Mulla todettiin popeda :(
Kommentit (357)
Silloin, kun tuntuu tosi pahalta, laitan pullat uuniin ja taikinan nouseen. Liityin perjantaina tukiryhmään, " Kasarikolotukseen" . Hupaisa nimi ei paljon lohduta, kun pelottaa, että popeda kietoutuu seuraavaksi lantiooni. -ap
mulla on nyt se. Täytän sentään jo 45 kohta! Mitä parannuskeinoja siihen on?
Siis mä kuulen mun korvissa koko ajan tiktak, tiktak.
Muistakaa siskot heijastin!
Nyt kolmenkympin lähestyessä huomasin ääneni kähenevän (en polta, juon harvoin) ja pitkällisten tutkimuksien jälkeen diagnoosi oli: Koivuniemi.
Vierailija:
sain jostain teuvo oinaan. En ollut ikinä edes kuullut tästä ennen kuin sain tartunnan. Varmaan jostain marketista... :-( Pliis, kertokaa, onko selviytymisen mahdollisuuksia?
Vierailija:
Silloin, kun tuntuu tosi pahalta, laitan pullat uuniin ja taikinan nouseen. Liityin perjantaina tukiryhmään, " Kasarikolotukseen" . Hupaisa nimi ei paljon lohduta, kun pelottaa, että popeda kietoutuu seuraavaksi lantiooni. -ap
Sä olit tosi upee näky, lyhyessä kesämekossas. En yhtään ihmettele, jos tarttuu lantioon.
Ootko nykyisin väleissä Holmesin Johnin kanssa?
vastustuskyvyn aleneminen kenties yle ykkösestä? En tiedä... Turha tätä kai on jossitella. Elämä jatkuu.
Vierailija:
Vierailija:
sain jostain teuvo oinaan. En ollut ikinä edes kuullut tästä ennen kuin sain tartunnan. Varmaan jostain marketista... :-( Pliis, kertokaa, onko selviytymisen mahdollisuuksia?
Vai eikö sitä esiinny suomessa? Saksassa se on levinnyt kulovalkean lailla.
Juoksin lääkäriltä lääkärille. Oli vaivaa päässä, olkapäissä, polvissa varpaissa. Mies haukkui itsekeskeiseksi ja yhteen asiaan tuijottavaksi. Vaivat oli koko elämä. Onneks pääsin erikoislääkärille ja Fröbelin palikat, sekä Egotrippihän sieltä löytyi. Lääkitys on vielä hakusessa...
kohtalotovereita?
Nyt se meinaan on ilmeisesti tyttärellämme, 2,5 v :' ( Millään ei meinaa saada aamulla ylös sängystä, tukka roikkuu usein silmillä ja välillä huutaa kuin heikkopäinen.
Kaverillani on Madonna, se on muuten paha kun koskaan ei tiedä minkä näköisenä herää ja siinä on tapiumus käyttää mm. alusvaatteita päälivaatteina, mikä aiheuttaa noloja tilanteita (kaverini on yläasteen opettaja).
Teininä pompittiin hullunlailla myös Hanson-kirpun tahdissa. Nyt kyllä täytyy tunnustaa, että minullakin tuo Tähkä-peräpukamat vaivaa.
mulle meilahden aivospesialisti totes vaan kylmästi: megadeath. :´( että se siitä sitten, ei kun hautapaikkaa varaamaan. jääkää hyvästi, av-mammat.
Pahinta on, että Lindexiltäkään ei löydy siihen tarpeeksi suurta kokoa; suurin on 4XL :/
Lisäksi on toi 9 Inch Nails. Pirun kalliiksi tulee sekin diagnoosi, kun alvariinsa saa juosta manikyyrissä.
että ei voinut enää mennä metsään. Sydän oli ihan kova kuin metallia. Näköoireitakin alkoi tulla ja näytti siltä, että taiva lyö tulta. Mun mies kyllä oli, ja on yhä, todella ilahtunut, sillä mä käyttäydyn aivan kuin orjatar. Syksyn mittaan ilmojen viilennyttyä oli kyllä pakko mennä lääkäriin, kun jotenkin oli semmonen olo, että ei vaan voinut pitää paitaa päällä ollenkaan. Se tutki ja kuunteli ja tuomio oli tosi paha. Pian olisi aika juoda viimeinen tuoppi ja alkaa matka kohti varmaa kuolemaa, sillä verinäytteessä mun suonet oli täynnä Teräsbetonia!
onneksi meni ohi kun sain oikeat lääkkeet. Saattaa kuulemma pahetessaan aiheuttaa mm. hiusten lähtöä, hui!
todettiin teininä keskivaikea Depeche Mode ja pari vuotta siitä tuli lisäksi vielä rankka kausi U2:n kanssa. Nyt äitinä voin vaan yrittää ymmärtää, miten vaikeeta mun vanhemmilla on ollu.
Nyt mä yritän varjella tytärtäni parhaani mukaan Teletapeilta, Nalle Puh ja Muumit siihen on jo iskeny. Hoidostako ne näitä saa?!
voi mennä takaisin töihin?
Onks se siis kaks loiritonta päivää vai riittääks yks?
viime vuonna kun ilmat alkoi kylmetä tuli Fröbelin palikat, se oli yhtä tuskaa, en pystynyt edes nukkumaan.
Sitten vielä tämä nolous näistä lasten taudeista, onko täällä ketään joka ymmärtäis...?
Siinä on yleensä huonot ennusteet, varsinkin jos etäpesäkkeenä löytyy MC NikkeT :(
Mulla on onnex ollu tuuria, toi on meinaa periytyvää, ei oo ollu ku vähän Raptorin oireita, ei onnex mitään vakavempaa...huoh
Voima hali ruts kaikille teille ihguille.
kun mies toi etelänmatkalta lambadan ja sen karmean ketsuppitaudin.
Tää on niin häpeällistä, en kehtaa kenellekään tunnustaa. Paitsi teille.