Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TONSKAT joulun odotukseen***

26.11.2007 |

Avaan jo uuden pinon, kun edellinen vaan venyy ja paukkuu. Jospa tähän pinoon saataisiin useampia plussauutisia!

Kommentit (172)

Vierailija
41/172 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei siihen mennessä tule verta. Nyt kp20/25-26, ja yleensä on ruvennut ihan vähän verta tulemaan kp23 iltana. Viimeistään kp24 on tullut tuhrua, eli jos sitä ei tule sunnuntaina, testaan viimeistään maanantaiaamuna. Su-aamuna en voi testata, koska äitini on kylässä, enkä ole kertonut ehkäisyn poisjättämisestä hänelle. tarkoitus olisi tällä kertaa malttaa pitää asia omana tietona ainakin siihen asti, että neuvolassa kuullaan sydänäänet...

Eli kp20 täällä, ja tänään ne pikkujoulut!

Kandi

Vierailija
42/172 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut sellasita häsäkkää viime viikot, että eipä ole juuri ehtinyt tänne saakka kirjoittelemaan. Nytkin on toinen jalka jo oven välissä menossa, mutta sitä ennen pikaisesti omat navat. Kommentoinnit teille muille myöhemmin, kun ehdin ajatuksella lukea pinon läpi :D

Elikkä kp on tällä hetkellä jotain 39 tai 40. Tai sinne päin. Pisin kierto on ollut tähän mennessä synnytyksen jälkeen 39, ja suuntahan on ollut koko ajan pitenevä. Eli olen lähtenyt kierron pituudesta 28 ja siitä piteni muutaman kierron jälkeen 34:ään, sitten 39:ään. Ja nyt taitaa sitten paukkua jo uuden kymmenet. Ärsyttävää. Testaamaan en ole ryhtynyt, sillä minkäänlaisia r-oireita ei ole. Eli en viitsi tuhlata aikaani ja rahoja siihen, että näen negatiivisen testin. Esikoisesta minulla oli selviä r-oireita hyvissä ajoin ennen kuukautisten pois jääntiä, nyt ei mitään. Joten menkkoja odotellaan saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä. Mielellään heti, sillä ensi viikolla on sinne lääkäriin meno sen kasvaimen takia. Olisi nimittäin ihan kiva, jos ei vuotaisi kuin seula juuri silloin! Minun tuuriani vuodan...

Mutta nyt toivottelen kaikille ihanaa joulunodotusta ja rauhallista itsenäisyyspäivää!

-A kp 40/ääretön (tarkistettu kp... huoh...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/172 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin äsken Predictorilla ja heti pärähti viiva ruutuun. En voi kyllä uskoa todeksi! Mutta pakko kai se on. Predictor kun ei valehtele! Mä olen niin onnellinen että itken vaan ihan solkenaan ja Milo kattoo ihmeissään vieressä.

Plussa onnea kaikille hirmuisesti!

Hermione

Vierailija
44/172 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aavistelinkin että plussan testaat :)

Vierailija
45/172 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, tälläkin puolella vielä tuhannesti ONNEA!!

Ihanaa että lopulta kävi näin :)

Täällä odotellaan että päivät kuluisi nopeammin, juuri nyt ne tuntuu matelevan, kun näin alussa kiertoa vielä ollaan..

Onkos ketään piinailijoita??

Viipero kp 6/28-30, yk3

Vierailija
46/172 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs jos oikein ymmärsin tämä ketju on toisesta haaveileville?

Meillä on tyttö vähän reilu 1v ja nyt annettais toiselle lupa tulla. Esikoista yritettiin yli vuosi ja yksi km oli siinä välissä.

Varovaisesti yritän kuumeilla ja toivoa, että nyt ei ihan niin kauaa menisi kuin esikoisen kanssa! Eli toistaiseksi ajatuksena on tjottailu. (Itsensä pettämistä; koska heti kuitenkin löysin itseni täältä vauvakuumepalstalta ja tekemästä ovistestejä..)

Ja itseni tuntien kauhea piinailu alkaa heti..;) No minkäs luonteelles mahdat.:)

Niin, jospa vähän esittelyn poikasta: Ollaan pk-seudulta, minä 31v. ja mies 41v. Ja tytär tosiaan 1v 1,5kk. Yritys aloitettin nyt eli 12/07.

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Kamomilla kp15/25-27 yk1

Vierailija
47/172 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermionelle isot onnittelut! :)

Täällä odotellaan menkkoja, eilen ei näkynyt eikä vielä tänäänkään. Ihan varmasti ne vielä alkaa, kun alan jo kuvittelemaan kaikkea.. Tiistaista lähtien ollu taas sormet turvoksissa ja tänään isku ihmeellinen väsymys.. Mutta jos ei huomenna kuulu menkkoja, pakko käydä apteekissa. Toisaalta toivon et pillereistä huolimatta tulis plussa, mut sit mietin kesäkuussa olevia häitä ja en sit haluakaan plussaa.. Mutta oon jo ehtiny miettimään millasia muutoksia puku vaatii jos plussa tulee.. ;)

Anteeksi sekavat mietteet! :)

Bejpi

Vierailija
48/172 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen ne pikkujoulut, ja kyllähän ne ihan railakkaasti sujuivat. Enkä juonut liikaa (ehkä 5-6 annosta klo 18 ja 02 välillä), mutta hivenen on silti nyt pää kipeä ja mahassa velloo. Mutten polttanut ollenkaan, hyvä minä! Olin siis seurassa, jossa yleensä aina sorrun polttamaan.

Täällä siis kp21/25-6, eikä yhtään mitään oireita. Vaikka miten kuulostelisin, ei mitään! Tuskin olen raskaana. Ja jotenkin tuntuu siltä, etten ihan heti tulekaan raskaaksi. Stressiä on, ja kroppakin toimii ehkä vielä vähän puoliteholla. Masentaa vaan ajatus siitä, että ympärillä kasvaa kauniita vauvamahoja vähän joka puolelle. En mä sitä mahaa kaipaa, mutta sitä vauvaa :)

No, jospa sitten ensi kierrosta. Seuraava piinailu osuu jo loppiaisen tienoille, mulla kun on aika lyhyt kierto. Toisaalta olisi kiva voida jouluna syödä graavilohta ja juustoja, että sikäli win-win -asetelma. Kun vaan osaisin ajatella noin positiivisesti!

Kandi 21/~25

Vierailija
49/172 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut vauhdikas päivä. Joka paikkaan on pitäny ehtiä. Kaksi ponia käyty hoitamassa, joista omani potkaisi minua polveen. Käyty miehen siskolla kylässä ja vielä illalla mun vanhemmilla, nyt kyllä väsyttää.

Vaari oli ostanut pojalle aivan ihanan tonttupuvun kun olivat käyneet veljeni koulun messuilla. Myyvät siellä oppilaiden tekemiä juttuja. Saatiin ihana kuva joulukortteihin.

kamomilla06, tervetuloa mukaan. Tosiaan me tonskailijat toivomme pikkukakkosen saavan alkunsa :)

T: Ull-Maij, joka valmistuu armottomaan piinailuun pikkuhiljaa :)

Vierailija
50/172 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA HERMIONE, vitsit miten mä olen onnellinen puolestasi, tuollaisen tuskailun ja piinailun jälkeen on varmasti triplasti onnesta kiemurainen !

Mun mies sanoi että mä olen ihan pimee, eilen kun katseltiin linnan juhlia niin mä bongasin vaan kaikki mahat sieltä! noh pösilö mikä pösilö !

Omaan napaan kuuluu ovulaation bongausta, tänään aamulla oli kunnon limat joten tiedän mihin tämä ja seuraava päivä huipentuu !

nyt ei oikeestaan muuta, kamomilla06, teretulemast. Me ollaan täällä piinailtu odotettu ja vähän kasvatettukkin, myös ekaa yhdessä mutta toki mukaan mahtuu uusiakin, joten lämpimästi tervetuloa !

aa 14/27-30 ja näppistä räpläävä ae ( ai että miten raivostuttavaa )

Vierailija
51/172 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kärkeen onnittelut plussanneille!!

En olekaan aikaisemmin kirjoitellut mihinkään pinoon, vain taustaillut. Mutta nyt kun ei ole ystäviä, joilla raskautuminen syystä tai toisesta olisi ajankohtaista, niin kaipaa jotain kanavaa missä saa tuntojaan purkaa ja jakaa ajatuksia.

No, niin asiaan ;)

Bongasin siis oviksen toissapäivänä ja petipuuhiinkin samaisena päivänä ehdittiin, eli toiveet on taas heti korkealla..

Luultavasti tipun kovaa ja korkealta kun menkat alkaakin. Mutta ei kai sitä vielä kannata surra..

Tästäpä tulikin tosi omanapainen viesti, sori! Mutta kunhan vähän tutustun teihin paremmin, niin uskallan kommentoidakin ;)

Oikein paljon plussatuulia kaikille!

Kamomilla kp16/25-27

Vierailija
52/172 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA! ONNEA HERMIONE! Kiva tulla tänne ja lukea noin hyviä uutisia. Toiottavasti päästäis me muutkin pian teidän plussanneiden joukkoon.

Tervetuloa Kamomilla tänne tonskien joukkoon!

Mulla olis kans pikkujoulut suunilleen samoilla kp:llä kun Kandillakin. Mäkin aattelin uskaltaa pari annosta ottaa ellen sit joudu menemään autolla. Täältä hevonkuusesta ei nimittän hirveesti noita julkisia mene ;)

Mulla olis testipäivä tasan viikon päästä. Hirveesti jännittää. Ei jaksais oottaa millään. Nyt mä luulen, että ois paremmat raskautumismahikset tässä kierrossa, kun viime kierrossa. Tosin nytkin päästiin pupuilemaan vaan kerran vähän ennen ovista. Täytyy vaan toivoa, että se riittää. Aika paljon rajottaa tätä vauvayritystä se, että ollaan molemmat vuorotöissä. Pupuilukerrat jää aika vähiin. Ja kun ei voi pupuilla muuta, kun illalla pojan mentyä nukkumaan. Noh... eipä tässä mikään kiire ole.

Hyviä piinailuja kaikille kanssasisarille :)

pesukarhu kp16

Vierailija
53/172 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta huomasin, että Kamomillalla on ihan samat kp:t. Päästään siis yhdessä piinailemaan :)

Mä en vaan tässäkään kierrossa bongannut kovin hyvin ovista. Jotain kipuja oli munisten kohdilla joskus kp11.

pesukarhu kp16/26 (edelleen)

Vierailija
54/172 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voidaan pahoin :) Pahoinvointi alkoi samana iltana kun testin tein. Kokoajan pitäisi syödä jotain. Että nyt on ainakin sellainen olo että on raskaana :)

Mutta siihen tulokeen tulin että en ikinä enää luota netin halpis testeihin, vaan käytän kunnon testiä niin ei tarvi elää epävarmuudessa.

Raskautuneille tonskille. Pitäiskös sinne odotus puolelle jo pistää pinoa pystyyn?

Kiitos vielä kerran kaikille teille jotka kanssani ovat täällä piinailleet ja toivottavasti pian tulette tuonne odotus puolelle.

Älyttömästi plussa onnea kaikille!!!

Olette kovasti aina ajatuksissani.

Terveisin Hermione rv5+5

Vierailija
55/172 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kp23/25, ja piti jo eilen ennen nukkumaanmenoa tehdä yksi pregent, koska tänään mennään syömään miehen kanssa (ekaa kertaa sitten Noelin syntymän) ja haluaisin juoda viiniä - ja ehkä yhden margaritan :) Mut eihän siihen mitään tullut, paitsi se viivanpaikka, kun oikein joka kulmasta tihrustaa.

Menkkoja siis odottelen, ja viimeistään maanantaina pitäisi tulla tuhrua. Jos ei tule, on testattava uudelleen...

Kandi

p.s. mites bejpin tilanne, joko täti tuli kylään?

Vierailija
56/172 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en vieläkään ehtinyt niin ajatuksen kanssa lukea pinoa läpi, mutta ainakin pongasin plussan saaneen Hermionen viestin! ONNEA!

Paljon oli mielessä kommentoitavaa, mutta nyt on pää ihan tyhjä. Viimeksihän kirjoittelin omasta navasta, että kp:t on jo ihan uusilla kymmenluvuillaan. Joopati joo. Itsenäisyyspäivänä, kun kp:t oli 41 (muistaakseni, olen niistä ollut jo tovin ihan sekaisin, kun en ennen ole laskenut niitä näin pitkään), aloin miettiä, josko kuitenkin pitäisi se testi tehdä. Mitään oireita ei kuitenkaan ollut, joten jätin testin tekemisen iltaan. Ja heikko plussa sieltä tuli. En kuitenkaan uskonut tulosta, sillä en ollut ennen tehnyt ko. merkkistä testiä ja kun täälläkin on ollut hämminkiä netin testien kanssa, aattelin, että se on vaan viivanpaikka. Tänään aamulla tein uuden testin, tuloksena hieman vahvempi plussa. En VIELÄKÄÄN uskonut tulosta, vaan kävin Apteekin oman testin. Tuloksena taas plussa. Eli kaipa sitä nyt on vaan uskottava, että raskaana ollaan. Ihmeellinen olo. Eihän sitä plussaa vielä tässä kierrossa pitänyt tulla, sillä ensi viikolla on se lääkäriin meno, taitaa sekin nyt mennä harakoille, kun elimistössä on taas raskaushormoneja. Tähystysaika on nimittäin annettukin vasta nyt, kun imetys on lopetettu ja ylimääräisiä hormoneja ei ole elimistössä kasvainta kasvattamassa/muuttamassa. No, ei voi mitään. Kelpaa minulle tämäkin aikataulu. :D

Jokohan sitä uskaltaisi siirtyä o-puolelle? Minäkö muka innokas???

-A

Vierailija
57/172 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tälläinen ihana omanapa viesti. Tuntuu että menkat taitaa olla tulossa jo nyt, eli oliskohan se ovin ollut jo silloin kp 8. Tosi turvonnut olo, juilii kivasti tuota selkää. Eli kait sitä sitten odotetan että tätsä kurvaa paikalle jo alku viikosta. No eipä tarvi oottaa niin kauan että pääsee taas uuteen kiertoon.

No tulenpa kohta kirjoittamaan lisää, poika heräs just.

T: Ull-Maij kp 18/21 (21-29)

Vierailija
58/172 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA HERMIONE plussasta!! +++ ♥ Kyllä piti mennä jännäksi paikat, ennenkuin tuli selvä tulos. Mutta onneksi tuli näinkin hyvä tulos! :)

KANDI, sulla piinailut meneillään siellä, huijui! Saadaankohan lisää tonskia? ;)

AVECOS ONNEA plussasta!! :) ♥ Kyllä sitä varmaan pian uskaltaa siirtyä o-puolelle, kun kerran plussa on tullut :) Sinnekin pitää tietty oma tonskapino pistää pystyyn.

Mitäs muuta.... Ei kai mitään :p Mulla kun ei ole mitään kerrottavaa, koska emme vielä yritä :/ Plääh sanon minä, mutta toisaalta eipä sekään olis mukavaa, että mies joutuisi vain minun mielikseni alkamaan toisen yritykseen. Kyllä hänenkin pitää haluta alkaa yrittämään :) Vielä hän on epävarma.

Jep, tuun taas jännäämään muiden tilannetta, ainakin KANDILLA on jännät paikat käsillä! bdbd

Han

Vierailija
59/172 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Avecos!! Nythän näitä plussia tipahtelee tasaiseen tahtiin, jatkakaa samaan malliin :)

Kamomillalle lämpimästi tervetuloa joukkoon, yhdessä on aina mukavampi kuumeilla, ja siirtyä sitten o-puolellekin aikanaan :)

Viipero kp 9/28-30 (vasta), yk3

Vierailija
60/172 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti ollut menoja eilen ja tänään, ei oikein ole vielä kerinnyt viikonlopusta nauttimaan:/

No, jospa nyt sitten.Mies tuolla juuri nukuttaa tyttöä, niin pääsin tänne koneelle:)

Ihanaa, Pesukarhu, kun mennään noin samoissa kp:ssä!! Päästään sitten tosiaan piinailemaan yhdessä!Jes!

Eipä nyt muuta kuin kiva kun olette ottaneet minut näin lämpimästi vastaan!

Mukavaa lauantai-illtaa!

Kamomilla kp 17