Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tuota teidän vatsatautihysteriaa

Vierailija
20.11.2007 |

Ne nyt vaan kuuluu lapsiperheen elämään. Ei niiden takia voi viikkokausiksi eristäytyä. Meillä sairastetaan n.2 taudit vuodessa, se kuuluu asiaan. Ikävähän se tietysti on, mutta harvoin vaarallinen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on pitkäikäistä sukus vanhimmat jo sata vuotiaita ja 80 mummotkin ihan pirtsakassa kunnossa vieläkin =)

Vierailija
22/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan tällä sitä että vielä viisi vuotta sitten elämääni kuului viisi vanhusta jota näin joka viikko. Tämän ainokaisen mummoni kanssa olen tekemisssä joka viikko, käyn mukana myös hänen harrastuspaikoillaan ja olen tekemisissä hänen ystävien kanssaan. Virkeä mummo kun on! Naapurissamme asuu yli 90v hyvä kuntoinen pyöräilevä mummo ja hänen kanssaan ollaan myös tekemisissä viikoittain...



tässä on ilmeisesti kyse meidän erilaisista elämän tilanteista :) mulle vanhukset on todella tärkeitä ja vietän heidän kanssaan paljon aikaa!

t 19 ja monena muunakin nro kirjoittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ja tyttö oksentavat kerran tai kaksi ja se on siinä. Minä ja poika taas reagoimme todella rajusti. Saattaa mennä kaksi tai kolme vuorokautta siten, että oksennetaan puolen tunnin - tunnin välein ympäri vuorokauden jatkuvasti. Se on todella rankkaa ja vie kyllä kirjaimellisesti ihmisestä kaikki mehut. Minäkään aikuinen ihminen en meinaa tolpillani pysyä. Toipumiseen meneekin sitten helposti viikon verran. Kerran on poika pitänyt toimittaa sairaalaankin oksennustaudin takia.



Niin että kyllä minä ainakin otan nämä pöpöt vakavasti.

Vierailija
24/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluutko sä vanhana kuolla vatsatautiin tai jos sun 70v äiti kuolisi vatsatautiin vaikka olisi hyväkuntoinen vanhus niin sulle se olis ihan sama.... sairastelu kuuluu elämään!!!!!



vastaa ap mulle että olet jotain oppinut tästä ketjusta?!?!?!?

Vierailija
25/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en voi sietää että juuri oksentanut liikkuu tavalliseen tapaan ihmisten ilmoilla. Töissäkin joskus on näitä ripulipotilaita saastuttamassa koko vessan ja sitä kautta koko työpaikan väen. Ja ovat vielä ylpeitä kun eivät " joka pienen taudin takia ole poissa töistä" .



Myös todella inhottaa kun jotkut pyytää kotiinsa käymään tai jos itse on tulossa niin eivät kerro että heillä podetaan mahatautia tai juuri on podettu. Vatsatautihan tarttuu tosi helposti vielä pitkään sieltä minne on oksennettu.



Mutta kyllä toki seuraavana päivänä vatsatautioireiden päättymisen jälkeen voi jo normaalisti liikkua ihmisten ilmoilla, mennä töihin ja hoitoon jne.

Vierailija
26/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saivat omat lapset melko vanhoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa vaikka vanhana kuolisin vatsatautiin. Jos mun vanhemmat kuolee siihen nyt tai joskus myöhemmin niin sekään ei haittaa. Kaikki kuolee joskus kuitenkin.

Vierailija
28/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä hoidettiin nesteytys kuntoon ja poika parani. Ei ollut mitään vakavaa siinäkään.

Nykyihmiset on tosi vieroittuneet luonnosta kun ei mitään tauteja enää saisi olla!!!

Vierailija
30/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että meilläkin on lapsia, mutta heidän sairastelunsa on vuodessa ehkä kaksi pientä flunssaa.

Miksikö?

Me huolehdimme hyvin käsihygieniasta, ei muuta.



Minusta on mukavempaa olla terve kuin sairastella sellaisia tauteja ,jotka on helposti ehkäistäväsissä omalla toiminnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin perheen äiti jossa ei ole sairastettu vatsatautia 3 vuoteen ja itse en ole sairastanut vatsatautia 10v...

Vierailija
32/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

49: ei sekään aina estä.

t: lastenhoitaja joka joskus saa tartunnan vaikka kuinka huolehdittaisi käsihygieniasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi eristäytyä viikkokausiksi, mutta pakko on.



Terv. ison perheen äiti, jonka perhe sairastaa tauta KAUAN.

Vierailija
34/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et ole mun ystävä! sun maailmassa kellään ihmisellä ei ole ilmeisesti mahdollisuutta vaikuttaa sun mielipiteisiin! oon todella surulluinen jos tartutat mun isoäitiin vatsataudin ja hän joutuu viettämään sairaalassa sen vuoksi päiviään... kuluuhan siihenkin rahaa meiltä kaikilta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi