Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<<<<Syyssissit alkuviikkoon>>>>

03.12.2007 |

Hyvää huomenta ja uutta viikkoa!!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vai joko ollaan päivän puolella..

Tuli tässä mieleen kun Colis mainitsi Uman, että mitäköhän heille mahtaa kuulua? En ole ainakaan huomannut vähään aikaan hänestä mitään nähnyt vai mennytkö ohitse..?

Kewan muutto juttuja luin suu mutrussa. Tuntuu pahalta sinun puolesta.. Suuria juttuja on edessä, eikä ajatukset sinulla tunnu olevan kovin positiiviset niiden suhteen. Olet mielessäni useammin kuin arvaatkaan...

Rakkausvauva, mukavia shoppailu päiviä ;) Parempi olla siellä missä tuntee olonsa mukavaksi, vaikka rahaa vähän kuluisikin. Sinun hyvinvointi on nyt tärkeintä, eiks niin.

Peikkoäet mietti joululahjaa 15-v jannulle :) Mulla pikkuveli 16-v ja ainakin tuli mieleen leffaliput, bändeihin liittyvät jutut myös ihan kivoja, jos on joku tietty lemppari jonka tiedät. Mun pikkuveli käyttää myös koruja, siis esim. nahkaisi rannejuttuja jne. Riippuu myös vähän tyypistä, mut mun pikkuveli on tykännyt kosmetiikka ja hygienia lahjoista :)

Havahduin tässä ristiäisten aikoihin ihanaan onnen tunteeseen, jostA Typykkäkin maanantaina kirjoitteli. Tämä vauva-aikakin on ollut niin ihanaa, etten olisi osannut edes toivoa. Esikoinenkin oli aikanaan helppo tapaus, mutta kait tämän toisen kohdalla vaan osaa ottaa siitä enemmän irti. Eilen meillä oli pahin ilta koko 2 kuukauden aikana ja se tarkoitti sitä että Mennin sai laittaa kahteen sänkyyn, ennen kuin nukahti :O Että tälläistä. Nukkuu siis ja syö hyvin. Saan öisin nukuttua 8-9 tuntia putkeen, joten en tiedä mitään rankasta vauva-arjesta. Päivisinkin vetää noin 3-5 tunnin päikkäreitä, ollen aina välissä tunnin-kaksi hereillä. Silloinkin vain juttelee ja naureskelee. Masuvaivoista en edes tiedä mitä ne on. Kyllä kuulkaa kolahtaa ja kovaa, jos arkemme jossain vaiheessa muuttuisi ;D

Ei mutta siirryn laittamaan vaatetta niskaan ja valmistaudun eskarilaisen hakuun. Menen pitkästä aikaan vaunuillen häntä noutamaan. Risellakin oli reippaillut tänään, piristää kummasti :)

Dumle ja Menni 29.9

Vierailija
42/46 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakata pitäisi mutta haahuilen vaan ympäriinsä.Tosi paljon pitää mättää mukaan heppareissulle vaatetusta kun ulkoillaan tietty paljon ja vaihto vaatteita sitten kanssa mukaan tulee kyllä aika satsi tavaraa;/

Pikaisesti tulin kyllä täällä piipahtamaan ,vaikka ei aikaa olisi.

BB voitto meni oikeaan osoitteeseen.Äänestin Saulia.Hyvä tyyppi ja rentomeininki alusta saakka:))Kadi oli mun kakkosvaihtoehto kaikinpuolin ihan jees tyyppi mutta kyllä tosi lupaava alkoholistin alku,toivottavasti tajuaa oikeasti vähentää tuota juomistaan.

Ihania aarteita teillä.hih.Kyllähän minäkin soitin heti miehelle töihin että nyt tais tulla Aadan kela-kortti ja kirjekuori odotti aukeamistaan siihen asti kun mieskin oli paikalla:)

nyt itkeee......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sillä Umalla ollut niitä muutto puuhia? Josko eivät ole saaneet vaikka vielä nettiä toimimaan.. Tai sitten hän kovasti sisustaa uutta asuntoa..

Dumle. Kyllä mielummin tuon voiton BB:ssä Saulille soin kuin Kadille, en tiedä, mikä hänessä oli minua ärsyttävä piirre, ehkä juuri tuo alkoholin käyttö sai niskakarvat pystyyn.. En tosin jaksanut edes lopussa enää koko ohjelmaa seurata..

Huomenna olisi pyhäpäivä, pitäisi kauppaan lähteä, kunhan saan vanhimman tytön koulusta kotiin. On mukava apu noilla reissuilla.

