Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkat naiset ovat kauniina upeampia kuin lyhyet. Se vaan on fakta. Muuten muotiteollisuudessa kaytettaisiin catwalkkeilla myos lyhyita naisia.

Vierailija
27.11.2007 |

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on piukassa sekä pitkiä, että pätkiä naisia jotka ovat kuvankauniita. Pituudella ei ole kovinkaan paljon merkitystä.

Mittasuhteet ratkaisee.

Se on totta, että catwalkeilla 175 cm tyttö katsotaan keskimittaiseksi, mutta muotimaailma on muutenkin hivenen vääristynyt todellisuudesta. En välttämättä lähtisi sieltä ihannevartaloa etsimään.

Vierailija
22/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuskin niinkään pituudesta piittaavat..vai onko joku mies kysynyt toiselta mieheltä onko hällä pitkä tyttöystävä..sensijaan mies saattaa kysyä, onko hyvä takamus..hoikkuus ja selluliitittomuus ja nätti naama merkkaavat enemmän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tosiaankaan kaikki. Tärkeintä on, että omaa persoonallisuutta ja karismaa. Pitää erottautua, ja klassisella kauneudella ei erotu! Ja kuten tuossa sanottiinkin, eihän tässä ollut malleista kyse, vaan pitkistä naisista noin yleensä.... Ja pitkät naiset ovat yleensä niitä hongankolistajia, jotka eivät osaa kantaa kroppaansa.

Vierailija
24/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Maailma on piukassa sekä pitkiä, että pätkiä naisia jotka ovat kuvankauniita. Pituudella ei ole kovinkaan paljon merkitystä.

Mittasuhteet ratkaisee.

Se on totta, että catwalkeilla 175 cm tyttö katsotaan keskimittaiseksi, mutta muotimaailma on muutenkin hivenen vääristynyt todellisuudesta. En välttämättä lähtisi sieltä ihannevartaloa etsimään.

Vierailija
25/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm/60kg on upeampi ilmestys kuin 175cm/160kg.

hevonen on upeampi eläin kuin lehmä.

mersu on upeampi auto kuin lada.

Clooney on komeampi kuin Depardeu.

jne.

Kuka ei tätä tiennyt?

Vierailija
26/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lyhyet ystäväni käyttävät melkein aina korkoja ja valittavat lyhyydestään. Ok, asun Helsinkissä, jossa median vaikutus on vahvempi, kuin muissa kaupungeissa.

Vierailija
27/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
28/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162 cm " pitkä" . Ihan oikeasti en tajua, mitä hyötyä minulle lisäpituudesta olisi ollut? Ikinä ei sinkkuaikoina ollut kiinnostuneista miehistä pulaa, vaatteitakin löytyi paljon helpommin kuin 180 cm kaverille, ja ihana aviomies ja lapsetkin on tullut saatua. Lasten jälkeen kroppaan jämähtäneet liikakilot kyllä vaivaavat (ja joskus nuorempana iho-ongelmat), mutta ikinä ei ole tullut edes mieleen että pituudessa olisi vikaa. Jos joskus käytän korkokenkiä, teen sen siksi, että ne näyttävät naisellisilta ja hoikentavat.

Sen sijaan pitkät (yli 175 cm) ystävät ovat kaikki jossain vaiheessa elämänsä aikana kärsineet pituudestaan.

Vierailija
29/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpöistä, tosin hoikista.

Vierailija
30/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 162 cm " pitkä" . Ihan oikeasti en tajua, mitä hyötyä minulle lisäpituudesta olisi ollut? Ikinä ei sinkkuaikoina ollut kiinnostuneista miehistä pulaa, vaatteitakin löytyi paljon helpommin kuin 180 cm kaverille, ja ihana aviomies ja lapsetkin on tullut saatua. Lasten jälkeen kroppaan jämähtäneet liikakilot kyllä vaivaavat (ja joskus nuorempana iho-ongelmat), mutta ikinä ei ole tullut edes mieleen että pituudessa olisi vikaa. Jos joskus käytän korkokenkiä, teen sen siksi, että ne näyttävät naisellisilta ja hoikentavat.

Sen sijaan pitkät (yli 175 cm) ystävät ovat kaikki jossain vaiheessa elämänsä aikana kärsineet pituudestaan.

Vierailija
31/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis todellakaan väitä, että kaikki pitkät naiset kärsivät pituudestaan. Ehkä nykyään on jo helpompaa, kun muotimaailmassa pituus on tärkeää.

