Gordon Ramsay, Jari Sarasvuo ja Simon Cowell ovat miehiä minun makuuni.
Tämä kertonee minusta jotain, mitä?
Minusta nuo kolme ovat äärimmäisen älykkäitä, eroottisia ja seksikkäitä, itsevarmoja miehiä. Tykkään kovasti.
Kommentit (31)
Jep, ap, olen samaa mieltä. tykkään itsevarmoista miehistä, mutta se raja itsevarman ja itserakkaan välillä on joskus hiuksenhieno, joten pitää olla tarkkana!
No varmasti kertoo. Itse olet suhteellisen älytön ja tuuliajolla, sen verran että edes tiedä mitä todellinen älykkyys on. Luulet typerää machoilua ja viisastelua älykkyydeksi ja itsevarmuudeksi.
Haluat miessuhteeltasi sitä,että susta huolehdittaisiin, koska et pysty itse tekemään sitä.
Sulla on luultavasti hyvin huono äitisuhde, jos sitä on ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 21:48"]
No varmasti kertoo. Itse olet suhteellisen älytön ja tuuliajolla, sen verran että edes tiedä mitä todellinen älykkyys on. Luulet typerää machoilua ja viisastelua älykkyydeksi ja itsevarmuudeksi.
Haluat miessuhteeltasi sitä,että susta huolehdittaisiin, koska et pysty itse tekemään sitä.
Sulla on luultavasti hyvin huono äitisuhde, jos sitä on ollenkaan.
[/quote]
Tämän ajatuksen ajattelinkin jonkun heittävän. =)
Olen varma, niin itsestäni kuin ympäröivästä maailmastanikin. Olen äiti, ja omakin äitisuhteeni on lämmin ja hyvä. Jopa suhde anoppiini on tasavertainen. En skitsoa toisten tekemisistä, enkä omastanikaan enää..tämä kaikkihan on vain ihanaa elämää.
Oikeastaan se mikä minua v...ttaa on elämisen tyhmyys, typeryys, hukkaan heitetyt mahdollisuudet, itsekkyys, pelkuruus ja ihmisen sanomattoman ääretön pahuus.
Olen tunneihminen, mutta hyvin itsevarma sellainen.
ap
Et siis mitenkään vaatimaton;). Jutellaanko tässä ketjussa sinusta? Kärsä pois omasta perseestä!
Gordon Ramsay, Jari Sarasvuo ja Simon Cowell
Kolme miestä? kuka suuhun? kuka peppuun?kuka etupyllyyn?
Gordon on vanha ja näyttää ikivanhalta. Petti/pettää vaimoaan. Sarasvuo on rehentelevä öykkäri, joka petti vaimoaan. Cowell on siloteltu vanha mies, joka on kiristyttänyt kasvojaan useita kertoja. Hän petti hyvää ystäväänsä makaamalla tämän vaimon kanssa. Oiiih, mitä sankareita!
TV Guide valitsi Simonin kymmenenneksi listalle:
The 60 Nastiest Villains of All Time.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:17"]
Gordon on vanha ja näyttää ikivanhalta. Petti/pettää vaimoaan. Sarasvuo on rehentelevä öykkäri, joka petti vaimoaan. Cowell on siloteltu vanha mies, joka on kiristyttänyt kasvojaan useita kertoja. Hän petti hyvää ystäväänsä makaamalla tämän vaimon kanssa. Oiiih, mitä sankareita!
[/quote]
Kaikki miehet jotka saavart naisia helposti pettää. Ne miehet jotka ei petä ei edes saa naisia
Ramsay on aggressiviinen kusipää joka teeskentelee olevansa joku ihmisten auttaja, Cowell on vain kusipää ja Sarasvuo pönkittää viisiin koko elämänsä sisäistä sankariaan. Mä en haluaisi seukata yhdenkään noista kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:56"]
Gordon Ramsay on kuuma.
[/quote]
Niin on, ja Sarasvuo ja Cowell on kans. Itseasiassa yhden unohdin: Esko Eerikäisen! Siinä neljäs omaan top kolmoseeni =))))
ap
Gordon Ramsay on kuuma.
[/quote]
Hot. Vaikka ei mun makuun, mutta...vaikkakin ruma, karkean näköinen.
Karskit otteet?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:16"]
Gordon Ramsay on kuuma.
[/quote]
Niin on, ja Sarasvuo ja Cowell on kans. Itseasiassa yhden unohdin: Esko Eerikäisen! Siinä neljäs omaan top kolmoseeni =))))
ap
[/quote]
Hyhhy ei Esko Eerikäistä! Ulkonäöllisesti kyllä kelpaisi erittäinkin hyvin, mutta se on niin nuija.. loppupeleissä miehissä seksikkäintä ja kuumaa juuri se äly, itsevarmuus, menestys!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:37"]
Gordon Ramsay on kuuma.
[/quote]
Hot. Vaikka ei mun makuun, mutta...vaikkakin ruma, karkean näköinen.
Karskit otteet?
[/quote]
Aijaijai indeed, karskit otteet. Ja itsevarmuus. Ja kuuma kroppa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:05"]
Et siis mitenkään vaatimaton;). Jutellaanko tässä ketjussa sinusta? Kärsä pois omasta perseestä!
[/quote]
No kenestäs muusta? Lue aloitus uudelleen ja vastaa sitten uudelleen.
-ap
ERKKI TUOMIOJA on mies mun makuun. Mutta kun kukaan ei kerro mulle, onko hänellä tyttöystävää.