Ministeri Kaisa Juuso eroaa tehtävästään
Kommentit (182)
Mutta miksi ihmeessä? Hänhän on ollut suorastaan loistava.
Olisiko pikku burnout?
Saikulle menee ja jättää tehtävänsä.
Töihin!
Vierailija kirjoitti:
Menis töihin!
Terveydelliset syyt,mitä ei tarvitse enempää retostella kenenkään.
Hyvä ! Ei sairaanhoitajasta ole ministeriksi niin kuin ei ollut kaupan kassastakaan
Veis ne roikkurintansa mennessään.
Fiksu valinta, ministeriyys ei sovi kaikille.
Ei kestänyt va jakkiäm mällä kuuppa!🤭😅
Vierailija kirjoitti:
Saikulle menee ja jättää tehtävänsä.
Töihin!
Kaisa on eläkeikäinen,työura takana.
Juuso olikin sellainen dingeli donk,päässä heitti kovasti,,,HOX HOX EROTETTIIN TEHTÄVÄSTÄ !!!!!
ERITÄIN HYVÄ UUTINEN SUOMALAISILLE !!!!!!
ei hetkeäkään liian aikaisin, kovin oli heikot taiot kuten persuilla yleensä
Tyttöhallituksen tekemä sote-uudistus on niin paska, ettei kukaan jaksa siivota hupakoiden jättämää sotkua.
Juuso kertoo tiedotteessa:
Olen jättänyt eroanomuksen ministerin tehtävästä. Työ on ollut todella raskasta ja olemme joutuneet tekemään vaikeita päätöksiä turvataksemme suomalaisille tärkeät palvelut. Katson, että olen tehnyt parhaani, mutta nyt jonkun muun on aika jatkaa. Toivotan paljon voimia seuraajalleni, jota autan parhaani mukaan.
Purra kommentoi asiaa tiedotteessa:
Ministeri Juuso ilmoitti asiasta tänään minulle ja pääministerille. Ennen asian julkituloa hän informoi asiasta myös eduskuntaryhmää. Kyseessä on ministeri Juuson oma päätös. Kunnioitan hänen tekemäänsä työtä Suomen hyväksi. Kaisalle vilpitön kiitos. Puolue käynnistää välittömät toimenpiteet seuraajan valitsemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menis töihin!
Terveydelliset syyt,mitä ei tarvitse enempää retostella kenenkään.
Psyyke
"Perussuomalaiset kantavat vastuuta!" vai miten se meni... 😂
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ! Ei sairaanhoitajasta ole ministeriksi niin kuin ei ollut kaupan kassastakaan
Kansainvälisen sotealan osaaja,vähemmilläkin eväillä on ministeripestiä hoidettu.Erittäin epäkiitollinen tehtävä LOISTOKKAAN SOTEuudistuksen jälkeen.
Ei Suomella ole varaa elättää näitä loisijoita. Hallituksen mielestäjän rahat menee työnvieroksujiin. Töihin sieltä perkele!
Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuso on jättänyt tänään eroilmoituksensa.
Aiheesta kohta lisää.