Mulla todettiin popeda :(
Kommentit (357)
Freud Marx Engels & Jung. Todella surullista.
Aiheuttaa sydämen tiiuhaanlyöntisyyttä ja punertuvia poskia. Ja silmiin tähtisadetta. Tulee kohtauksittain.
Lääkäri sanoi, että todennäköisimmin menee ohi vuodessa, parin vuoden päästä emme muista koko kiusallista haittaa. Saattaa olla tietysti, että tilalle pääsee joku ärhäkämpi muoto. On todella yleistynyt murkkuikäisillä.
Väliin olin todella huonona ja toimin mitä typerimmin. Lapsetkin saivat hävetä. Nyt oon ollut kuivilla jo vuoden.
Housut tuli aina ihan märäks ja alkoi kauhee vapina.
Todella kiusallista näin luokanopettajana.
Miten te ootte jaksaneet jatkaa miestenne kanssa? Meille olis kyllä tullut ero.
Mulla on lievänä martti servo, eikä se aiheuta mulle onneks muuta, ku tosi tarkkaa artikulointia. Tosin napanderia menee kyllä liikaa...
Hirveää häpeäähän se aiheutti ja varsinkin vanhempien oli vaikea hyväksyä mun sairautta. Kaikki sairauden merkit kuten julisteet, rintanapit, huivit ym yritettiin kieltää, mutta turhaan. Mä sain niitä lisää lehdistä. Kalliiksikin se kävi. Lopulta onneksi ikä alkoi tehdä tehtävänsä ja tauti meni ohi??
ihan normaalia elämää olen viettänyt. Se vaan että oikeaan käteen on iskenyt Lauri Tähkä ja sydän pauhaa koko ajan.
Vierailija:
Varo ettei tartu sinuunkin. Hävettää näin vanhana sairastaa, kun olen pitänyt ihan teinien tautina.
kun rakastuin naispuoliseen työkaveriini.
Meillä on ollut todella ihanaa lepakkolempeä siitä asti,
mutta nyt pelkään, että suhteeseemme on tullut KOLMAS NAINEN!
Mitä mä teen????
sain jostain teuvo oinaan. En ollut ikinä edes kuullut tästä ennen kuin sain tartunnan. Varmaan jostain marketista... :-( Pliis, kertokaa, onko selviytymisen mahdollisuuksia?
Pois päästyäni päädyin Kotiteollisuuteen. Tällä tiellä olen vieläkin. Karmeaa on tulevaisuuteni. Valoa ei vielä näy.
sulla ei ole kyllä mitään mahiksia :-(((
Toi on niin paha, et ikävä kyllä saat sairastaa ihan yksinäsi. Edes parhaat kaverisi eivät jää tukemaan ;-(((
Tosta teuvo oinaasta ei ole kukaan koskaan selvinnyt.
Mutta ei tää musta niin paha ole. Lanteet heiluu kyllä.
Mutta on täällä karmeita kohtaloita. Että jollakin on Matti ja Teppo!
Negative! Menin lääkäriin jatkuvan vitutuksen ja valituksen takia ja tuo diagnoosi sitten tuli. Mitä hittoa tässä tekisi? Piristäisikö altistuminen Anita Hirvoselle vai olisinko lopullisesti hoidossa säkkärätukkineni ja liian pienien leopardivaatteideni kanssa?
lapsuudessani kärsin pahasta Rainer Frimanista... :/ Ja vieläkin välillä tulee oireita pintaan, ja pelkään sen taas roihahtavan.
Kävin lääkärissäkin sen takia! Siis postintuloaika oli ihan järkkyä... Tulin ihan sekoks ja mä aloin suuteleen kaikkia kirjeitä! Kävin monella lääkärillä, ja psykiatri viimein anto diagnoosin, Jason Donovan. Muistaako kukaan muu samoja oireita, tai onko kellään nyt? Olis kiva kuulla miten muilla tauti tuli ilmi ja miten siitä selvisit!
Luin koko ketjun läpi, enkä löytänyt kohtalotovereita. Mutta täytyyhän heitä olla! Mulle nimittäin tarttui ihan viattomasta kaverisuhteesta rammsteinn. Oireet oli alkuun pahoja mutta sitten tauti jäi latenttiin vaiheeseen. Sitä koitettiin estää lehahtamasta uudelleen jatkuvalla Kotiteollisuus -korvaushoidolla, mutta nyt se alkaa oireilla taas... Kokeilin jopa Niskalaukausta, mutta ei vaan auta. En kestä ajatusta, että lapseni menettäisivät minut rammsteinille. Onko kellään mitään toivoa antavaa kokemusta? Kuulin jostain tutkimuksesta, jossa kokeiltiin kammottavan kuuloista SIG -hoitoa viimeisenä oljenkortena...
nimim. kunpa voisin elää OHNE DICH, rammstein!
nfektio tuli sitten kylän kravattisonnilta.
Vierailija:
Kokeilin jopa Niskalaukausta, mutta ei vaan auta. En kestä ajatusta, että lapseni menettäisivät minut rammsteinille.
se kulkee ympäriinsä tiukoissa nahkahousuissa ja huutaa JAU JAU JAU!!
:(