Ja mainittakoon vielä, että minä ja nämä kyseiset ystäväni olemme ikäluokkaa 30 - 40 v.

t. 36

Vierailija
32/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat on ihan yhtä riippuvaisia ulkopuolisten kehuista kuin me muutkin, huono itsetunto joillakin jne. Ihme ketju taas.

Vierailija
33/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä on näyttävä eri tavalla kuin lyhyt. Tulee mieleen taitoluistelijat: siinä huomaa pituuden selvästi. Lyhyt on ketterämpi ja pitkän hypyt näyttävämpiä. Vaikka emme asfaltilla kävellessämme hypikään akseleita, niin jokin sama näkyy normaalielämässä.

Vierailija
34/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalla iällä ongelmia on ollut eniten varmaan juuri vaatteiden kanssa + sinkkuystävillä tuntuu olevan miehen löytäminen vaikeaa, kun pituutta miehellä pitäisi olla väh. 185 cm. Yhdellä ystävälläni myös oma perhe suhtautui tyttärensä pituuteen todella negatiivisesti, ja joutui syömään hormoneja pituuskasvun tyrehdyttämiseksi (on silti 180 cm pitkä). Tämä tietysti oli silkkaa tyhmyyttä vanhemmilta.

t. 36

Vierailija
35/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa itseään pidempää naista, kun taas epävarma mies suosii luonnostaan lyhyitä, ettei kokisi itseään mitenkään uhatuksi. itse olen 175, ensimmäinen kunnon poikaystäväni oli 170.

mitä tulee ihan vain kauneuskysymykseen, pitkällä naisella ryhdin ja " itsensä kantamisen" merkitys korostuu, lyhyt sen sijaan helpommin turvautuu söpöilyyn. pitkillä on usein surkeä ryhti.

Vierailija
36/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin sekä naisissa että miehissä 170-180 skaalaa.

N29

Vierailija
37/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäätään tästä keskustelusta. " Kaikki mun tuntemani 175,5 cm pitkät naiset plaa plaa plaa..." Ja sitten ap alkaa saivartelemaan, että minähän puhuin UPEUDESTA enkä kauneudesta. Mitä helvettiä? Mikä ihmeen upeus? Miten se eroaa kauneudesta niin olennaisella tavalla?

Nooh, kun tälle linjalle lähdettiin, niin mäkin voin sanoa, että kaikki naiset, joilla on luomi oikeassa poskessaan, kantaa sen UPEAMMIN kuin ne naiset, joilla se on vasemmassa poskessa. Ne, joilla ei ole luomea ollenkaan, on sitten jo ihan säälittäviä. Eikä kukaan mies sellaista jaksa katsoa. Sitä paitsi, kaikki mun tuntemani naiset, joilla ei ole luomea poskessaan, tuntee siitä alemmuuden tuntoa, ja käyttävät naamiaisissa aina kauneuspilkkua. MOT.

Vierailija
38/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näyttävämpi se on. Onhan se nyt ihan selvä, että uljaan pitkän näkee kaikki, toisin kuin jonkun 150-165 senttisen pätkiksen.

Vierailija
39/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai ylipäätään tästä keskustelusta. " Kaikki mun tuntemani 175,5 cm pitkät naiset plaa plaa plaa..." Ja sitten ap alkaa saivartelemaan, että minähän puhuin UPEUDESTA enkä kauneudesta. Mitä helvettiä? Mikä ihmeen upeus? Miten se eroaa kauneudesta niin olennaisella tavalla?

Nooh, kun tälle linjalle lähdettiin, niin mäkin voin sanoa, että kaikki naiset, joilla on luomi oikeassa poskessaan, kantaa sen UPEAMMIN kuin ne naiset, joilla se on vasemmassa poskessa. Ne, joilla ei ole luomea ollenkaan, on sitten jo ihan säälittäviä. Eikä kukaan mies sellaista jaksa katsoa. Sitä paitsi, kaikki mun tuntemani naiset, joilla ei ole luomea poskessaan, tuntee siitä alemmuuden tuntoa, ja käyttävät naamiaisissa aina kauneuspilkkua. MOT.

ap

P.S parempi vertaus olisi nyt, että kahdella naisella on luomi poskessa, toisella iso ja toisella pieni. Nainen, jolla on ISOMPI on upeampi...

Vierailija
40/64 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä, että tämä ap:n kommentti on tavallaan totta. Kyllä pitkä nainen on näyttävämpi, mutta silti lyhyt nainen voi olla kauniimpi tms. Mun mielestä vaatteet näyttävät paremmilta pitkällä naisella ja tulevat kauniimmin esille. Lyhyelle naiselle kaikki vaatteet ei käy, ettei näytä vieläkin lyhyemmältä.