Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka paljon normaalia pitempi on ovuloimaton kierto?

07.03.2006 |

onko kellään kokemusta/tietoa tästä? mulla on epäilys että tää kierto saattoi olla ovuloimaton (ei selvää tulosta ovistesteissä, mutta oviskivut oli kuitenkin) ja nyt kp 32/30 eikä menkoista tietoakaan, pms-kipuilua ja muita oireilua on kyllä ollut jo yli viikon. toiveet raskautumisesta ovat aika vähäiset juuri pms-oireiden takia, mutta pienenpienet kuitenkin... todennäköisesti kyse on vain ovuloimattomuudesta johtuvasta ylipitkästä kierrosta:(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsettomuuden syy on ollut minun ovuloimattomuus, tai ainakin ovuloin hyvin epäsäännöllisesti. Ennen hoitojen aloittamista kuukautiskierto saattoi olla 30-60 päivää. Koskaan en tikutellut ovista, mutta näin jälkeenpäin kuvittelen noiden tosi pitkien kiertojen olleen ovuloimattomia kiertoja.

Mutta ihmeitä tapahtuu ja ovuloimatonkin voi ovuloida. Olimme joulun aikaan hoitotauolla odottelemassa toisen pas:n alkamista. Ja kuinkas sattuikaan, kuukautisia ei kuulunut ja testasin luomuplussan!!!

t:nurminata, rv 11+?

Vierailija
2/2 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jo yli 35 päivän kierrot ovat merkki ovulaatio-ongelmista. Saatan muistaa väärin, mutta jotain tuota luokkaa se oli, koska pidin sitä todella lyhyenä kiertona (heh, lyhyenä ja lyhyenä, mutta kun omat oli luokkaa 45-140...) Sen ainakin tiedän, että 40 on jo melko varma merkki.

pms-kipuilu voi kyllä ihan yhtä hyvin olla raskausoire, ainakin minulla oli useamman päivän menkkakipuja ennen plussatestiä.

-Osse rv 5+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme