Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte, jos tietäisitte että henkilöllä on vakavalta vaikuttava terveysongelma

Vierailija
14.09.2022 |

Ja hän häviäisi kesken keskustelun, sanotaan että lause jäisi kesken eikä kysyttäessä tarkenna, eikä vastaa enää puheluihinkaan, ei lue viestejä yms.
Taustana kuitenkin se että estää muutenkin tuon tuosta kaikkialla.
Painaa kun mietin mitä kaikkea on voinut sattua, ja pitäisikö soittaa apua, mutta kokemus kertoo että kunnossa se ehkä on, kunhan estänyt tai haluaa tahallaan huolestuttaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin muilta tutuilta, onko heillä havaintoja tästä henkilöstä.

Vierailija
2/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin muilta tutuilta, onko heillä havaintoja tästä henkilöstä.

Ei ole sellaisia yhteisiä tuttuja, vanhempansa kyllä löydän, mutta olen ennenkin soittanut, eivätkä he pidä kiirettä, enkä nyt kehtaisi illalla hätyyttää.

Tämä ei siis ole päiväkausia vanha asia, mutta pelottaa jos onkin tunneista kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa yhteyttä tähän ihmiseen? Laita vaikka viesti hänelle.

Vierailija
4/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi väsynyt varmaan, mennyt lepäämään tai muuta tekemään. Tapana ehkä häipyä somessa. Tai juttusi oli unettava vai lääke. Jotkut erotessa toisesta ihmisestä, vetäytyvät, eikä ole mitään hätää. Osa ehkä hakee huomiota. Hänellä on varmaan joku ystävä, lähisukulainen tai muu johon on yhteydessä. Jos olisi kuollut, ei olisi kiire enää sinullakaan, mutta varmasti elossa.

Vierailija
5/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko tai käyttääkö jotain, entä lääkkeiden haitat.

Vierailija
6/10 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoko tai käyttääkö jotain, entä lääkkeiden haitat.

Juo kyllä.

Tähän terveysongelmaan ei ole lääkettä, kun ei ole käynyt lääkärissä, ja sinnehän yritinkin häntä patistaa, kun tuntuu että tila pahenee.

Ja minä nyt taidan olla se ainoa johon heti otti yhteyttä tuon jutun sattuessakin, ja kertoo oireistaan.

Ärsyttää todella jos teki tämän taas kiusallaan.

Itselläni on takana kokemuksia joissa tavallaan minulle on jäänyt sellainen olo että olisi pitänyt tehdä jotain, ja sitten se olikin myöhäistä.

Tuntuu etten kestäisi enää yhtäkään tunnolleni.

Mutta häiritä nyt vanhoja ihmisiä, tai soittaa ambulanssia, jos kuitenkin on vain taas kyse mielenosoituksesta...

Vierailija
7/10 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö saa yhteyttä tähän ihmiseen? Laita vaikka viesti hänelle.

Laitoin useita viestejä kaikissa kanavissa, yritin soittaa myös kaikilla tavoin, kun en tiennyt onko estänyt kaikissa.

Rukoilin vastaamaan että on ok.

Yöllä näin että on jossain paikassa nähnyt viestin, siis lukukuittaus ilmestyi.

Nyt päivällä sitten muina miehinä valitteli taas oloaan viestissä.

Eiköhän tämä nyt minun osaltani riitä, en jaksa enää huolta kantaa, ja toinen näyttää vain manipuloivan ja kiukuttelevan.

Vierailija
8/10 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle suoraan miltä katoamistemput tuntuvat ja että näillä edellytyksillä haluat ottaa etäisyyttä suojataksesi itseäsi tms.

Vierailija
9/10 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa, joten ei tarvitse tehdä mitään. 

Vierailija
10/10 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemminkin yrittänyt selittää miltä nämä temput tuntuvat, ja kertonut taustastani, siis tuosta etten ole ollut paikalla tai kuunnellut enkä tehnyt mitään, ja useampia ihmisiä on kuollut.

Ei näy olevan vaikutusta häneen.

Tunnen että jätän heitteille taas yhden, ja mitä sitten jos jotain tapahtuukin? Ja minä olisin voinut toimia? Miten eläisin sen kanssa?

Varmaan pitäisi blokata kokonaan, jotten vahingossakaan tietäisi mitään hänen asioistaan. Eihän minua voi siitä syyttää, kun itse on tehnyt elämästäni helvettiä jo niin monet kerrat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän