Vastuu orgasmista?
Jos nainen ei saa yhdynnässä orgasmia, onko orgasmin tuottaminen naiselle miehen vastuulla? Onko se naisille kauhea asia itse hyväillä seksin aikana sitä nautintonappulaa, jos pelkkä penetraatio ei tulosta tuota?
Joku varmaan kommentoisi heti, että mitä sillä miehellä sitten hommassa tekee? Seksihän voi olla hyvää ilman orgasmia, mutta se huipennus vain jää puuttumaan. Eikö sitä sitten voisi vähän omin sormin avittaa?
JiiKoo
Kommentit (56)
Meidän suhteemme ei ole mikään hirvittävän vanha, enkä tänä aika ole " oleellisesti rupsahtanut" . Kuitenkin tuntuu, että seksielämä on ollut mun vedettävissä koko ajan, ja olen niin saatanan väsynyt siihen. Että pitäisi ottaa vastuulle miehen nautinto, oma nautinto, ja kaikki.
Vierailija:
Onko tullut mieleen, että et ehkä ole enää niin kiinnostava ja haluttava kuin parikymppisenä? Seksinne on kenties arkipäiväistynyt, urautunut.
Ei naista huvita enää samalla tavalla vietellä, jos siitä ei enää saa sitä mitä haluaisi. Mies tietää mitä saa ja se on liian tavallista, mutta kelpaa paremman puutteessa.Vierailija:
mutta enää se ei vain jotenkin kiinnosta. Olisi kiva olla aidosti kiihottunut yhdynnän aikana, tuntea se sama himo kuin aikaisemmin. Mutta kun jotenkin vain tuntuu niin ontolta, kun mies kyllä haluaa seksiä, mutta ei halua tehdä mitään mun kiihottamiseksi. Siis HENKISELLÄ puolella. Olisi kiva, että tulisi vietellyksi, niin että pikkuhousut olisivat märät ja sitä olisikin valmis tekemään ihan mitä tahansa.
Vierailija:
Todennäköisesti niinä päivinä hän HALUAA seksiä. Muina päivinä hän antaa sinulle, vaikka ei haluta. t. nainen, joka tekee myös noin
Tuo nyt on itsestään selvää. Suuri kysymys kuuluukin miksi haluja on vain kaksi kertaa vuodessa eikä kaksi kertaa viikossa?
JiiKoo
kiinnosta naisen nautinto saatikka orgasmin saaminen. Harvaa miestä itseasiassa kiinnostaa koko seksi ylipäätään. Puheet on suuria mutta sängyssä paljastuu totuus, siellä ei olla valmiita tekemään paljoakaan.
Siinä tärkein syy miksi en edes viitsi vaivautua lyhyisiin suhteisiin. Niitä tuli nuorena harrastettua ihan tarpeeksi.
Sänkyyn mennään vasta kun huomaan että miestä kiinnostaa sänkyyn meno muistakin syistä kuin pillun ja kassien tyhjennyksen takia.
Tuo nyt on itsestään selvää. Suuri kysymys kuuluukin miksi haluja on vain kaksi kertaa vuodessa eikä kaksi kertaa viikossa?
Siksi, koska nainen ei vain ole enää erityisen kiihottunut sinusta.
Voihan se olla noin. Miksi tuota ei voi sitten sanoa suoraan? Vakuutellaan vaan, että kaikki on hyvin, mutta ei vaan ole fiiliksiä. On se ihme, että jos omalla kohdalla ei seksi kiinnosta, niin miksi sitä toista pitää kiduttaa ja viedä pois mahdollisuus onneen suhteen joka tasolla? Löisi rehellisesti kortit tiskiin ja antaisi minun tehdä korteista omat johtopäätökseni. Nyt tasapainoilen tilanteessa, jossa toivon muutoksen joskus tapahtuvan parempaan, koska mitään vikaa ei suhteessa muka ole.