Illalla koululla olisi itsenäisyyspäivä juhla, on mentävä katsomaan kun lapset esittää siellä jotain..

Jaahas, poika heräsi..

Vierailija
44/46 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miko syötetty ja vaihdettu kuiviin.. Ostettiin nyt isompia vaippoja kun nuo Liberon minit jäi pieneksi, nyt siis midejä.. En tiedä, laitanko ne liian löysälle, kun tuntuu valskaavan aika usein.. Poika nukkuu kyljellään ja " yli vuotoja" tulee.. Meni sitten ulkopuku taas pesuun.

Oletteko muuten kuulleet uutisista, että äippäpakkauksen ruokalapusta on löytynyt jotain ainetta liian suuri määrä. Itse en kyllä ole ottanut sitä vielä edes käyttöön, joten en ole sitä vielä pessytkään, mutta aine lähtee pesussa pois.. Itse asiassa koko ruokalapun väri ei miellytä minua.. =)

Mitäpä mun vielä piti kirjoitella..? Ois taas pitänyt laittaa muistilappua itselleen..

Jassoo.. Poika toimittaa " faksia" vaippaan tuossa lattialla, lähden siis pepun pesuun.. Ei hetken rauhaa.. =) Heh!

Vierailija
45/46 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläiselle pukkasi nimittäin elämäni ensimmäinen rintatulehdus. Eilen nousi kuume tosi nopeasti ja varustusta kuumotti tosi kovasti. Yö meni hikoillessa ja välillä oli taas vilu. Karmeaa! Hain aamulla lääkäriltä Keflex-kuurin mutta lääkäri sanoi että kannattaa katsoa tämä päivä vielä ja jos kuume ei uudelleen nouse niin ei kannata aloittaa kuuria. Vaikuttaa kuitenkin vauvaankin. Olen yrittänyt siis hoitaa asiaan ihan kotikonstein, syöttänyt, syöttänyt ja syöttänyt tyttöä. Käynyt kuumassa suihkussa ja lypsänyt ja ties mitä. Pitäkää peukkuja että toimii enkä joudu kuuria aloittamaan.

Huomenna pitäisi lähteä oman perheen voimin Aulangolle kylpylähotelliin ja esikoinen odottaa reissua kovasti. Nyt on jo selvää että äidin kylpeminen jää väliin mutta jaksanko edes lähteä, se on toinen juttu.

Aamulla piti raahautua esikoisen päivähoidon joulujuhlaan ja olipas kyllä aika reissu kun oli melko tavalla valvonut ja ihan dropattu, mutta piti se nähdä kun tyttö esittää lumihiutaletta. Ihania pieniä, kun lauloivat ja esiintyivät! Ihan vesi silmissä tuli seurattua, tämä se taitaa olla niitä parhaita hetkiä äitiydessä kuitenkin vaikka kuinka olisi itse ollut kipeä. Hiljakin oli hereillä ja tapitti tiukasti pomppivia lapsia, nauroi myös kaikille jotka tulivat vauvaa katsomaan eli nimensä mukaisesti tosi hiljainen ja hyväntuulinen tyttö.

Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille!

t: Typykkä ei tällä hetkellä kuumeessa ja toivottavasti ei enää nousekaan...

Vierailija
46/46 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kommentoida vielä tuota nimiasiaa. Minulla on itselläni erikoinen nimi, tuli tosiaan almanakkaan vasta joskus 84-86 vuonna. Ja lapsena muistan että siitä oli kyllä joskus harmiakin, varsinkin kun siihen nimeen lisätään hiukan harvinaisempi punainen tukka. Mutta aikuis-iällä erikoisesta nimestä ja punaisesta tukasta on ollut hyötyä. Kouluissa opettajat aina oppivat minut nopeasti ja tasan sen vuoksi saan varmaan parempia numeroita tekemättä mitään ihmeellistä. Jään vain mieleen ja se vaikuttaa- en minä muuten ymmärrä mistä esim. nuo ammattikorkean vitoset tulevat :) Toki olen pilkunviilaaja ja teen aina parhaani mutta väitän että joskus kyllä työt ei ole omasta mielestänikään nyt niin ihmeellisiä. Eli älä murehdi, kyllä se joskus vielä päivä paistaa siihenkin risukasaan. Nimipäivät vaan ovat ikäviä kun Menniä ei ole kalenterissa. Minulle ainakin tehtiin " väkisin" nimipäivä ja se oli tosi järkyttävää. Muistan vieläkin sen!

T: Typykkä the redhed