Mies jätti pierun takia
Tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen tämä oma juttuni, hiljattain tapahtunut.
Tapasin mukavan tuntuisen miehen ja kun ensimmäisen kerran päädyimme sänkyyn (olimme sitä ennen tapailleen kuukauden ajan useampana päivänä), pääsi minulta pieru. Seuraavana päivänä tämä mies sanoi ettei halua juttuamme enää jatkaa, pääsyynä kuulemma tuo pieru. Vei kuulemma hänen halunsa totaalisesti, kun peräpäästäni suhahtanut pieru kuulemma tuntui ihan ilmavirtana hänen reisillään.
Nyt olen masentunut ja epätoivoinen. Löydänkö enää koskaan miestä, minä ylipainoinen ja maahanlyöty yh?
Kommentit (95)
löydät varmaan eikait nuin rantun kanssa kannata jatkaakkaa
Ainahan pieruja pääsee johan jos jokainen jättäs tusauksen jälkeen
Tuolla on todella rohkea haastattelu Johannasta.
KOhdassa haasttelut. Suosittelen.
http://www.muskleforum.com/index.php
Vahingoille ei voi mitään, mut päivittäinen piereskely parisuhteessa on kyllä kuvottavaa.. Haistele niitä sit joka v..tun pvä. Ei tuu mitää. Fiksut pidättää ja pierasee vaiks ko on yksin tai vessassa.. Paukutelkoot juntit keskenään, mut itse en ymmärrä..
Vahingoille ei voi mitään, mut päivittäinen piereskely parisuhteessa on kyllä kuvottavaa.. Haistele niitä sit joka v..tun pvä. Ei tuu mitää. Fiksut pidättää ja pierasee vaiks ko on yksin tai vessassa.. Paukutelkoot juntit keskenään, mut itse en ymmärrä..
Sullahan ne pierut tulee suusta sitten.
mutta kyllä meillä mennään vessaan tarkoituksellisesti pieremään.
mulla on yks kaveri kuka pieree ihan missä vaan, hyi helvetti et ällöttää kulkee sen paskan hajun vanavedessä, meilläkin kylässä ollessan pieree ruokapöydässäkin, oikeen jalkaa nostaa et irtoo paremmin. ja kyse on naisesta.
meillä lapsetkin pieree vessassa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2007 klo 00:15"]
Tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen tämä oma juttuni, hiljattain tapahtunut.
Tapasin mukavan tuntuisen miehen ja kun ensimmäisen kerran päädyimme sänkyyn (olimme sitä ennen tapailleen kuukauden ajan useampana päivänä), pääsi minulta pieru. Seuraavana päivänä tämä mies sanoi ettei halua juttuamme enää jatkaa, pääsyynä kuulemma tuo pieru. Vei kuulemma hänen halunsa totaalisesti, kun peräpäästäni suhahtanut pieru kuulemma tuntui ihan ilmavirtana hänen reisillään.
Nyt olen masentunut ja epätoivoinen. Löydänkö enää koskaan miestä, minä ylipainoinen ja maahanlyöty yh?
[/quote]
Poikien äidit: piereskelkää kotona! Muuten poikanne luulevat, ettei naisilta tule pieruja, ja sitten suhteet kariutuvat ihan turhan takia.
Meillä kotona useimmin paukuttelee mies. päivittäin. sitten minä myös pieren sillon kun siltä tuntuu, mutta teen sen hienotunteisemmin hieman kuin mieheni. eli en ehkä niin " reippaasti" . Meillä kotona saa pierrä, eikä tarvii mennä ees vessaan. Pääasia, ettei ruokapöydässä piere tai keittiönalueella jos siellä toinen laittaa ruokaa tms.
Ymmärrän hyvin, että joskus pierulle ei vain voi mitään. Kun se tulee, ni se tulee. Joskus on oikeesti mahdotonta pidättää. Eikä kukaan varmaan ponnistamalla ponnista niitä paukkuja petihommien yhteydessä. Tyhmä ukko jos sen takia lähti, mutta sulle parempi.
