Mulla todettiin popeda :(
Kommentit (357)
Onko kohtalotovereita? Dannyhan ei lähde koskaan pois, vaan sen kanssa on opeteltava elämään. Ootteko saaneet Dannyyn apua mistään luontaistuotteista tms. vaihtoehtohoidoista, kun lääkärit ei kovin herkästi määrää Dannyyn lääkettä.
taas ärhäkkää Peer Gyntiä vai oisko mahollista selvitä Zero Ninellä. Rokotuksia en viitsinyt ottaa, kun ei oo aiemminkaan auttanut!
Jokainen sisäelimeni on täynnä kuurankukkaa...
Nyt on huono jakso menossa...
Hallikainen ei parane koskaan, sen kanssa täytyy vaan yrittää pärjätä... =(
joku ihan ihme tauti. Se katteli formuloita ja vähänväliä kuului kekekeke kekekeke ruusperiruusperi....
kaikki on ajanhukkaa ja odotan vaan, että olisit niinkuin ennen. Mutta haluatkin rakastaa mua niinkuin merimies merta. Ja se ei riittänyt, huokaus..
Tää esiintyy vain kohtauksittain, en osaa välttämättä ennakoida.
Yks äijä rupes yhtäkkiä vaahtoo täysillä, et hän on jotain Alphaville tai niinku jotain sinnepäin.
Voi vitsi! Ei kauheesti kandeis käyttää noit sivistyssanoja, jos ei kerran osaa.
Se äijien äijähän on Alfauros :-))))
todettiin sitten aivolävistys.. Se oli shokki mutta se on hallinnassa!
Lapsi itse ei onneksi näytä kovasti kärsivän, mutta vanhemmille tämä on tietysti raskasta. Kohtaukset etenkin ovat tuskaisaa katsottaa, kun lapsi raukka heiluttaa tukkaansa yläruumis paljaana ja huutaa falsetissa.
Mulla on lapsesta asti ollut Tiktak. Nykyään on niin paha olla etten halua muuta kuin Tuuleksi taivaanrantaan .:' (
Pysyy ihan hyvin kurissa lääkityksellä. Mutta tietääkö joku, voiko tästä kehittyä Kari Tapio? Se olis aika kauheeta...
Onko yhtään kohtalotoveria?? Mä jotenkin arvasin tän jo lääkäriin mennessä, kun oli ihan sellainen I drove all night-fiilis. Tukka oli länässä ja ripsarit poskilla :( Lääkkeeksi sain kuurin Titanicia, joten ehkä tää tästä?
Nuorempana mua vaivas aika pahasti WhitneyHouston, mutta se on nyt hallinnassa -onneks! Silloin kun oli koko ajan olo, että I wanna dance with somebody ja sekös oli noloa...
miehellekään en oo uskaltanut kertoa kun en tiedä mitä se ajattelis .
onneks onneks oon oon jo jo parantunu parantunu..
Diagnoosina arjakoriseva lieva asteisena. Arjakoriseva vaan on sen verran vakava sairaus, etta lievanakin aiheuttaa pakkohoidon...Meilla taalla Lapinlahdenlintujen sairaalassa kuitenkin melko mukavat oltavat, internet yhteyskin talon takaa.
Pojalla epäiltiin korroosiota, terveyskeskus ei tutkinut :( Mitä nyt teen?
Huh, onneksi mä(kin) oon ihan Eppu Normaali, mutta jaksuja teille!
Joskus aikanaan iski proge, ja kävin sitten lääkärissäkin sen kanssa. Lääkäri suositteli lääkkeeksi pet shop boyssiä ja britney spearsia. No eihän se tuommoisilla lääkkeillä parantunut, pikemminkin paheni. Ihme puoskareita, liekö ollut semmoinen valelääkäri.
Joku kaveri sitten suositteli vaihtoehtohoitona Doctor Feelgoodia ja se tuntui toimivan. Koittakaa ihmeessä.
Olen sairastunut juhannuksena portion boysiin.
Tunnen kuinka vauhti kiihtyy.
Liikaa aurinkoa. Diagnoosi Donna Summer. Pitäisi mennä ohi syksyyn mennessä.
Nuorempana kyllä tuli sairastettua pahastikin, kuten päiväkirjamerkintäni takavuosilta kertoo:
" Jokainen aamu, jokainen ilta sinä ja minä mennään apinatarhaan, kun isot valkoiset tiikerit katoaa pimeyteen. Joku antoi jo valomerkin - vain hullu Henri jää - ja lähetyssaarnaaja tupakkiaskin kanteen kirjoittaa: Diagnoosina parantumaton villikoira."
Hengissä olen silti yhä, ihme kyllä. Tosin huomaan etenkin näin talvisin kyseleväni itseltäni, missä mä olen, kun vierelläni on vaunuissa lapsi ja sataa lunta...