Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välikausihaalarista asiaa

Vierailija
22.11.2007 |

Mistä olette ostaneet, minkä merkkisen ja millä hinnalla?



Meillä ei ole vielä koskaan ollut välikausihaalaria ja jos talvi jatkuu tällaisena niin hankin sen jo ennen kevättä.



Vinkkejä kiitti!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu tosi tyytyväinen! Hinta tais olla jotain alle 50e, tarjouksesta Citymarketista. Pitää tosiaan hyvin kosteutta, kerrankin poika istahti vesilätäkköön eikä ollut vaatteet haalarin alla yhtään märät! Kovin paksu ei kyllä ole, mutta pitää kyllä tuulen.

Vierailija
2/3 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä enää tähän aikaan vuodesta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän