Pitkat naiset ovat kauniina upeampia kuin lyhyet. Se vaan on fakta. Muuten muotiteollisuudessa kaytettaisiin catwalkkeilla myos lyhyita naisia.
Kommentit (64)
Vierailija:
olen sitä mieltä, että tämä ap:n kommentti on tavallaan totta. Kyllä pitkä nainen on näyttävämpi, mutta silti lyhyt nainen voi olla kauniimpi tms. Mun mielestä vaatteet näyttävät paremmilta pitkällä naisella ja tulevat kauniimmin esille. Lyhyelle naiselle kaikki vaatteet ei käy, ettei näytä vieläkin lyhyemmältä.
ongelma-->äiti viemässä 178-senttistä lastaan lääkäriin yms.
ap
vaikka mielipiteensä esittää faktana.
Kauneus on katsojan silmässä
Sitä en kiistä. Mutta esim. Madonna ja Kylie Minogue ovat erittäin lyhyitä, mutta silti suosittuja miesten keskuudessa.
Vierailija:
vaikka mielipiteensä esittää faktana.Kauneus on katsojan silmässä
Typeryyttä on monenlaista.
ap
sieviä ja söpöjä heistä ei saa millään ilveellä.
Vierailija:
sieviä ja söpöjä heistä ei saa millään ilveellä.
T: sievä 177 cm.
niin ei _voi_ alkaa muita typeryydestä moittimaan...
52
ja joku nätti 158cm on vienyt sun miehen vai? Se on inhottavaa varmasti miehellekin, kun nainen on sellainen amatsooni.
ja olen siinä asiassa samaa mieltä, vaikka lyhyt olenkin.
Molemmissa on puolensa, lyhyt on lyht ja pitkä on pitkä, ei siitä sitten muuta.
Nimim. Kauniin 155cm kanssa seurusteleva ja 100% tyytyväinen.
ps. sitäpaitsi tuollaista pientä ja sievää on kevyempi kannatella ;)
Riittää et mieheni rakastaa minua. Vaikka olen keskipituutta lyhempi.
Veikkaan että aika moni on mieluummin upea ja näyttävä.
Minusta upea ja näyttävä: Suvi Miinala, Jenni Dahlman-R.
Söpö ja sievä: Anna-Liisa Härkönen, Anna Abereu, Madonna jne
Itse olisin mieluummin Miinala-Räikkönen-tyyliä, jos nyt valitsemaan pääsisi.
Pitkillä naisilla vähemmän valinnanvaraa miehissäkin.
Vierailija:
Minä olenkin pitkä sekä KAUNIS kasvoiltani:)
Ihmettelen vain kovasti miksi olet kaunis vain kasvoiltasi???
Tunnen lyhyempien miesten seurassa itseni amatsoniksi ja miesmäiseksi. Mieheni on ulkomaalainen ja hänen kotimaassaan tunnen välillä itseni todella miehiseksi kun moni mies on suunnilleen päätä lyhyempi. Mieheni on tosin minua vähän pidempi.
Mutta siis jo tämän kokoisena on ongelmia löytää vaatteita ulkomailta, en todellakaan haluaisi olla yhtään pidempi. Vaikka nainen olisi kaunis niin liika pituus tuo miehekkyyttä naiseen. Minusta miesten pituinen nainen ei ole niin kaunis kuin lyhyempi, joka saa tuntea olevansa naisellinen miesten seurassa eikä olla " yksi jätkistä" .
min.
VARSINKIN aina luullaan, että pitkät ovat katkeria lyhyille, kun " joku 158-senttinen on vienyt heidän miehen" . *huokaus*
Minulta ei kukaan ole vienyt miestä, saati sitten lyhyempi nainen ja ketä kiinnostaa! Onhan se kiva vääntää provosoituna tätä " läppää" , mutta se ei ollut pointtini. Piste.
ap
KAUNEUS KATSOJAN SILMISSÄ..EI VOIDA LUOKITELLA KUKA ON KAUNIS JA KUKA EI.
Niinhän ne kuolaa jonkun Pamela Andersoninkin perään, jota nyt ei voi millään sanoa kauniiksi...
Kyllä tänne uljaiden ja pitkien naisten joukkoon mahtuu niitä kääpiöitäkin kun ne on suloisia kuin koiranpennut;)