JiiKoo
kiinnosta naisen nautinto saatikka orgasmin saaminen. Harvaa miestä itseasiassa kiinnostaa koko seksi ylipäätään. Puheet on suuria mutta sängyssä paljastuu totuus, siellä ei olla valmiita tekemään paljoakaan.
Siinä tärkein syy miksi en edes viitsi vaivautua lyhyisiin suhteisiin. Niitä tuli nuorena harrastettua ihan tarpeeksi.
Sänkyyn mennään vasta kun huomaan että miestä kiinnostaa sänkyyn meno muistakin syistä kuin pillun ja kassien tyhjennyksen takia.
Kärjistettynä: jos nainen on seksin suhteen aktiivinen, niin kyllä minä haluan naiselle antaa takaisin. Jos taas nainen on " lahna" ja seksin suhteen vain vastaanottavainen, niin en minä hänelle mitään vaivaudu antamaan.
JiiKoo
on naiselle lahja tuntea oma kroppansa niin hyvin, että " vie itse itseään" kohti orkkua. Itselleni on tärkeää, että olen rakastunut ko. mieheen, että uskallan antaa mennä ja vaan nauttia. Yhdenillan jutuissa orgasmit eivät vastaa kuin 10 % parisuhteessa koetusta.
Vaikka itse hiplaisi itseään yhdynnän aikana (joissain asennoissa välttämätöntä kuten lempparimme lusikka!), on se aivan eri juttu kuin itsetyydytys. Sen näkeminen myös kiihottaa miestä. Joskus itsetyydytänkin miehen avustuksella. Jos miehellä on vastuu molempien orgasmista, hänelle saattaa tulla liikaa paineita. Monelle miehelle on vaikea keskittyä moneen asiaan yhtaikaa, pitkittää yhdyntää jotta nainen ehtisi mukaan. (en tarkoita että minuutin muna ois oikea tyyli, mutta miehen herkkyys saattaa kadota jos hän hampaat irvessä pidättää jos itellä olisi hyvinkin herkässä eikä sitten itse laukeakaan. Tilanne täytyy olla rento ja mennä omalla painollaan..
Tietysti voi olla poikkeuksia, jotka ovat niin hyviä rakastajia, että vaistonvaraisesti vievät naisen hurmioon, eikä ole naisen tarvis lisähierontoja tehdä. Olen itsekin törmännyt niihin, mutta on molemmille oikeudenmukaista ja kivaa, että ei ikinä tarvitse vedota siihen, jos ei laukea, että MIES ei tehnyt sitä tota ja tuota.. itsepä nainen kroppansa parhaiten tuntee..
miuku22:
t
Miettikääs jos mies ei tulisi yhdynnässä vaan tarvitsisi aina jonkin lisäjutun kuten useimmat naiset...
Eihän se miesten vika että he saavat pelkästä yhdynnästä (ja hyvä näin) Eikä se miesten vika että me ei saada siitä pelkästä yhdynnästä j.
Meillä käy joskus niinkin, ettei mies saa yhdynnässä, mutta minä saan! Älä yleistä! Joskus mies on väsynyt töistä (fyysinen työ) tai mitä nyt tietysti " höylääminen" määräänsä enempää ei laukase ja kiihotus katoaa jos ei laukea ja vaan jyystää. Ei stressata kummatkaan siitä.
Silloin tietysti viedään mies oraalisesti loppuun. :-)
Vierailija:
En usko että kovin moni vaimo tykkää jos miehellä on tuollainen asenne seksiin.
Ja mitäs vikaa siinä on, että nainen on aktiivinen?
Miehiä ja heidän hellyydenkipeyttään väheksytään aivan suotta! Ja heidän vastuullaan pitäisi aina olla kaikki?!
