Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla todettiin popeda :(

Vierailija
24.11.2007 |

.

Kommentit (357)

Vierailija
261/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kulkee ympäriinsä tiukoissa nahkahousuissa ja huutaa JAU JAU JAU!!

:(

Vierailija
262/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freud Marx Engels & Jung. Todella surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa sydämen tiiuhaanlyöntisyyttä ja punertuvia poskia. Ja silmiin tähtisadetta. Tulee kohtauksittain.

Lääkäri sanoi, että todennäköisimmin menee ohi vuodessa, parin vuoden päästä emme muista koko kiusallista haittaa. Saattaa olla tietysti, että tilalle pääsee joku ärhäkämpi muoto. On todella yleistynyt murkkuikäisillä.

Vierailija
264/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliin olin todella huonona ja toimin mitä typerimmin. Lapsetkin saivat hävetä. Nyt oon ollut kuivilla jo vuoden.

Vierailija
265/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut tuli aina ihan märäks ja alkoi kauhee vapina.

Todella kiusallista näin luokanopettajana.

Vierailija
266/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ootte jaksaneet jatkaa miestenne kanssa? Meille olis kyllä tullut ero.

Mulla on lievänä martti servo, eikä se aiheuta mulle onneks muuta, ku tosi tarkkaa artikulointia. Tosin napanderia menee kyllä liikaa...

Vierailija
267/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää häpeäähän se aiheutti ja varsinkin vanhempien oli vaikea hyväksyä mun sairautta. Kaikki sairauden merkit kuten julisteet, rintanapit, huivit ym yritettiin kieltää, mutta turhaan. Mä sain niitä lisää lehdistä. Kalliiksikin se kävi. Lopulta onneksi ikä alkoi tehdä tehtävänsä ja tauti meni ohi??

Vierailija
268/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia elämää olen viettänyt. Se vaan että oikeaan käteen on iskenyt Lauri Tähkä ja sydän pauhaa koko ajan.

Vierailija:

Varo ettei tartu sinuunkin. Hävettää näin vanhana sairastaa, kun olen pitänyt ihan teinien tautina.

Vierailija
269/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänks vituttaa.

Vierailija
270/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rakastuin naispuoliseen työkaveriini.

Meillä on ollut todella ihanaa lepakkolempeä siitä asti,

mutta nyt pelkään, että suhteeseemme on tullut KOLMAS NAINEN!

Mitä mä teen????

Vierailija
271/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain jostain teuvo oinaan. En ollut ikinä edes kuullut tästä ennen kuin sain tartunnan. Varmaan jostain marketista... :-( Pliis, kertokaa, onko selviytymisen mahdollisuuksia?

Vierailija
272/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois päästyäni päädyin Kotiteollisuuteen. Tällä tiellä olen vieläkin. Karmeaa on tulevaisuuteni. Valoa ei vielä näy.

Vierailija
273/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ei ole kyllä mitään mahiksia :-(((

Toi on niin paha, et ikävä kyllä saat sairastaa ihan yksinäsi. Edes parhaat kaverisi eivät jää tukemaan ;-(((

Tosta teuvo oinaasta ei ole kukaan koskaan selvinnyt.

Vierailija
274/357 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tää musta niin paha ole. Lanteet heiluu kyllä.

Mutta on täällä karmeita kohtaloita. Että jollakin on Matti ja Teppo!

Vierailija
275/357 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negative! Menin lääkäriin jatkuvan vitutuksen ja valituksen takia ja tuo diagnoosi sitten tuli. Mitä hittoa tässä tekisi? Piristäisikö altistuminen Anita Hirvoselle vai olisinko lopullisesti hoidossa säkkärätukkineni ja liian pienien leopardivaatteideni kanssa?

Vierailija
276/357 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuudessani kärsin pahasta Rainer Frimanista... :/ Ja vieläkin välillä tulee oireita pintaan, ja pelkään sen taas roihahtavan.

Vierailija
277/357 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissäkin sen takia! Siis postintuloaika oli ihan järkkyä... Tulin ihan sekoks ja mä aloin suuteleen kaikkia kirjeitä! Kävin monella lääkärillä, ja psykiatri viimein anto diagnoosin, Jason Donovan. Muistaako kukaan muu samoja oireita, tai onko kellään nyt? Olis kiva kuulla miten muilla tauti tuli ilmi ja miten siitä selvisit!

Vierailija
278/357 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun läpi, enkä löytänyt kohtalotovereita. Mutta täytyyhän heitä olla! Mulle nimittäin tarttui ihan viattomasta kaverisuhteesta rammsteinn. Oireet oli alkuun pahoja mutta sitten tauti jäi latenttiin vaiheeseen. Sitä koitettiin estää lehahtamasta uudelleen jatkuvalla Kotiteollisuus -korvaushoidolla, mutta nyt se alkaa oireilla taas... Kokeilin jopa Niskalaukausta, mutta ei vaan auta. En kestä ajatusta, että lapseni menettäisivät minut rammsteinille. Onko kellään mitään toivoa antavaa kokemusta? Kuulin jostain tutkimuksesta, jossa kokeiltiin kammottavan kuuloista SIG -hoitoa viimeisenä oljenkortena...

nimim. kunpa voisin elää OHNE DICH, rammstein!

Vierailija
279/357 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nfektio tuli sitten kylän kravattisonnilta.

Vierailija
280/357 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kokeilin jopa Niskalaukausta, mutta ei vaan auta. En kestä ajatusta, että lapseni menettäisivät minut rammsteinille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi