Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

torstaita...

06.11.2008 |

Täällä on kyyyyylmääää!!! Mä palelen ihan horkassa, olipa tosiaan kiva ylläri aamulla kun mittarissa oli-7. ja kuura tiessä. ja mulla tietenkin kanssa ne kesäkummit alla. hissukseen sitten vietiin esikoista kouluun.

Lääkärissäkin jouduin käymään, ja keuhkotulehdushan se mulla oli. nyt on sitten 10pv.n antibiootit päällä.Lääkäri kirjoitti varmuudenvuoksi semmoisia jotka sopivat myös raskaana oleville, jos vaikka olis tärpännyt. hih-hii!!

Eilen huomasis suihkussa että rinnat on tosi arat, suihkua ei oikein voinut suunnata vatsan alueelle kunn ne pisarat sattui... ja hellät on vieläkin. Joskohan tämä olisi sitä itseään. Tai sitten taas kuvitten ja keksin mielessäni kaikenlaisia oireita. huooh!

Ja sitten muuhun:

Tevetuloa joukkoon Nesrin (tulihan nimi oikein??). Voi kun mäkin pääsisin lämpimään, mä olen vilukissa. Milloin olette ajatelleet kotiutua suomeen takaisin? kauanko olette asuneet pois suomesta?

No jospa sitten jatkelen ilalla kun ei nuo pirpanat käy taas millään nukkumaan! että se siitä rauhallisesta hetkestä kahvikupin kanssa..

äitix3 kp14/24-?? ja yk2

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa se tonne neliapiloihin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla