Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla todettiin popeda :(

Vierailija
24.11.2007 |

.

Kommentit (357)

Vierailija
161/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuulkaas tosi salakavala tauti, ensin sitä ei edes huomaa, sitten yht' äkkiä herääkin siihen, että jalkaa vipattaa ja joskus tulee sellaisia kylmiä väreitä ja olen myös huomannut kauhean innostukseni vaeltaa sellaisille lavoille, missä on muitakin yölintuja, samat oireet h eillä näyttäisi olevan. Eivät pysy paikallaan ja aika paha taudissa on myös se, että tekee mieli liimautua toisen ihmisen kanssa yhteen ja lähteä vaan pyörimään ympäri salia :(

Vierailija
162/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun markkinarako tuntuu pieneltä verrattuna sun huoliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä pystytä leikkaamaan.

Tohtori sanoi, että ajan kanssa saattaa vähän helpottaa, mutta kuulema vähintään Him jää tilalle ja se ei lähde koskaan! :' (((( nyyh!

Vierailija
164/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman lievempänä sitten vaivaa Telaketju ja arvaa kun nuo jylläävät yhtäaikaa!!!!!!! Oireet on pahat, kivuliaatkin välillä!!!

Vierailija
165/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Otin Pillereitä Aamupalaksi, tuntuu että olen Ulkona Ei-mistään suorastaan Hajomassa Palasiksi. Yllätys! Olet Kuollut! Ehkei sentään, taisikin olla vain Hoitovirhe ja Keski-iän Kriisi, jossa tuntee itsensä Pienemmäksi Ja Pienemmäksi - Kaikki On Raunioina. Ottakaa Tämä Pullo, olen Ruma Aamulla ja mikä pahinta Alastomana Tietokoneen Edessä.

*Cuckoo for Caca*

Vierailija
166/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatkaapa mitä lääkäri poisti peräsuolestani? Pahanlaatuisen Värttinän!

Vierailija
167/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pahin oli ismo alanko.

Musta tuli varsinainen narkkari, 3 grammaa hasista päivittäin ja siltikin vitutti. Eräänä päivän sain tarpeekseni kun pulu paskansi päähäni ja yritin itsemurhaa käymällä rekan alle. Juuri ennen törmäystä tajusin onneksi kuinka rikas tämä rämä elämäni on ja hakeuduin hoitoon. Vieläkin kuljen kriisistä kriisiin, mutta lääkityksen avulla jaksan eteenpäin.

Vierailija
168/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

i ole kaunista katottavaa sekään :(

Ja lapsella on Notkea Rotta, ehti iskemään ihan huomaamatta, paha!

Vierailija
169/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kellään tietoo, opiiks tätä koskaan sietämään?

Vierailija
170/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee Indiasta!!! Ja se on tosi ärhäkkä! Mä hain sitä vastaan vasta rokotteen! Lääkäri varoitti että siitä tulee ihan varmasti jonkin sorttinen epidemia!

Vierailija
171/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kävin lääkärissäkin sen takia! Siis postintuloaika oli ihan järkkyä... Tulin ihan sekoks ja mä aloin suuteleen kaikkia kirjeitä! Kävin monella lääkärillä, ja psykiatri viimein anto diagnoosin, Jason Donovan. Muistaako kukaan muu samoja oireita, tai onko kellään nyt? Olis kiva kuulla miten muilla tauti tuli ilmi ja miten siitä selvisit!

Ootko nyt ok, vai nosteleeko Jason päätään?

Vierailija
172/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei kai oo enää paluuta kun ei riitä happi kotimatkaan! Eli hyvästit teille kaikille!

Vierailija
173/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täältä ei kai oo enää paluuta kun ei riitä happi kotimatkaan! Eli hyvästit teille kaikille!

Vierailija
174/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tähän auta mikään.. Tuijotan vaan Europea kaiket päivät ja ootan lähtöä.

Vierailija
175/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks pääsin siitä eroon rankan vieroitushoidon ansiosta. Elämänlaatu parani huomattavasti. Olen pysynyt kuivilla viimeiset 13 vuotta. Mitä mieltä ootte, joko voin huokasta helpotuksesta vai pitääkö olla vielä varuillaan jos Matti ja Teppo vaikka tulis takasi?

Vierailija
176/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Police perkele otti kortin pois, kun autosta löytyi liikaa Korroosiota.

Kiva mennä duuniin dösällä.

Vierailija
177/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri on Tuomari Nurmio ja se hoitaa sulle kortin takaisin alta Kapasiteettiyksikön.

Mä jouduin tänään työmatkalla Ratsiaan ja

Police perkele otti kortin pois, kun autosta löytyi liikaa Korroosiota.

Kiva mennä duuniin dösällä.

Vierailija
178/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella outoja oireita. Olen kokenut pakkomielteistä halua kävellä platform-kengillä, pukeutua tiukkoihin trikoisiin, värjätä hiukseni mustiksi, maalata kasvoni mustalla ja valkoisella ja esitellä kieltäni julkisesti.

Pelottaa!!! Mitä jos tää on KISS? Onko siihen parannuskeinoa, vai ohko se nyt menoa sitten?

Vierailija
179/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkas aamusella nimittäin aika pahan nasaaliäänen. Koko päivän olen kimittänyt ihan nenään.

Ja sit mua kikatuttaa koko ajan ja mul on sellaset panda-silmämeikit. Tukka on kyl tosi hyvin ja vaatteet on mageet!

Vitsi, vähäks kaikki aikuiset on daijui! Ja ite oot läski!

Ei siis apuu, tähän alkaa kuulostaa ihan alkuperäiseltä nylon beatilt.

Miten tää täst kehittyy, anyone? Hei?

Hih hih, kuuluu pal sulle!

Vierailija
180/357 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadin että perutaan häät ja yhteinen hautapaikka.

Tutkimukset kestivät, mutta vihdoin sain diagnoosin: pitkälle kehitttynyt Anne Mattila, sivuoireina Anneli Mattila ja Anniina Mattila.

Onko täällä kohtalotovereita? Parannuskeinoa? Ei oo mies saanu mua alttarille vieläkään kun lääketasapaino on hakusessa :`(

Tulevalla anopillani on krooninen Kari Tapio. Onkohan se tarttuvaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi