Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyinä naimisiin

Vierailija
15.11.2022 |

Kommentit (457)

Vierailija
1/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Jokainen taplaa tyylillään.

Vierailija
2/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinta poikkeaa nykyaikana valtavirrasta. Ovat löytäneet toisensa, mikä on hienoa. Harrastin itsekin ensimmäisen kerran seksiä vasta kolmekymppisenä suhteen vakiinnuttua.

Seksiin liittyy paljon kiintymyksen tunteita, enkä halunnut harrastaa yhden yön juttuja tai kevyitä suhteita aikaisemmin, vaikka kiinnostuneita miehiä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on varmasti runkannut

Vierailija
4/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään mielipidettä itse asiasta. Ihan voi jokainen tehdä, kuten parhaaksi näkee. Mutta en mää nyt ehkä olisi tuossa naimisiinmenopäivityksessä tätä asiaa julkaissut. Se mun mielestä varastaa huomion siltä pääasialta eli solmitulta avioliitolta. Ihan kuin se, että vihdoinkin pääsee seksihommiin, olisi se tärkein asia eikä se, että nyt on sitouduttu loppuelämäksi. 

Vierailija
5/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sa.tanan tyhmä idea. Nyt nelikymppisenä harmittelen, kun ei tullut paneskeltua enemmän nuorena. Kun piti olla "siveellinen". Mitähän iloa siitäkin oli? Ei mitään.

Nyt olen keski-ikäinen, ikäiseni miehet ovat suurin osa liikalihavia eli keppi ei seiso, ja vaikka seisoisikin niin alun huuman jälkeen kuluu ehkä 6kk niin on "liikaa stressiä" tai jotain muita tekosyitä, eli en saa seksiä tarpeeksi. Enkä ole ainut. Eilen luin tutkimuksesta, jonka mukaan 60% naisista saa vähemmän kuin haluaisi.

Vierailija
6/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin siveellinen, miksi juttuun oli laitettu pusukuva? Joo ovat nyt naimisissa, mutta itse en ole mitenkään uskovainen tai erityisen siveä, mutten todellakaan haluaisi pusukuvaa julkiseksi tai mielellään edes suudella julkisella paikalla. Se tuntuisi kiusalliselta. Voisi kuvitella, että uskovainen olisi tässä asiassa vieläkin tiukempi, kun sehän kuuluu vain kahden ihmisen väliseksi asiaksi.

Vierailija
7/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään mielipidettä itse asiasta. Ihan voi jokainen tehdä, kuten parhaaksi näkee. Mutta en mää nyt ehkä olisi tuossa naimisiinmenopäivityksessä tätä asiaa julkaissut. Se mun mielestä varastaa huomion siltä pääasialta eli solmitulta avioliitolta. Ihan kuin se, että vihdoinkin pääsee seksihommiin, olisi se tärkein asia eikä se, että nyt on sitouduttu loppuelämäksi

Samaa mietin. Sinänsä en ole oikein mitään mieltä heidän ratkaisustaan. Hienoa vain, että ovat toisensa löytäneet ja että molemmat olivat sitoutuneita odottamaan avioliittoon. Monesti kun näissä tapauksissa pidättäytymistä odotetaan ainoastaan naiselta.

Silmään pisti kuitenkin se, kuinka jutun Maria vakuuttaa, että he eivät halua tuomita ketään mutta tuo koko ajan esiin sitä, kuinka Raamatusta löytyvät ne oikeat arvot ja kuinka Raamatun oppien noudattaminen parantaisi ihmisten elämänlaatua. Eli kuitenkin muiden vähän niin kuin kuuluisi elää heidän uskontonsa arvojen ja käsitysten mukaisesti. Ahdistuneisuus nuoruuden poikaystäväkokeiluista kuulosti myös melko surulliselta. Ikään kuin tällaiset "hairahdukset" olisivat pahinta, mitä nuori ihminen voi tehdä. Vaikka päätös odottaa avioliittoon oli varmasti hänen omansa, niin silti taustalta paistaa se, että ehkä seksiasiat ovat kasvaneet hänen mielessään liiankin suuriin mittoihin. Suhteellisuudentaju ikään kuin puuttuu.

Vierailija
8/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran tumma mies ja vaalea nainen. Jotenkin näitä mainostetaan aina näinpäin. Jos menee toisinpäin niin sitten on sikamies hyväksikäyttämässä köyhiä naisia ja on ällöä. :D

Vierailija
9/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sa.tanan tyhmä idea. Nyt nelikymppisenä harmittelen, kun ei tullut paneskeltua enemmän nuorena. Kun piti olla "siveellinen". Mitähän iloa siitäkin oli? Ei mitään.

Nyt olen keski-ikäinen, ikäiseni miehet ovat suurin osa liikalihavia eli keppi ei seiso, ja vaikka seisoisikin niin alun huuman jälkeen kuluu ehkä 6kk niin on "liikaa stressiä" tai jotain muita tekosyitä, eli en saa seksiä tarpeeksi. Enkä ole ainut. Eilen luin tutkimuksesta, jonka mukaan 60% naisista saa vähemmän kuin haluaisi.

Ettehän te osaa edes pyytää miestä treffeille.

Vierailija
10/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ihan mukava ja positiivinen juttu kaikkien näiden seksityö-kimppa-yhdenyönjuttu-uutisten sijaan. Muiden voi olla vaikea ymmärtää päätöstä, mutta hienoa, jos he itse sitä ovat halunneet ja molemmilla on onneksi ollut samat ajatukset seksistä. Ei kaikilla ole eikä tarvitsekaan olla kiire harrastamaan seksiä, toisille se asian odottelu ja yhteine sitoutuminen voi nimenomaan tuoda sitä lisäarvoa.

Vierailija
11/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ja kunnioitan. Syvempi sitoutuminen toisiinsa varmasti kuin ihmisillä jotka on heiluneet sen ja tämän kanssa. Ei tauteja, ei abortteja. Ei edes HP-virusta joka on 80%:lla suomalaisia.

Vierailija
12/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni harrastettiin seksiä hääyönä. Onneksi näin. Aikomus on pysyä yhdessä aina. Hyvin ollaan ehditty avioliitossa kokeilla kaikkea ja oppia kaikki mahdolliset tyydyttämisen keinot. Nykyisin ihmiset eivät ajattele liiton kestävän kuolemaan saakka, joten seksiäkin harrastellaan kenen tahansa kanssa.

Vierailija
13/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettehän te osaa edes pyytää miestä treffeille.

Miehen vika. Pitäisi olla laki, että kaikkien 25 vuotiaiden monimiljonääri pukumiesten pitäisi pyytää treffeille näitä nelikymppisiä sinkkunaisia, että heidän ei tarvitsisi muuta kuin kuoria kermat päältä.

Vierailija
14/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli oikein virkistävä juttu, vaikka en parin ajatusmaailmaa jaakaan.  

Vierailija
15/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioni jutussa kiinnittyi ainoastaan tuohon käsikuvan ylikasvaneisiin tekokynsiin, joiden alta näkyi puolet omaa kynttä.

Vierailija
16/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioni jutussa kiinnittyi ainoastaan tuohon käsikuvan ylikasvaneisiin tekokynsiin, joiden alta näkyi puolet omaa kynttä.

Samoin! Hyi olkoon, vaikkei se tietenkään ole pääasia jutussa eikä tässä keskustelussa. Ihmettelin vain, että eikö ole tajunnut mennä kynsihuoltoon tai poistaa tekokynsiä. 

Vierailija
17/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nähneet toisiaan edes alasti? Kauhea riski ostaa sika säkissä.

Ajatuksena kaunis. Mutta itse ainakin naisena ajattelen, että olisi ihan kamalaa jos miehen housuista löytyisi pikkusormen kokoinen vehje. Siinähän sitten olisi ansassa sen kanssa :D

No, ehkä he ovat tällaisen yläpuolella.

Ja ei, en ole minäkään itseäni kamalasti jaellut. Ikää 30 ja s.kumppaneita tasan 2. Vähän harmittaa. Olisi pitänyt nuorempana vaan kokeilla enemmän kun vientiä olisi ollut...

Vierailija
18/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 38-vuotias nainen ja täysin kokematon. Siveellisyyttä on aina vaadittu ja sitä pidetty myös itsestäänselvänä. En ole edes kaipaillut mitään seksuaalisia kokemuksia, enkä seurustelua kenenkään kanssa. Kärsin muutenkin pahasta ahdistuksesta niin on hyvä, että olen pystynyt torjumaan edes erittäin hämmentävän seksuaalisuuden ainakin jollakin tasolla. En myöskään aio koskaan mitään seksuaalista harrastaa. En ole myöskään ns. johtanut ketään harhaan tai vihjaillut mistään kun en ole koskaan treffeilläkään käynyt tai kenenkään kanssa viestitellyt tai ollut koskaan kenestäkään kiinnostunut. Jo nykyisellä äärimmäisen vaikea elämä olisi vieläkin vaikeampaa seksuaalisuuden kanssa. Koen, että maailma olisi edes vähän parempi paikka, jos kenelläkään ei olisi seksuaalisuutta, eikä tarvetta harjoittaa sitä. Mitään uskonnollista vakautta tässä ei ole taustalla. En ole mitenkään virallisesti itseäni määritellyt, mutta lähinnä aseksuaalia taidan olla. Toisaalta siis tätä on itseltäni vaaditutkin. Sisarukseni heteroseksuaalisuus oli järkytys vanhemmalleni ja kai itsellenikin.

Vierailija
19/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mieheni harrastettiin seksiä hääyönä. Onneksi näin. Aikomus on pysyä yhdessä aina. Hyvin ollaan ehditty avioliitossa kokeilla kaikkea ja oppia kaikki mahdolliset tyydyttämisen keinot. Nykyisin ihmiset eivät ajattele liiton kestävän kuolemaan saakka, joten seksiäkin harrastellaan kenen tahansa kanssa.

Kyllä minäkin odotin vahvaa sitoutumista ja ajatusta yhteisestä tulevaisuudesta ennen kuin seksiin ryhdyttiin. Mutta ei sen kuitenkaan tarvitse tarkoittaa että on pakko ensin mennä naimisiin. Näissä jutuissa särähtää omaan korvaani aina se että vain avioliitto on niissä se sitoutuminen. Ei ikäänkuin luoteta siihen että ihmiset voisivat sitoutua vahvasti ilman että se liitto vahvistetaan jonkun ulkopuolisen toimesta.

On aina vain se vastakkainasettelu avioliitto - irtosuhteet. Kuitenkin iso osa ihmisistä harrastaa aluksi sitä seksiä juuri vakiintuneessa parisuhteessa joka ei silti ole avioliitto. Ei siis irtosuhteissa.

Vierailija
20/457 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, näin miljonäärinä.  En minä mitään miesvihaaja naista ulos pyydä. Fuckit ja thaimaa kutsuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän