Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihoni parani täydellisesti

Vierailija
24.05.2024 |

Näin kaksoissiskoni. Hän ihmetteli miten ihoni näytti miin kauniilta, kaikki epäpuhtaudet ja värit tasoittuivat. Ihoni hehkui ja Oli tasainen. 

kerroin, että lopetin ihon hoidon. En meikannut, en puhdistanut ihoa.annoin ihon olla omillaan. 

ihoni eppuhtaudet selvisi, ihot ihohuokoset paranivat, ihoni t-alueen kuivuus ja rasvaisuus tasoittuivat, mustat silmänaluset tasoittuivat. Ihoni hehkui ja hehkui. Ihon väri tasoittui, mustapäät loppui ja isot ihohuokoset pienentyi. 

ihoni hehkui ja oli hyvän värinen. En enää käyttänyt meikkiä ja en enää pessyt meikkiä pois vahvoilla aineilla. 

kun annoin ihon levätä, parantui ihoni 100% 

ihoni hehkui ja oli hehkeä ja ihanan moisteutettu. Oma ihon rasva hehkui. 

Joten suosittelen käsittelemään ihoa luontaisesti. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Mun iho ei ole parantunut.

Vierailija
2/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidit ihoa ennen tuota? Millaisia tuotteita käytit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauanko ihon muuttumisessa meni? Ja mitä teet iholle nyt, esim. pesetkö päivittäin vedellä?

Vierailija
4/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltaa Regulat Prota. Minullakin oli pitkään kaikennäköisiä patteja ja finnejä iholla. Vähenivät huomattavasti, kun aloitin tuon Regulat Pron. Siinä on tosi paljon erilaisia vitamiineja pieneksi fermentoituna. 

Minulla on siis mitä ilmeisemmin jonkun vitamiinin puutos. 

Pitkäaikainen lääkkeiden käyttö voi aiheuttaa puutoksia. Ei aina voi tietää. Iho on ensimmäinen, joka oireilee.

Vierailija
5/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sulle. Jos mä en hoida kasvojen ihoa, siihen tulee kuiva panssarikerros, joka lukitsee alleen epäpuhtauksia.

Hehku siinä sitten.

Vierailija
6/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ihanaa, oikein moisteutettu iho! Sen verran erikoista on kirjoituspoljentasi, että enpä oikein tiedä uskoisinko.

Vierailija
7/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun iho parani huolellisella ulkoisella hoidolla, sekä ihotautilääkärin määräämällä lääkekuurilla. Oli (ja on edelleen!) tasainen, kaunis ja hehkuva iho. Voin suositella kaikille! 

Vierailija
8/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen sitä mieltä, että ihoa pitää hoitaa sisältäpäin. Kun on tarpeeksi tarvittavia vitamiineja, niin iho voi paremmin. Minulle ei auttanut mikään iholle laitettava aine. Otsonoitu oliiviöljy joo, mutta silmät tulehtuivat ihan kauhean näköisiksi siitä. 

Vierailija
9/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin vahvoja puhdistustuotteita. Meikkasin ja pesin meikit vahvoilla tuotteilla. 

kun lopetin meikkaamisen ja ihon hoidon, ihoni parantui. Nyt pesen kasvot vain vedellä enkä käytä voidetta. 

nyt kasvon isot ihohuokoset ovat poistuneet, silmän alusten mustat merkit ovat kirkastuneet, ja ihon tasaisuus parantunut.

ruokavalio, lepo ja terveelliset elämän tavat ja kasvojen hoitamattomuus. Se oli salaisuus hyvälle, hehkuvalla iholle

Vierailija
10/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva sulle. Jos mä en hoida kasvojen ihoa, siihen tulee kuiva panssarikerros, joka lukitsee alleen epäpuhtauksia.

Hehku siinä sitten.

Oletko koittanut suihkuttaa ihoa päivittäin ja pyyhkiä karkealla pyyhkeellä? Vesi pehmentää kuivumat ja pyyhkeeseen jäävät. Siihen kevyt kerros rasvaa. 

Vierailija
11/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehku siinä sitten.

En pese pois saippuoilla ihon omaa rasvaa, niin iho pysyy joustavana. Ihon oma rasva on para kosteuttaja iholle. Pelkkä vesipesu riittää.

Vierailija
12/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehku siinä sitten.

Oletko koittanut suihkuttaa ihoa päivittäin ja pyyhkiä karkealla pyyhkeellä? Vesi pehmentää kuivumat ja pyyhkeeseen jäävät. Siihen kevyt kerros rasvaa. 

Pahimmillaan ennen kuin löysin Regulat Pron, niin iho oli kauhean näköinen. Ei kestänyt mitään rasvaa. Ihan ilman tai Ceralan-perusvoidetta oli paras. Suihkuttelin kasvojen ihoa joka päivä. 

Vierailija
13/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni käyttänyt vain niveaa yöksi.. Ei yhtään ryppyä ikä63 v. Mitään muuta meikkiä kun ripsria liikenteessä ja huulipunaa kun siltä tuntuu. 

Vierailija
14/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehku siinä sitten.

Minulle auttaa tuo suihkutus. Kuorii hygieenisesti ja pehmentää kuivan kerroksen. Suihkutus on haavanhoito-ohjeenakin sairaalassa. Ei saa repiä tai nyppiä ihoa. 

Vierailija
15/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo vaan että sulla oli käytössä täysin väärät tuotteet, joko liian rasvaiset tai komedogeeniset, eli huokosia tukkivat. Mitä outoa tuossa on, lopetit huonot aineet.

Vierailija
16/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanan moisteutettu iho". Kaikkea sitä saa lukea. "Isot ihohuokoset ovat poistuneet". Ihan kuin ihokuokoset mihinkään menisivät.

Vierailija
17/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho on kyllä ihan parhaimmillaan, kun tosiaan suihkutan joka päivä ja kuivaan puhtaalla pyyhkellä. Joskus laitan rasvaa, jos on kuivan tuntuinen. Otan Regulat Prota 2 x päivässä. 

Iho menee huonommaksi kuorinta-aineista ja kosmetologin tehoaineista. En käy enää kosmetologilla, koska ei hyodytä. 

Juon paljon vettä myös. 

Vierailija
18/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio ja elintavat vaikuttavat myös

Vierailija
19/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää trollit täällä on niin outoja välillä.

Vierailija
20/25 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio ja elintavat vaikuttavat myös

Lääkkeillä voi olla pitkäaikaisessa käytössä vaikutuksia vitamiinien imeytymiseen. Välttämättä ei riitä, että syö monipuolisesti. Iho on ensimmäinen, joka reagoi.