Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies! Kumman valitsisit?
28.11.2007 |
A. Yh-isän elämä harmaassa vuokralähiössä. Tekisit pienellä palkalla töitä ja kustantaisit vaatimatonta elämää. Koskaan ei olisi varaa lähteä matkoille, aina miettisit mitä mikin maksaa. Mutta olisit onnellinen!
Vai:
B. Rikkaan vaimon miehenä arvokkaalla ok-alueella. Vaimosi maksaisi kaiken sinulle ja lapsille. Saisit elää keskiluokkaista elämää ja miettiä vain harrastuksiasi ja etelänmatkoja. Mutta vaimosi pettäisi sinua.
Joten kumpi?
Kommentit (2)
omalla työllä on tulokset saavutettava
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hetken voisi olla kivaa, mutta etsisin kaiken aikaa itsekin parempaa, ja häipyisin lopulta. Sopisi hyvin, kun asennoituisi oikein...