mitä lapsen kummitädille, erittäin hyvälle ystävälle joululahjaksi?
Kommentit (32)
Vierailija:
vaikka olisikin ollut yli vuoden tauko välillä, niin ei se ole ollut nyt!! olet ollut ulkona 2kk sitten, (kirjoituksiesi perusteella) ei siis sulla mitään yli vuoden taukoa ole ollut!! siis tästä taaksepäin laskettuna.
jokainenhan nyt raskausajan on ottamatta.
Me olla aikaisempina vuosina tehty pipareita ja koristeltu ne " hienosti" , mutta tänä vuonna ajateltiin tehdä jotain makeisia esim. jääsuklaata.
vaan että jos ei olisi lasta olisin menossa baariin hyvissä alkukaljoissa... missä se sana haluan?????
lukeehan sen nyt sokean mummon poskellakin, että baariin olis hinku mennä,,, ja kun kummitätikin kavereineen on kova ottamaan, ja joksi itsekkin olet tunnustautunut... sääli lastasi..
Vierailija:
lukeehan sen nyt sokean mummon poskellakin, että baariin olis hinku mennä,,, ja kun kummitätikin kavereineen on kova ottamaan, ja joksi itsekkin olet tunnustautunut... sääli lastasi..
alle 50 viestiä ja kysymyksestä " mitä lahjaksi?" ollaan päädytty " sääli lastasi!" -parahdukseen :DD
ja muutaman jälkeen tekee minut humaltuneeksi... ja vielä se krapula, sekin on niin ihanaa etten sanoin voi kuvailla... kylmä kalja, mikä sen ihanampaa... ei tarvi sääliä lasta. mua ei voi kyllä miksikään juopoksi sanoa jos pari kertaa on ollut ulkona... nuorempana on kyllä maistunut aika useastikin, enkä häpeä sitä, se oli osa minun nuoruuttani, mukavaa oli. nytkin on mukavaa lapsen kanssa... hinku baariin, kyllä juu on, ihan vaikka vaan tuulettumismielessä?
mitäs se sulle tekee? ootkos kateellinen jos et itse ole päässyt ulos? mä olen kyllä ihan hyvä mutsi vaikka sanonkin pitäväni alkoholista, kuka ei pitäisi?
ai niin, tulikin vielä mieleeni, sopisiko sulle mitenkään että tulet hoitamaan lastani kun seuraavan kerran lähden ulos? olis tosi mukava nähdä ihan elävä nipottaja... ja seuraava reissu taitaakin tulla hmm. sopisko sulle uutena vuotena vai joskus tammikuun alussa?
nuoret yksinhuoltajat on ihan suolesta..
äidistä.
yh ja vielä alkkiskin,, tuskin osaa lastaan hoitaa, pakolliset toimenpiteet tekee, ruoka ja vaipan vaihdot, tuskin antaa aikaansa ja osaa leikkiä lapsensa kanssa..
terveisin ap, yh, alkkis, huono äiti, pakolliset toimenpiteet tekevä, ei osaa leikkiä lapsensa kanssa... =)
baariin alkukaljoissas ,niin miksi teitkään koko lasta?