Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listatkaa hyvat ja lapsiystavalliset kaupunginosat Espoossa. Kiva olisi tietaa myos niita huonomaineisempiakin, tyyliin Jakomaki.

Vierailija
12.11.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintuvaara

Vierailija
2/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta Suvelan naapurissa Suna ja Tuomarila aika ok- alueita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aikeissa muuttaa Espooseen, mutta emme tiedä minne sinne. Huonomaineisille asuinalueille emme muuttaisi, ja siksi täältä niitä kyselen.

Pahoittelen, jos tämä jotakuta loukkaa.

Vierailija
4/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tarkoittaa lapsiystävällisellä alueella? Luonnon rauhaa? Palveluita? Liikenneyhteyksiä? Westend, Koukkuniemi, Iirislahti kivoja, mutta kalliita. Mitä hintaluokkaa ap olit ajatellut?

Vierailija
5/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on harvinainen suurkaupunki Suomessa, jossa voi valita erämaan ja urbaanin sykkeen välillä. Tosin myös suurkaupungin lieveilmiöillä varustettuna



Esim arvostettu puutarhakaupunginosa Tapiola on toisaalta ollut jo jonkin aikaa huumeiden käytön kannalta ongelma-aluetta. Mikä ei tietenkään niinkään näy pienten lasten arjessa. Mutta siellä on isoja omakotitaloja jotka ovat paljon tyhjillään nuorten mellastaa ja bilettää. Vanhemmat tekevät uraa...

Vierailija
6/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi lähellä meri, luonto, palvelut ja vieläpä hyvät liikenneyhteydet :-)Tällä hetkellä olemme autoton perhe.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rauhallinen, paljon lapsiperheitä

Vierailija
8/8 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rauhallinen alue, ollaan täällä nyt asuttu n. puoli vuotta ja tyytyväisiä ollaan oltu :-) Kuljemme pääsääntöisesti julkisilla ja kulkuyhteydet ovat hyvät ja keskusta sekä Tapiola lähellä!



Halusimme ehdottomasti muuttaa uuteen asuntoon, joten siksi muutimme tänne... Kun tänne rakennetaan koko ajan lisää. Haukilahti on kyllä mukava paikka kanssa, mutta mitään uutta sinne suuntaan ei oikein rakenneta. Ja Iirislahti on toki ihana, mutta ei meillä ollut varaa sinne.







Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi