Mulla todettiin popeda :(
Kommentit (357)
Hauskaa, että meillä kaikilla oli hauskaa :)
Joku kysyi että voiko näitä tauteja jotenkin ennaltaehkäistä ja muistin. Tarttuuhan nää taudit herkästi, siksi on käsittämätöntä että joku haluais tahallaan näitä lapsilleen tartuttaa. Mutta silti, vanhempani yrittivät tartuttaa muhun Finlandersin. Miten joku voi olla niin paha?!
Nyt tuntuu että oma elämä menee alamäkeä, näitten takia. Mun mies jolla alunperin oli Metallicaa ja Queensrÿchea ankaran lapsuuden takia on sairastunut nyttemmin Rihannaan ja Destinys childiin. Tosi karua.
Itelläni alkaa olla todellisuus höllässä kun välillä Maija Vilkkumaa kallistuu Jippuun ja yht' äkkiä vaivaakin Apulanta. Miten tässä iässä niistä kehtaa enää kenellekää kertoakaan.
Ja nyt viimeisimmin kuitenkin on alkanu tuntua et elämä on laiffii..?!
Jotain se lääkäri puhui Lapinlahden linnuista =/
yhessä yössä muuttunut jotenkin vanhemmaksi. Kävin lääkärissä ja tyly tuomio oli, et olin sairastunut Paula Koivuniemeen. Nyt pelkään, että muutkin perheenjäsenet sairastuu... Lapsi näkee jotain perhosia ja helmiä joka paikassa!
Ta ta ta taaaaaaaa - - Vruuuuuuuuuuuuuuuuuuum - Ta ta ta - - -
(Oj ej! Taas se alkaa...)
Tiedän monta muutakin tartunnan saanutta. Tähän tautiin ei tule immuuniksi vaikka sen sairastaisi kaksi kertaa peräkkäin.
tähän ei auta enää kertakaikkiaan mikään, ei kuulema edes Irina, se lääkäri vaan sano, että pokkaa sul on ainakin se on käynyt selväksi, kun aloin siellä vastaan otolla riisutua ja esittää Demi moorea Stirptease elokuvasta. Tää on ihan kauhee tauti kun aina luule olevansa joku suuri näyttelijä. Mieheni ei enää kehtaa liikkua kanssani, vaikka sillä itsellään oireet viittaavat todella pahaan Scorpionsiin.
Me miehen kanssa eräänä kauniina aamuna nautittiin todella kauniit Zen Cafet ja se oli suuri virhe. Ei mennyt aikaakaan kun Vilperin perikunnan pojat kolkutteli piirimyyjän rolissa ovelle ja ehdottelivat Metallicaa kuin millään ei olisi enää mitään väliä. Illalla Lauri ei löytänyt tähkääkään ja joutui elonkerjuulle kun sydän alkoi pauhaamaan. Mieheni on kärsinyt äärimmäisestä ahdingosta koko ikänsä, moni muukin mutta tunnetaan paremmin tieteellisellä nimellään Dire Straits. Minä taasen olen musikaalinen tyttö täältä pohjoisesta joten minulle kehittyi helposti Sonata Arctica mutta onneksi se oireilee vain täysikuulla.
Nykyään heitämme toiveen yöhön ja silittelemme koiriamme jotka ovat nimeltään Matti & Teppo. Tarot-kortitkaan ei luvanneet helpotusta.
Luoja meitä auttakoon =/
On kyllä paha. Kaikkea sitä voi kaverin autosta saadakin. Mulla meinas iskeä kerran lievä aknestik. Nuorempana mulla oli vakava DM ja tapanikansakin on joskus vaivannut.
Lääkäritkään ei osaa auttaa! Siis ihan pokerinaamalla menin sinne, että mä en pysty puhumaan. Mä olin ihan kuin monsteri. Mä halusin vain tanssia. Mä tanssin pimeässä, jossain diskotaivaassa, siis ihan joka ilta. Tää taitaa johtua siitä viimekesäisestä pahasta romanssista. Olihan mulla tietenkin sen jälkeen paljon poikia, poikia, poikia...ja sit yks kesäpoikakin. Yks Alejandro sano, että mulla saattais olla Lady Gaga. Auttakaa, parantuuko tästä? :/
Lääkäritkään ei osaa auttaa! Siis ihan pokerinaamalla menin sinne, että mä en pysty puhumaan. Mä olin ihan kuin monsteri. Mä halusin vain tanssia. Mä tanssin pimeässä, jossain diskotaivaassa, siis ihan joka ilta. Tää taitaa johtua siitä viimekesäisestä pahasta romanssista. Olihan mulla tietenkin sen jälkeen paljon poikia, poikia, poikia...ja sit yks kesäpoikakin. Yks Alejandro sano, että mulla saattais olla Lady Gaga. Auttakaa, parantuuko tästä? :/
vaikka Prince tai -uskaltaakohan tätä edes sanoa ääneen- Antti Tuisku. Jälkimmäisissä en tietäisi että kannattaisko omaa elämää enää jatkaakaan vai hakisinko helpotusta oman käden kautta.
Ihan sama missä huoneessa oon. :(((
Aina on paidat mustina. Oo siinä sitten sisar hento valkoinen. :(
Kaijakoohan se sitten oli, mutta ei onneksi katrihelena.
Pitää olla tarkkana että puhutaan oikeasta oireyhtymästä. Pahimmillaan niissä ei ole kuin vivahde-ero, mutta hoitolinjaukset voivat olla tyystin erillaiset. Olette rohkeita kun tuotte asiat näin vahvasti esille. Jakaminen tuo lohtua näihen asioiden kanssa painijoille. Itsellä ei ole muuta kuin Palikat sekaisin. Ukkovarvas svengaa ja toinen ukkovarvas mukana hengaa. Pientä tämä on teidän rinnalla.
osastojaksolle, kun epäillään sepi kumpulaista. Onko vakavaa?
alko ihan yhtäkkiä tosi voimakkaat oireet, kukaan ei voinut koskea muhun, ei siis mitenkään. Pakko oli lähteä päivystykseen ja siellä jonotin monta tuntia, eikä lääkäri tiennyt mitään niin antoi lähetteen spesialistille, se sitten lopulta selvitti että mulla on MC Hammer :(
Tää vammauttaa loppuiäksi vaikka itse tauti menisi ohi, niin elämä ei koskaan palaudu ennalleen
Meillä oli jo erokin vireillä, kun mies meni lääkäriin. Pätevä lääkäri huomasikin sitten, että miehelläni onkin mamba housussa.
Nykyään meillä menee hyvin!
Vierailija: