Miksei suomessa käytetä värikkäämpiä vaatteita?
Kaikilla on samat harmaat, beige, musta ja valkoiset vaatteet. Miksei näy keltaisia, liilaa, punaisia, oransseja, vihreitä tai pinkkejä vaatteita?
Kommentit (18)
mulla on punaisia & pinkkejä vaatteita.
Missä Pieksänmäellä sä sit asut jos kaikki on tommosta?
Suomessa saa vaan käyttää kulahtaneita säkkejä ja vartalo saa olla vain valas tai anorektikko.
Huomioväritukkaan (kynittyyn), lävistyksiin ja rumiin tatuointeihin saa käyttää rahaa. Samoin koväänisesti saa vaahdota feminismistä ja kasvissyönnistä. Tämä maa on onnela.
Minä käytän vihreää, ruskeaa, lilaa, vaaleanpunaista, vaaleansinistä ja erilaisia kuoseja ja leikkauksia. Suomessa ollaan äärikäytännöllisiä pukeutumisen suhteen.
No voithan sä käyttää värikkäitä vaatteita
Käytetään! Minulla on vaatteissa metsänvihreää, sinisen eri sävyjä, pinkkiä, ja punaista.
Olen etsinyt violettia ja eri värejä. Ei ole. Tai kallis. Osa hajoavaa kierrätysmateriaalia tai nukkaantuvaa.
Usein kaupan värilliset vaatteet ovat täysin väärää sävyä ja on otettava neutraali väri, joka näyttää paljon paremmalta kuin se vääränsävyinen värivaate.
Nuorena menin yleisen muodin mukana. 80-luvun lopullahan oli muotia kirkkaat värit. Minullakin oli kirkkaankeltainen Kapan college ja riemunkirjava Club A:n kesätakki.
Sitten mentiin vuosikymmenet lähinnä mustilla, valkoisilla ja tummansinisillä vaatteilla. Vaan nyt olen innostunut jälleen kirkkaista väreistä. Talvitakki ja päällä oleva paitakin ovat kirkkaanpunaisia.
Suomessa on jo 1,2 miljoonaa lihavaa aikuista (lähde: THL) eli ei ole ihme, kun kaikki pukeutuu mustaan: musta luo illuusion hoikemmasta ulkomuodosta.
Tosin monen kohdalla edes musta ei enää pelasta, ja läski onkin jo uusi musta....
Det finns inte just annat i affärerna.
Suomessa on jo 1,2 miljoonaa lihavaa aikuista (lähde: THL) eli ei ole ihme, kun kaikki pukeutuu mustaan: musta luo illuusion hoikemmasta ulkomuodosta.
Tosin monen kohdalla edes musta ei enää pelasta, ja läski onkin jo uusi musta....
TOSI ISOT tytöt ja pojat pukeutuu mustaan.
mulla on pinkit stringit. srtämies 55v
Kyllä käytetään. Mulla on mm. punaista, oranssia, vihreää, sinistä, ruskeaa, violettia.