Miehiä voi ja pitää rakastella kuin naisiakin, suudella kaulaa, vartaloa, hivellä ja puristella...Ja kahden leikissähän kaikki on sallittua mitä nuo kaksi sallivat!! Eli myös itsensä hiplaaminen, jos se tuo iloa - ei itselleni ainakaan vaiva ole!
Etkö JiiKoo siis nauti siitä, että tuotat naisellesi nautintoa? Onnekseni (näköjään) olen tavannut viime vuosina vain miehiä, jotka kiihottuvat kovasti nautinnon tuottamisesta. Ja päinvastoin : )
kyllä tuota mikä vaiva on hiplata itseä orgasmiin...
Kyllä siinä alkaa oleen vaivaa, kun ensin teet julmetusti töitä että saan miehen valmiuteen: suuseksi, hyväily yms. ja sit 3min panon aikana pitäis viel hinkata itsensä orgasmiin. Vierailija:
Vierailija:En usko että kovin moni vaimo tykkää jos miehellä on tuollainen asenne seksiin.
Ja mitäs vikaa siinä on, että nainen on aktiivinen?
Miehiä ja heidän hellyydenkipeyttään väheksytään aivan suotta! Ja heidän vastuullaan pitäisi aina olla kaikki?!Miehiä voi ja pitää rakastella kuin naisiakin, suudella kaulaa, vartaloa, hivellä ja puristella...Ja kahden leikissähän kaikki on sallittua mitä nuo kaksi sallivat!! Eli myös itsensä hiplaaminen, jos se tuo iloa - ei itselleni ainakaan vaiva ole!
Etkö JiiKoo siis nauti siitä, että tuotat naisellesi nautintoa? Onnekseni (näköjään) olen tavannut viime vuosina vain miehiä, jotka kiihottuvat kovasti nautinnon tuottamisesta. Ja päinvastoin : )
Mistä olet moisen kuvan saanut? Parasta seksissä on se kun vaimo nauttii ja olen valmis tekemään mitä vaan sen nautinnon eteen. Vaimo itse ei halua nautintoa kuin pari kertaa vuodessa (eli on sillä päällä että haluaisi suuseksiä tai tyydytystä käsin). Yhdynnässä hän ei saa orgasmia.
JiiKoo
Miehillä on aina niin suuret puheet..
Kyllä minä teen sitä ja tätä ja varmasti tyydytän naiseni. Totuus kuitenkin on et mitä enemän puhuu P... sitä nolompi on sängyssä. aina nuo suuret lupaukset ja muut unohtuu kun kassit pitää tyhjätä.
olen kyllästynyt siihen, että mies ulvoo nautinnosta, mutta itse lähinnä yhdynnän jälkeen pettymyksestä.
[/quote]
Mistä olet moisen kuvan saanut? Parasta seksissä on se kun vaimo nauttii ja olen valmis tekemään mitä vaan sen nautinnon eteen.
JiiKoo
[/quote]
Mistä olet moisen kuvan saanut? Parasta seksissä on se kun vaimo nauttii ja olen valmis tekemään mitä vaan sen nautinnon eteen.
Siitäpä tietysti, että toivot naisen hierovan itselleen sen orgasmin : )
Toivoinko? Mielestäni en toivonut mitään. Aloitin vain puheenaiheen. Jotkut naiset sitä tekevät ja jopa pitävät siitä. Toisten mielestä (mm. oman vaimoni) omat hyväilyt ei kuulu seksiin.
JiiKoo
miuku22:
eli jatkuvaa duunia meidän seksielämän eteen. Ja mies kyllä nautti täysin palkein, mutta ei se siihen johtanut, että hän olisi alkanut mun eteen mitään tekemään. Antamaan mitään vastapalveluksia. Jotenkin hän tuntui vain sitten joskus kysyvän sillä lailla puolivaivaantuneesti, että " no pitäskö munkin tehdä jotain" , sellaiseen äänensävyyn, että tuntui parhaimmalta vain olla että vittu ei todellakaan, jos ei se sinua itseäsi miellytä.