Meidän koirakin päästelee surutta kaasuja. Se se vasta naurattaakin. Kun se töräyttää, niin se ittekin hiukka ihmettelee ja oikein kääntyy mutkalle kattomaan ja ihmettelemään peräpäänsä törinää! =D
Ja sitäpaitsi piereminen on oloa helpottavaa!!!
ja kerroin hänelle tästä aloituksesta. Mies vaan naureskeli ja sanoi että jo kyllä hänkin olisi varmasti lopettanut suhteen siihen. Ei kait normaali ihmiselle ole niin kovin vaikeata olla piereskelemättä jonkun aikaa, edes suhteen alkuvaiheessa varmaan onnistuisi.
pidätellä pierua vaikka siellä treffiravintolassa kun petipuuhissa. Itsellä on sattunut kanssa pari kertaa pieru tulemaan seksin aikana, vaikka yleensä olen ihan superpidättäjä (laktoosi-intoleranssin vuosien koulima). Kuka sitä seksipuuhissa jaksaa miettiä jotain suolikaasujaan? Kai sitä pitää kans katsoo ettei huohota liian epäseksikkäästi tai ettei mene maha makkaroille ja entäs jos on joku ruma syntymämerkki, kai sekin pitäisi meikata piiloon? Kyllä se on tarkoitus seksissä sekstailla eikä olla joku täydellinen mallinukke.
Toki tunnelma voi latistua jos sieltä joku älytön rikinlemu leviää mutta normaali pikkupaukku nyt mitään merkitse. Enintään vähän voi naurahtaa ja jatkaa. Kävi kyllä itselläkin mielessä tuo, että mies käytti vain tekosyynä kun oli pimpsaa jo saanut ;).
Kyllä se oma kumppani on ihana sitten ripulissa ja oksennustaudissakin niin ei kyllä hyvää tee jos yksi pieru noin kovasti ahdistaa, olkoot vaikka suhteen alkupuolellakin. Miettii sitäkin miltä se morning breath haisee jos on illalla vähän viinasta otettu, taitaa suurin osa pieruista hävitä sille hajulle, mutta se ääni kai sen hauskuuden tekeekin sitten.
Tämäpä on aika hankala juttu. Ymmärrän kyllä tätä miestä siinä mielessä, että kyllähän piereskely seksin aikana varmasti ällöttää ja vie halut. Pierut on aina koettu epäeroottisiksi, ja kyllä minuakin ällöttäisi jos kumppani piereskelisi seksin aikana ihan sumeilematta. Kuitenkin kun tätä tapausta ajattelee, niin kovimpa oli herkkähipiäinen ja lapsellinen tämä mies, kun päätti suhteen vain sen yhden vahinkopierun takia. Vahinkopierujahan voi päästä ihan kenellä tahansa ja ne eivät aina katso aikaa eikä paikkaa, ja voivat olla tosi kiusallisia. Naisten piereskelystä on jostain syystä tehty tabu toisin kuin miesten piereskely, johon reagoidaan röhönaurulla, etenkin kaveriporukoissa. Totuushan on se, että pierutonta ihmistä ei ole olemassakaan, joten ei pitäisi olla kovin iso katastrofi jos jollakin joskus vähän rusahtaa.
Osa on tainnut vieraantua kehostaan ja sen toiminnasta. Ei elämän perusasioihin tarvi suhtautua niin vakavasti. Ihme hienostelua, mehän ollaan eläimiä!
Alkoi ärsyttää se joka-aamuinen piereskely, vaikkakin vessassa mutta miksi sen pitää tehdä niin äänekkäästi?? Hyvä ihminen oli mutta en kestänyt sitä piereskelyä.
En ihmettele että mies jätti ap:n, piereskellä nyt kesken seksin. Huhhuh!