Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Kumman valitsisit?

Vierailija
28.11.2007 |


A. Yh-isän elämä harmaassa vuokralähiössä. Tekisit pienellä palkalla töitä ja kustantaisit vaatimatonta elämää. Koskaan ei olisi varaa lähteä matkoille, aina miettisit mitä mikin maksaa. Mutta olisit onnellinen!



Vai:



B. Rikkaan vaimon miehenä arvokkaalla ok-alueella. Vaimosi maksaisi kaiken sinulle ja lapsille. Saisit elää keskiluokkaista elämää ja miettiä vain harrastuksiasi ja etelänmatkoja. Mutta vaimosi pettäisi sinua.



Joten kumpi?







Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken voisi olla kivaa, mutta etsisin kaiken aikaa itsekin parempaa, ja häipyisin lopulta. Sopisi hyvin, kun asennoituisi oikein...

Vierailija
2/2 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla työllä on tulokset saavutettava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla