Mulla todettiin popeda :(
Kommentit (357)
Ja mä en vieläkää tajuu mistä ja miten sen puhuvan kissan vois näin suomalaisena saada kun tanskalaisten kieltä ei pysty kykeneen.
pieniä mustia möykkyjä pimpissä;((((
Tossa naapurissa on kahvila Zen tai jokin sen tapanen ja se vetää mua puoleensa ihan koko ajan ja nykyään notkun siellä koko ajan :-(
Mieskin on muuttunut se seisoo sängyn laidalla suorana ja meni vaihtamaan makkariin uudet suorat tapetitkin. Nyt se väsää jotain pihakeinua ja höpöttää kimppakyydistä?
No sitten vielä tutustuin ihanaan mieheen siellä kahvilassa ja nyt mietin pitääkö tunnustaa jos pettää?
Ei tiennyt tyttö mihin joutu :-(
voitte arvata, että lystiä riitti :-))
Tämä minun rillutteluaikakauteni loppui todella nolosti.
Suomen ja ko. maan Suurlähettiläät sitten lopulta saattoivat minut häntä koipien välissä kotiin.
Voi että, jos voisi kellot seisauttaa tuohon aikaan, koska en ole enää sen jälkeen saanut mistään sellaista lähdön tunnelmaa!
ja että ihmiset uskaltaa puhua arkaluontoisistakin sairauksista.
Mulla epäiltiin vuosia sitten sydämen vajaatoimintaa kun syke vaan hidastui ja hidastui, mutta vihdoin päästiin oikeaan diagnoosiin - Beatless. Pari kertaa vuodessa täytyy käydä toimenpiteessä, kova isku Maxwellin hopeavasaralla ja sydän lyö taas normaalisti pitkän aikaa. Elinikäinen vaiva, mutta onneksi hoito tehoaa.
illan kuin eilisen:
Istuin laiturilla ja Tiina tanssi (se tanssi taas), no any way. Viki huusi, että HEI TUOLTA SAAPUU CHARLIE! No se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Tottahan siinä kaikkea tehtiin ja toilailtiin ilman suojaa. Ei auttanut kuin mennä lääkäriin sitten muutaman viikon päästä ja se sanoi, että olen tehnyt Egotripin ja sen kunniaksi hukutti mut unihiekkaan.
vihdoin voi tunnustaa sairastaneeni jo 90-luvulla Coronaa ja KLF tuli sitten liitännäisenä siinä. Ikävää, mut sen kestää, kun ei valita. Täytyy ottaa pari Pandoraa, jos helpottais..
Erityisesti se ilmenee aamulla klo 7-8 heti herättyyään.
ja mulla on Eternal Erection. Ihan kivaa oikeastaan.
mulla on ollu hirvee himo viime aikoina istuttaa jonkun kanssa yhdessä puita, ja yleensä sen jälkeen aivan niinkun oisin menny sekaisin tjtn ja yleensä mä sit tanssin loputtomiin. Mun mies oli aika varma, et mul olis Antti Tuisku, mut ite mä oon viel kieltämisvaiheessa, koska toi tuntuu NIIN raskaalta..
kylmän viileästi lääkäri totesi, että nyt on saavutettu Absoluuttinen Nollapiste.
Jos sä tahdot niin, totesin ja kysyin voiko tästä kehittyä Hector. Tohtori vastasi: Yamma Yamma, pikemminkin Pave Maijanen.
Tässä pelossa olen nyt elänyt pian kaksi vuotta, raskasta aikaa...
Itselläni oli tässä uskomattoman käheä ääni ja halusin vain kirkua koko ajan, lääkäri diagnosoi Kirkan.
Miehellä on ollut tehosekotin kakkosessa, siitä tuli sotkua...
Nuorena oli aika rankkaa, kun jotenkin nipisteli. Lääkäri totesi, että sulla on scorpions. No se sit itsestään hävis, mut kävin epäilee kaikkee sen jälkeen ja valehtelin päin naamaa ihmisille; oli iskeny faithless! Mut lopulta lääkäri ihmetteli, että oon kuitenkin jotenkin uniikki ja spesiaali kaikesta huolimatta. Minusta oli tullut prodigy. Siihen ei ole parannuskeinoa, mutta minusta on ihan kivaa näin.
Saitteko Kelan tukemaa terapiaa? Mulla kriteerit ei ihan täyttyneet. Oli sellainen olo kuin elämältä suunta puuttuis ja miestä katsoessa mietin useasti "Kuka helvetti tuo on?", voi sanoa että avioero oli lähellä. Kadulla kävellessä nasaaliääni hoki pään sisällä: "Mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin." Luojan kiitos tajusin hakea ajoissa apua!!!
ALkuun vähän ihmettelin kun oli kesäkin, että eikö sillä ukolla ole kuuma siinä mustassa pitkässä kerrastossaan, annoin kuitenkin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, itsepähän siinä kärsii. Lopulta se makasi vatsallaan maassa ja yritti mennä eteenpäin ilman käsiä ja jalkoja ja huusi kuin syötävä, että ei saa koskettaa! No minä soittamaan valkotakkiset, mutta aika nopeasti kävi ilmi, että sillä olikin vain mamba. Nyt menossa vaihe älä jätä minua, tässäkin koneella ollessani se roikkuu puntissa kiinni.
Osaako kukaan sanoa kauan mamba on teillä kestänyt ja onko vielä pahempaa odotettavissa?
Tajusin juuri, että olen ollut KOLME vuotta nuorempi kuin nyt. Lapsetkin olivat paljon pienempiä silloin. Joku kirjoitti silloin, että hänellä oli todettu klamydia. Siitä rohkaistuneena tein avauksen omasta vaivastani, popedasta. En ole toipunut, mutta pärjäilen. -ap
Mullahan on tosiaan sitä moderntalkingiakin, joka on kehittymässä dingoksi. Tuon moderntalkingin tartutti lähes varmasti Brother Louie Louie Louie. Ei teistä kukaan muista takavuosilta samaa tyyppiä? -ap