Mies jätti pierun takia
Tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen tämä oma juttuni, hiljattain tapahtunut.
Tapasin mukavan tuntuisen miehen ja kun ensimmäisen kerran päädyimme sänkyyn (olimme sitä ennen tapailleen kuukauden ajan useampana päivänä), pääsi minulta pieru. Seuraavana päivänä tämä mies sanoi ettei halua juttuamme enää jatkaa, pääsyynä kuulemma tuo pieru. Vei kuulemma hänen halunsa totaalisesti, kun peräpäästäni suhahtanut pieru kuulemma tuntui ihan ilmavirtana hänen reisillään.
Nyt olen masentunut ja epätoivoinen. Löydänkö enää koskaan miestä, minä ylipainoinen ja maahanlyöty yh?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Eikä millään pahalla sua kohtaan, mutta ikävään aikaan se sattui ja sille ei mitään tietysti voi. Mutta jos olisi vaikka, toisella tai kolmannella kerralla käynyt, niin olisi varmasti ihan toinen juttu :). Miehille tuo naisen paukuttelu vaan on paha paikka...
Multa myös on kerran päässyt pieni pieru kesken rakastelun. Oltiin oltu tuolloin kimpassa jo kymmenen vuotta ja olin viimeisilläni raskaana... Mies muistaa edelleen asian ja mainitsee siitä silloin tällöin epäromanttisuuden huipentumana :/. Ja aikaa tuosta on jo reilu pari vuotta! Joten voin vaan kuvitella mitkä traumat olet sille miesparalle aiheuttanut, kun ekalla kertaa töräytit.
mut älä sure, kohta sä tälle jutulle jo naurat :)
Vierailija kirjoitti:
Piristyhän nyt, hyvä että selvisi näin nopeasti, mikä se mies pohjimmiltaan oli.
Minä nauran mieheni kanssa vieläkin seurustelumme alussa tapahtuneelle " yöpiereskelylle" ; jännitin kanssa treffejä ihan hulluna ja sitten yöllä nukkuessani olin piereskellyt kamalasti. Mies jälkeen päin kertoi, mutta siitä on nyt 7 vuotta ja edelleen yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Sana PIERUkin on naurettava!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa odotella, että kohdalle sattuu elämään realistisesti suhtautuva mies. Jos mies pierua pelästyy, niin luuletko, että hänestä olisi sinua suojelemaan tiukan paikan tullen?
Joko kyseinen kaveri viettää loppuelämänsä yksin tai sitten kohtaa unelmiensa naisen, jolla on suolistoavanne.
Vierailija kirjoitti:
jos toi on totta (ei ikinä tiedä ku lukee täältä) niin parempi että pääsit siitä eroon. löydät kyllä parempaa ja mielummin yksin ku tommosen kaa. näin!
Minusta parempi, että sivistyneet ihmiset lisääntyvät keskenään ja kaikenlaiset alhaiset löyhkääjät rypevät omissa läteissään.
Onhan se pelottavaa kun vieressä oleva virtahepo täyttää huoneen metaanilla.
"Hampaattomat henget puhuvat"
-Itäsuomalainen sananlasku
Minulta pääsee pieru melkein joka kerta. Mies ei ole moksiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta parempi, että sivistyneet ihmiset lisääntyvät keskenään ja kaikenlaiset alhaiset löyhkääjät rypevät omissa läteissään.
Mitä teet kun pieru on tuloillaan kesken kaiken? Hei, lopeta, ööh mua sattuu uuh aah sulla on niin iso että ööh uuh mun pitää päästä vessaan ooh lopeta, ja sitten persettä kiinni puristaen vessaan pieremään pyyhkeeseen? On kyllä joillain vaikeeta.
Taaa näitä vkonloppuillan aloituksia.
Ei kukaan mies oikeasti välitä naisen pierusta, hyvänen aika sentään.. :D
"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen."
Haistakaaaavitttu!!
Jotkut idiootit miehet vielä pumppaa ilmaa vaginaan, ja sitten kun naiselta pääsee piwwupieru, ollaan ihan häkeltyneinä että ehh mitäs, mitäs nyt tapahtu, pieretkö sä? Hyih
Tapailemani mies alkoi päästelee aika alussa. Mä en niinkään
Aika pikku jutusta eronne oli kiinni. Kerroitko aloituksessasi aivan kaiken?