyä samaan lihaan.
Siis jos mies ei sinua tyydytä, anna orgasmia? Erota? Ei toista voi oikeen pakottaakaan, sit menee seksi valta peliksi...