Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla todettiin popeda :(

Vierailija
24.11.2007 |

.

Kommentit (357)

Vierailija
201/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies toi etelänmatkalta lambadan ja sen karmean ketsuppitaudin.

Tää on niin häpeällistä, en kehtaa kenellekään tunnustaa. Paitsi teille.

Vierailija
202/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun tuntuu tosi pahalta, laitan pullat uuniin ja taikinan nouseen. Liityin perjantaina tukiryhmään, " Kasarikolotukseen" . Hupaisa nimi ei paljon lohduta, kun pelottaa, että popeda kietoutuu seuraavaksi lantiooni. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt se. Täytän sentään jo 45 kohta! Mitä parannuskeinoja siihen on?

Vierailija
204/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä kuulen mun korvissa koko ajan tiktak, tiktak.

Muistakaa siskot heijastin!

Vierailija
205/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmenkympin lähestyessä huomasin ääneni kähenevän (en polta, juon harvoin) ja pitkällisten tutkimuksien jälkeen diagnoosi oli: Koivuniemi.

Vierailija
206/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sain jostain teuvo oinaan. En ollut ikinä edes kuullut tästä ennen kuin sain tartunnan. Varmaan jostain marketista... :-( Pliis, kertokaa, onko selviytymisen mahdollisuuksia?

Vierailija
207/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Silloin, kun tuntuu tosi pahalta, laitan pullat uuniin ja taikinan nouseen. Liityin perjantaina tukiryhmään, " Kasarikolotukseen" . Hupaisa nimi ei paljon lohduta, kun pelottaa, että popeda kietoutuu seuraavaksi lantiooni. -ap

Sä olit tosi upee näky, lyhyessä kesämekossas. En yhtään ihmettele, jos tarttuu lantioon.

Ootko nykyisin väleissä Holmesin Johnin kanssa?

Vierailija
208/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastustuskyvyn aleneminen kenties yle ykkösestä? En tiedä... Turha tätä kai on jossitella. Elämä jatkuu.

Vierailija:

Vierailija:

sain jostain teuvo oinaan. En ollut ikinä edes kuullut tästä ennen kuin sain tartunnan. Varmaan jostain marketista... :-( Pliis, kertokaa, onko selviytymisen mahdollisuuksia?

Vierailija
209/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö sitä esiinny suomessa? Saksassa se on levinnyt kulovalkean lailla.

Vierailija
210/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin lääkäriltä lääkärille. Oli vaivaa päässä, olkapäissä, polvissa varpaissa. Mies haukkui itsekeskeiseksi ja yhteen asiaan tuijottavaksi. Vaivat oli koko elämä. Onneks pääsin erikoislääkärille ja Fröbelin palikat, sekä Egotrippihän sieltä löytyi. Lääkitys on vielä hakusessa...

kohtalotovereita?

Vierailija
211/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se meinaan on ilmeisesti tyttärellämme, 2,5 v :' ( Millään ei meinaa saada aamulla ylös sängystä, tukka roikkuu usein silmillä ja välillä huutaa kuin heikkopäinen.

Kaverillani on Madonna, se on muuten paha kun koskaan ei tiedä minkä näköisenä herää ja siinä on tapiumus käyttää mm. alusvaatteita päälivaatteina, mikä aiheuttaa noloja tilanteita (kaverini on yläasteen opettaja).

Vierailija
212/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä pompittiin hullunlailla myös Hanson-kirpun tahdissa. Nyt kyllä täytyy tunnustaa, että minullakin tuo Tähkä-peräpukamat vaivaa.

Vierailija
213/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle meilahden aivospesialisti totes vaan kylmästi: megadeath. :´( että se siitä sitten, ei kun hautapaikkaa varaamaan. jääkää hyvästi, av-mammat.

Vierailija
214/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, että Lindexiltäkään ei löydy siihen tarpeeksi suurta kokoa; suurin on 4XL :/

Lisäksi on toi 9 Inch Nails. Pirun kalliiksi tulee sekin diagnoosi, kun alvariinsa saa juosta manikyyrissä.

Vierailija
215/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei voinut enää mennä metsään. Sydän oli ihan kova kuin metallia. Näköoireitakin alkoi tulla ja näytti siltä, että taiva lyö tulta. Mun mies kyllä oli, ja on yhä, todella ilahtunut, sillä mä käyttäydyn aivan kuin orjatar. Syksyn mittaan ilmojen viilennyttyä oli kyllä pakko mennä lääkäriin, kun jotenkin oli semmonen olo, että ei vaan voinut pitää paitaa päällä ollenkaan. Se tutki ja kuunteli ja tuomio oli tosi paha. Pian olisi aika juoda viimeinen tuoppi ja alkaa matka kohti varmaa kuolemaa, sillä verinäytteessä mun suonet oli täynnä Teräsbetonia!

Vierailija
216/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi meni ohi kun sain oikeat lääkkeet. Saattaa kuulemma pahetessaan aiheuttaa mm. hiusten lähtöä, hui!

Vierailija
217/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todettiin teininä keskivaikea Depeche Mode ja pari vuotta siitä tuli lisäksi vielä rankka kausi U2:n kanssa. Nyt äitinä voin vaan yrittää ymmärtää, miten vaikeeta mun vanhemmilla on ollu.

Nyt mä yritän varjella tytärtäni parhaani mukaan Teletapeilta, Nalle Puh ja Muumit siihen on jo iskeny. Hoidostako ne näitä saa?!

Vierailija
218/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mennä takaisin töihin?

Onks se siis kaks loiritonta päivää vai riittääks yks?

Vierailija
219/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna kun ilmat alkoi kylmetä tuli Fröbelin palikat, se oli yhtä tuskaa, en pystynyt edes nukkumaan.

Sitten vielä tämä nolous näistä lasten taudeista, onko täällä ketään joka ymmärtäis...?

Vierailija
220/357 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on yleensä huonot ennusteet, varsinkin jos etäpesäkkeenä löytyy MC NikkeT :(

Mulla on onnex ollu tuuria, toi on meinaa periytyvää, ei oo ollu ku vähän Raptorin oireita, ei onnex mitään vakavempaa...huoh

Voima hali ruts kaikille teille ihguille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä