Vierailija

Tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen tämä oma juttuni, hiljattain tapahtunut.

Tapasin mukavan tuntuisen miehen ja kun ensimmäisen kerran päädyimme sänkyyn (olimme sitä ennen tapailleen kuukauden ajan useampana päivänä), pääsi minulta pieru. Seuraavana päivänä tämä mies sanoi ettei halua juttuamme enää jatkaa, pääsyynä kuulemma tuo pieru. Vei kuulemma hänen halunsa totaalisesti, kun peräpäästäni suhahtanut pieru kuulemma tuntui ihan ilmavirtana hänen reisillään.

Nyt olen masentunut ja epätoivoinen. Löydänkö enää koskaan miestä, minä ylipainoinen ja maahanlyöty yh?

• ylös 47
  • alas 6

Sivut

Kommentit (90)

Piristyhän nyt, hyvä että selvisi näin nopeasti, mikä se mies pohjimmiltaan oli.

Minä nauran mieheni kanssa vieläkin seurustelumme alussa tapahtuneelle " yöpiereskelylle" ; jännitin kanssa treffejä ihan hulluna ja sitten yöllä nukkuessani olin piereskellyt kamalasti. Mies jälkeen päin kertoi, mutta siitä on nyt 7 vuotta ja edelleen yhdessä!

• ylös 72
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos toi on totta (ei ikinä tiedä ku lukee täältä) niin parempi että pääsit siitä eroon. löydät kyllä parempaa ja mielummin yksin ku tommosen kaa. näin!

• ylös 34
  • alas 1

mut silti toi otti niin itsetunnolle että...

Miten paha juttu toi pieru nyt sitten olikaan, osaisitteko suhteuttaa? Toi mies kun sai sen näyttämään ihan maailmanlopulta.

t. ap

• ylös 16
  • alas 1

Eikä millään pahalla sua kohtaan, mutta ikävään aikaan se sattui ja sille ei mitään tietysti voi. Mutta jos olisi vaikka, toisella tai kolmannella kerralla käynyt, niin olisi varmasti ihan toinen juttu :). Miehille tuo naisen paukuttelu vaan on paha paikka...

Multa myös on kerran päässyt pieni pieru kesken rakastelun. Oltiin oltu tuolloin kimpassa jo kymmenen vuotta ja olin viimeisilläni raskaana... Mies muistaa edelleen asian ja mainitsee siitä silloin tällöin epäromanttisuuden huipentumana :/. Ja aikaa tuosta on jo reilu pari vuotta! Joten voin vaan kuvitella mitkä traumat olet sille miesparalle aiheuttanut, kun ekalla kertaa töräytit.

mut älä sure, kohta sä tälle jutulle jo naurat :)

• ylös 5
  • alas 49

Kannattaa odotella, että kohdalle sattuu elämään realistisesti suhtautuva mies. Jos mies pierua pelästyy, niin luuletko, että hänestä olisi sinua suojelemaan tiukan paikan tullen?

Joko kyseinen kaveri viettää loppuelämänsä yksin tai sitten kohtaa unelmiensa naisen, jolla on suolistoavanne.

• ylös 61
  • alas 1

Varmaan tunsi olonsa tosi vähäpätöiseksi kun jo ekalla kerralla passaa töräytellä. Olen ollut naimisissa mieheni kanssa kuusi vuotta enkä ole ikinä piereskellyt hänen kuullensa. Olet tosiaankin moukka ja ällötys joka joutaakin olla yksin. Todella.

• ylös 5
  • alas 64

Meillä on kaveripiirissä ollut polttareissa tapana, että morsian kertoo parisuhteensa kulmakivet, joihin laskemme

-ensimmäinen tapaaminen

-eka kerta sängyssä

-eka kerta tapaamassa vanhempia

-eka kerta kun pieraisi sulhasen kuullen.

Ja joka kerta tuo viimeinen jaksaa naurattaa yhtä paljon, vaikka olemme nykyään 30+ maisterismuijia joka ikinen. Itse olin ekaa kertaa mieheni luona yötä ja herätin kummatkin siihen, kun pierasin niin, että talo tärähti. Hävetti niin saatanasti, mutta mies vain totesi, että henget puhuu vaan kansa ei kuuntele. Siinä vaiheessa meinasin kosia ihanaa miestäni!

Eli ihme hienopieru (sic!) mies oli. Joutaakin mennä. Joskus kun olen mielestäni näyttänyt aivan hirveältä, olen ajatellut, että toisaalta - mieheni on pidellyt vatsataudissa hiuksiani. Ja nähnyt kun synnytän. Niin että ehkä tämä parisuhde ei nyt tähän finniin kaadu.

Ronskisti vaan tätä ruokotonta aikaa ja tuollaiset äijät terapiaan!

• ylös 59
  • alas 3

Itselleni kävi aikoinaan tällainen emämoka: Muutaman kerran tapaamani miehen kanssa olimme viettämässä ensimmäistä romanttista ravintolailtaa. Jännitys ehkä vaivasi ja vatsa oli täynnä ilmaa. Yritin vaivihkaa helpottaa oloani, mutta minulta pääsikin miehen korviin kuuluva pieru... Mies oli todella hämmästyneen näköinen mutta otti asian huumorin kannalta.

Nyt, 10 vuotta myöhemmin hän, sittemmin aviomieheni, edelleen joskus muistuttaa minua hetkestä kun tein häneen lähtemättömän vaikutuksen ;)

Kaikenlaista sattuu, tosimies ottaa asiat huumorilla :)

• ylös 35
  • alas 2

Pierulle urheilussa tai rakastellessa ei voi mitään. Toisilla niitä tulee enemmän toisilla vähemmän, mutta lääkärin mukaan voi olla jos ei nyt ihan vaarallista niin kuitenkin haitallista yrittää pidättää pieruja pitkään.

Kaikki piereskelevät, se on otettava luonnon lakina. Niin ihmiset kuin eläimetkin. Jos tätä faktaa ei voi sulattaa niin on etääntynyt liian kauas luonnollisesta puolestaan.

Älä ap ole suruissasi vaan ole tyytyväinen että pääsit eroon tuollaisesta hienohelmasta. Kunnon mies puhuu ja pussaa ja piereekin välillä. Ja edellyttää samaa naiseltaan!

• ylös 28
  • alas 1

tuota miestä. Tosin ihmettelen hänen rehellisyyttään, minä en olisi kehdannut sanoa tuota eron syyksi. Minä olen ollut suhteessa jo 7 vuotta, enkä ole kuullut miehen pierevän, enkä itse piere hänen kuultensa (meillä on wc noita juttuja varten). Miten joltain voi päästä pieru seksin aikana...yök. Ettekö voi vaikuttaa itseenne ruokavalion kautta, pidättää pierua edes seksin aikana, tai olla sekstaamatta, jos on sellainen olo, että ilmaa paljon mahassa. Joku raja sitä on, miten seksuaalinen vire pysyy yllä. Mä en pysty lainkaan ymmärtämään pareja, joista toinen voi pestä hampaita ja toinen istuu kakalla. Romanttisuus on minulle muutakin kuin ruusupuska, se on hyvät tavat ja toisen yksityisyyden kunnioitus. Juu olen myös sitä mieltä, että miehen paikka ei ole synnytyksessä ainakaan siinä loppuvaiheessa. Minulla synnytyksessä oli kaksoissisareni, joka oli jo äiti, eli tiesi miten homma menee.

• ylös 7
  • alas 46

Esim. tänä aamuna istuin sängyssä lähellä miehen päätä imettämässä kuopustamme ja töräytin äänekkään pierun. Mies vaan löyhytteli kädellään ilmaa ja naurettiin.

• ylös 15
  • alas 9

Kun minä tapasin mieheni, oli hän silloin 24-vuotias. Hänellä oli kotona ollut sekä äiti että sisko. Ja silti hän sanoi, että ennen minun hän luuli, ettei naiset piereskele! Siis naisilla ei olisi samoja fyysisiä ominaisuuksia kuin miehillä :-)

• ylös 17
  • alas 2

Eka pieru mittaa suhteen laadun ja jos suhde ei sitä kestä niin loppukoon!

Harmittava vahinko ap:lla mutta pieru tuli liian aikaisin kuvioihin mukaan, toisaalta se oli varmaan hyväkin juttu ? suhteen rakentuessa pieru sopivassa tilanteessa saattaa vain lujittaa suhdetta.

Seuraavalla kerralla kannattaa tosiaan tarkkailla syömisiään ja juomisiaan ettei turvota.

Tosiasia myös on että monet raavaatkin miehet kuvittelevat naisen ruuansulatuselimistön jotenkin erilaiseksi vrt. miesten eli että naisen suolisto ei muodosta kaasua. Siksi tämä hämmästys kun kaunokainen paukauttaa...

Aviomieheni oli hämmästynyt kuullessaan minun pierevän, hän ei muka koskaan ole kuullut äitinsäkään tekevän niin ? Yhdessä ollaan pysytty.

jossa ne selvittää, että piereskeleekö nätit tytöt. Kuulemma myytin mukaan ei piereskele. Mutta tadaa, vääräksi todistetaan tämäkin myytti. Niin vain pääsee tytöltä paukku, kun tarpeeksi kauan väijytään.

Youtubesta voitte hakea.

täytyyhän sitä nyt edes aluksi viitsiä sen verran vaivautua teeskentelemään, ettei sentään sängyssä piereskele. Kyllä menisi halut minultakin. Tulee ihan joku eläin ap:sta mieleen kun ei muka tajua missä n sopivaa pierrä ja missä ei.

• ylös 6
  • alas 18

piereskelisi heti suhteen alussa. Vahinko on eri asia, mutta sellaiset piereskelevät ja siitä vitsailevat miehet on todella turn-off.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.