Galluppia: Kenen haluut voittavan BB:n?
Kommentit (12)
muulla ei ole väliä, kunhan Kadi EI voita.
Sen bimbon alkkiksen olis pitäny pudota jo aikoja sitten.
Kadi on alkkis, niinkuin joku jo sanoikin, Riitta ei tarvi rahoja, Jarkko on tökerö, Sauli on liian varma voitostaan, ei omaa mielipidettä lainkaan.
Jarkko on jotain sanoinkuvaamattoman kauheaa ja Niko ällöttävä vittuilija-viheltelijä.
Oikeasti melkein ihan sama kuka voittaa, kaikki hyvät tyypit on lähtenyt talosta jos niitä on siellä koskaan edes ollutkaan.
kiitos sille joka ilmoitti, että Jarkko tippumassa. Pistin ison tukon plussia menemään
Saulilla on paljon enemmän kannattajia.
kunpa ei olisi ens viikolla edes tippumassa -10-
Toivottavasti Sauli voittaa, on tuosta porukasta ehdottomasti kultaisin ja paras tyyppi! Ja vilpittömin. Ja viihdearvoltaan korkein. :)
Riitta ei vanhana tarvitse tuollaisia rahoja, Jarkko on ällötys ja Sauli mitäänsanomaton kaikkien kaveri.
upea ilmestys... Kyllä silmä lepää ja kuola valuu... nam
Kaikki muut ovat ihan symppiksiä, vaikka heilläkin on huonot puolensa.
Tokana Sauli