Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ruoan " tehotuottajat"

Vierailija
30.11.2007 |

Kuinka nämä tehotuottajat pystyvät katsomaan itseään peilistä? Oksettavaa eläinrääkkäystä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaahan se on, eläinten kannalta ja myös niitä tuottavien ja kuluttavien ihmisten, ihminen on joutunut kutistamaan eettisen ja moraalisen ihmisyytensä minimitasolle tai sen alle.

Vierailija
2/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli ihan normaali sikala, jossa emakot pidetään kidutushäkeissä ja muut siat on isoina laumoina pienissä häkeissä. Ei mitään uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättämässä tai edes jotenkin ne ajat muistissa, maataloutta älytään ehkä pitää Suomessa. Sitten astuu ruorii kermaperseet joilla ei ole ollut kertaakaan elämässään nälkä. Noh, toivotaan että ajat pysyy iankaiken hyvinä.

Vierailija
4/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat tottuneet syömään aivan liian paljon eläinkunnan tuotteita, lihaa pitäisi olla tarjolla vähemmän, eettisemmin tuotettua ja kalliimpaa. Olemme tottuneet saamaan liikaa ja liian halvalla.



Vierailija
5/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihan hintaa pitäisi nostaa ja roimasti, jotta eläimiä pystyttäisiin pitämään paremmin. Tiedä sitten, tulisivatko " tehotuottajat" entistäkin ahneemmiksi ja yrittäisivät tuottaa vielä enemmän ja tunkisivat vielä enemmän eläimiä pieniin tiloihin.

Vierailija
6/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liha vaan tahtoo olla Suomessa euroopan keskihintoja kalliimpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voisivat opetella syömään osan proteiinista kasviperäisenä, niin olisi sydän- ja verisuonitautejakin vähemmän.

Vierailija
8/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi säilyttää jokin tuotantosektori Suomessa, jos se on tehotonta ja kallista? Suomen maatalous pyörii tukiaisten varassa. Ja on ympäristölle parempi lennättää auringonvalossa kasvaneet tomaatit tänne kuin lämmittää kasvihuoneita talvisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi, että ketään ei kiinnosta suomalaisten vatsantäyte jos tulee joku maailmanlaajuinen katastrofi. Kuten vaikka lopultakin se lintuinfluenssa-pandemia.

Vierailija
10/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttoaineen hinnan noustessa tuontielintarvikkeiden hinta nousee roimasti, eiköhän silloin olisi ihan ok, että suomella olisi edes jonkinlaiset rakenteet tuottaa vaikkapa juureksia, viljaa, maitotaloustuotteita ja lihaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustua EU:n toimintaan. Ei EU:ssa voi mitä tahansa paskaa myydä. Etua olla isojen joukossa, huomataan kaikki ongelmat nopeammin. Ruokaa ei myydä ainoastaan suomalaisille vaan myös muille.

Vierailija
12/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät katteet ruuan hinnassa, tuottajien pitää tuottaa ruokaa aina vaan halvemmalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskieurooppalaista tehotuotettua possua ja lehmän maitoa joka tuotetaan tuhansien lehmien laitosnavetoissa, sekö on sitten eettisempää? Esim. suomalaisten maitotilojen keskikoko oli v.2006 23,4 lehmää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä