Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä lapsen kummitädille, erittäin hyvälle ystävälle joululahjaksi?

Vierailija
01.12.2007 |

noin 10-20 euron luokkaa..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

baariin alkukaljoissas ,niin miksi teitkään koko lasta?

Vierailija
22/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka olisikin ollut yli vuoden tauko välillä, niin ei se ole ollut nyt!! olet ollut ulkona 2kk sitten, (kirjoituksiesi perusteella) ei siis sulla mitään yli vuoden taukoa ole ollut!! siis tästä taaksepäin laskettuna.

jokainenhan nyt raskausajan on ottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olla aikaisempina vuosina tehty pipareita ja koristeltu ne " hienosti" , mutta tänä vuonna ajateltiin tehdä jotain makeisia esim. jääsuklaata.

Vierailija
24/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan että jos ei olisi lasta olisin menossa baariin hyvissä alkukaljoissa... missä se sana haluan?????

Vierailija
25/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukeehan sen nyt sokean mummon poskellakin, että baariin olis hinku mennä,,, ja kun kummitätikin kavereineen on kova ottamaan, ja joksi itsekkin olet tunnustautunut... sääli lastasi..

Vierailija
26/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lukeehan sen nyt sokean mummon poskellakin, että baariin olis hinku mennä,,, ja kun kummitätikin kavereineen on kova ottamaan, ja joksi itsekkin olet tunnustautunut... sääli lastasi..

Vierailija
27/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 50 viestiä ja kysymyksestä " mitä lahjaksi?" ollaan päädytty " sääli lastasi!" -parahdukseen :DD

Vierailija
28/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutaman jälkeen tekee minut humaltuneeksi... ja vielä se krapula, sekin on niin ihanaa etten sanoin voi kuvailla... kylmä kalja, mikä sen ihanampaa... ei tarvi sääliä lasta. mua ei voi kyllä miksikään juopoksi sanoa jos pari kertaa on ollut ulkona... nuorempana on kyllä maistunut aika useastikin, enkä häpeä sitä, se oli osa minun nuoruuttani, mukavaa oli. nytkin on mukavaa lapsen kanssa... hinku baariin, kyllä juu on, ihan vaikka vaan tuulettumismielessä?

mitäs se sulle tekee? ootkos kateellinen jos et itse ole päässyt ulos? mä olen kyllä ihan hyvä mutsi vaikka sanonkin pitäväni alkoholista, kuka ei pitäisi?

ai niin, tulikin vielä mieleeni, sopisiko sulle mitenkään että tulet hoitamaan lastani kun seuraavan kerran lähden ulos? olis tosi mukava nähdä ihan elävä nipottaja... ja seuraava reissu taitaakin tulla hmm. sopisko sulle uutena vuotena vai joskus tammikuun alussa?

Vierailija
29/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret yksinhuoltajat on ihan suolesta..

Vierailija
30/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidistä.

yh ja vielä alkkiskin,, tuskin osaa lastaan hoitaa, pakolliset toimenpiteet tekee, ruoka ja vaipan vaihdot, tuskin antaa aikaansa ja osaa leikkiä lapsensa kanssa..

Vierailija
31/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori hupakko..

Vierailija
32/32 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin ap, yh, alkkis, huono äiti, pakolliset toimenpiteet tekevä, ei osaa leikkiä lapsensa kanssa... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi