Kertokaas ne noloimmat vessakokemukset!
Haluan tietää, etten vain ole ainut!
Ensimmäisiä kertoja anoppilassa iski kauhea kakkoshätä, joka johtui kun söin jäätelöä, joka ei ollut laktoositonta. Menin melkein juoksujalkaa vessaan ja pönttöön raikui oikein kunnon pierupommi! Kuulosti silloin kuin kranaatin olisi heittänyt pönttöön! Ja onnekseni asunto oli vielä suht pieni, joten varmasti tuli kaikille selväksi, että paskalla minä siellä olin! Ei huhhuh.. vieläkin puna nousee poskille.
Kommentit (613)
Olin aloittanut suhteeni nykyisen aviomieheni kanssa. Olin mieheni luona yötä; katselimme elokuvia, söimme pitsaa ja joimme viiniä. Ilta oli ihana ja menimme leffan jälkeen sänkyyn kiehnäämään. Aloitimme petipuuhat ja mies pyysi hyppäämään ratsaille. Siinä aikani ratsastinkin, kunnes alavatsaa alkoi vääntämään ilkeästi. Sanoin miehelle, että pidetään pieni tauko. Nojasin eteenpäin mieheni syliin, kipu lakkasi. Jatkoin sitten ratsastamista rauhalliseen tahtiin, kunnes vatsakipu viilsi oikein kunnolla taas. Nojasin taas eteenpäin, kunnes tajusin paskahädän kolkutteleman ovea. Yritin pidätellä paskaa jännittämällä lantionpohjan lihaksia oikein kunnolla, mieheni innostui tästä erittäin paljon ja laukesi heti. Minä yritin samalla nousta vaivihkaa mieheni päältä pois...liian myöhään. Sillä samalla sekunnilla, kun nousin mieheni kalulta ylös, paskoin alleni. Siis kunnon vesiripulia sänky ja miehen jalat täynnä. Mieheni luuli, että squirttasin (miten se kirjoitetaan) ja sanoi vain "ohhoh, en ole ennen moista nähnyt". Joopajoo, minä pillahdin paniikissa itkuun. Mies tajusi mitä tapahtui, minä päästin vielä paniikissa pari tuhnua ilmoille. Mies ei ollut moksiskaan, hän nousi ylös ja vei lakanat peittoineen pyykinpesukoneeseen. Patja ei onneksi ottanut osumaa. Minä oli kädet silmillä ja häpesin aivan jumalattomasti. Mieheni lohdutti eikä tehnyt asiasta numeroa, onneksi. Kävimme sitten nukkumaan ja pääsin mieheni kainaloon.
Tämä on ehdottomasti nolointa, mitä minulle on ikinä tapahtunut. Oikeasti teki mieli hypätä ikkunasta kuolemaan :D Miehen kanssa ollaan edelleen yhdessä, ei tuollaista kultakimpaletta voi päästää pois :)
Oltiin poikaystävän luona. Ensimmäiset vahinkopierut oli jo suhteessa päästelty ja poikaystäväni oli jo saanut pientä vinkkiä, että nainenkin voi käydä pienellä siistillä kakalla. Eli niistä lähtökohdista suoraan HC-toimintaan:
Tunsin kakan tehtyäni, että jotain roikkuu yhä pyllystä. (Tuttavapiirissä oli yksi lapamatojen takia äskettäin hoidettu nainen) Rääyin vessassa ja huusin apua aivan hysteerisesti, kun sormeni osui n.5 cm pitkään naruun. Poikaystäväni tuli, tarkisti asian ja veti pyllystäni naruksi kietoutuneen punaruskean tomaatinkuoren. Onkohan kenellekään muulle naiselle maailmassa käynyt näin? Yhdessä ollaan kuitenkin vielä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 00:38"]
Olin aloittanut suhteeni nykyisen aviomieheni kanssa. Olin mieheni luona yötä; katselimme elokuvia, söimme pitsaa ja joimme viiniä. Ilta oli ihana ja menimme leffan jälkeen sänkyyn kiehnäämään. Aloitimme petipuuhat ja mies pyysi hyppäämään ratsaille. Siinä aikani ratsastinkin, kunnes alavatsaa alkoi vääntämään ilkeästi. Sanoin miehelle, että pidetään pieni tauko. Nojasin eteenpäin mieheni syliin, kipu lakkasi. Jatkoin sitten ratsastamista rauhalliseen tahtiin, kunnes vatsakipu viilsi oikein kunnolla taas. Nojasin taas eteenpäin, kunnes tajusin paskahädän kolkutteleman ovea. Yritin pidätellä paskaa jännittämällä lantionpohjan lihaksia oikein kunnolla, mieheni innostui tästä erittäin paljon ja laukesi heti. Minä yritin samalla nousta vaivihkaa mieheni päältä pois...liian myöhään. Sillä samalla sekunnilla, kun nousin mieheni kalulta ylös, paskoin alleni. Siis kunnon vesiripulia sänky ja miehen jalat täynnä. Mieheni luuli, että squirttasin (miten se kirjoitetaan) ja sanoi vain "ohhoh, en ole ennen moista nähnyt". Joopajoo, minä pillahdin paniikissa itkuun. Mies tajusi mitä tapahtui, minä päästin vielä paniikissa pari tuhnua ilmoille. Mies ei ollut moksiskaan, hän nousi ylös ja vei lakanat peittoineen pyykinpesukoneeseen. Patja ei onneksi ottanut osumaa. Minä oli kädet silmillä ja häpesin aivan jumalattomasti. Mieheni lohdutti eikä tehnyt asiasta numeroa, onneksi. Kävimme sitten nukkumaan ja pääsin mieheni kainaloon.
Tämä on ehdottomasti nolointa, mitä minulle on ikinä tapahtunut. Oikeasti teki mieli hypätä ikkunasta kuolemaan :D Miehen kanssa ollaan edelleen yhdessä, ei tuollaista kultakimpaletta voi päästää pois :)
[/quote]
Paniikissa pari tuhnua :DDDDDDDDDDDD ööööh
Minullakin on suihkukaivoon liittyvä paskomiskokemus. Asuin lapsena nuoriso/lasten laitoksessa jossa oli useita eri ikäisiä asukkeja. Suihkutilassa ei ollut wc:tä samassa yhteydessä, ja kerran siellä käydessäni tuli kamala vatsanväänne ja pakottava paskomistarve. En kehdannut juosta pois suihkusta koska muut istuivat siinä aulatilassa (nuoruuden herkkyys..), joten oli pakko paskantaa siis suihkun lattialle.. M uistan edelleenkin kuinka suuri ja kova pökäle oli, ja menin paniikkiin että miten saan sen ''kadotettua''. En saanut lattiakaivoa avattua, ja aloin paniikissa sulattaa paskaa kuumalla vedellä. Voitte kuvitella että tästä touhusta nousi aikamoinen lemuava höyry siis koko suihkutilaan. Aikani siis pusersin paskaa kaivon ritilän läpi, ja kyllä se lopulta onnistuikin. Haju olikin sitten toinen juttu.. Aloin paniikissa lotrata kaikilla saippuoilla mitä siellä oli jotta saisin hajun piilotettua. Lopputuloksena sinne jäi sellainen ummehtunut sekava haju, ja lähdin lopulta luovuttaneena pois. Ei kukaan siitä minulle ainakaan huomauttanut, eli en ''jäänyt kiinni'' touhuistani.
Mä en kestä.. mä nauran niin että kyyneleet valuu....
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:16"]Miehen kanssa kun meidän suhde vielä oli hyvin tuore. Siinä pussaillaan ja ollaan ja menen sitten kesken vessaan kun oli kakkoshätä. Ei mitään ongelmaa vessassa mutta halusin tulla seksikkäänä sieltä pois ja olin hameen sinne ja tulin seksikkään viekoittelevana vessasta pois pelkät rintsikat ja pikkuhousut. Sitten kun palaan miehen viereen ja mies alkaa pussamaan peppuani niin hän lopettaa kun seinään ja sanoo että tota jotain jäi tähän.... Mä en sitten ollut pyyhkiny persettäni kunnolla ja mulla oli jäänyt iso paskaraita stringien viereen. Ei helvetti että nolotti! Juoksin vessaan naama punasena Ja jäi seksi siihen.
[/quote]
Kävit paskalla ja halusit sen jälkeen vietellä miehesi - etkä pessyt persettäsi?
Haha, ihan loistavia kokemuksia! :D
Mulla on oikeastaan vain yksi tällainen kokemus ja se tapahtui juuri viime kesänä, kun olin kesätöissä siivoojana sairaalassa. Minun vastuulleni kuului tuolloin yleiset tilat eikä kukaan pitänyt silmällä koko aikaa eli pystyin livahtamaan kakkoshädälle kesken työvuoron erääseen käytävävessaan osastolla, joka oli osittain pois käytöstä. Tiesin tän rauhallisen wc:n, koska aiemmin tää vastuualue kuului minulle. No en juuri koskaan kakkaa yleisissä vessoissa:D Ja olen niin estoinen, että laitan paperia pönttöön niin ettei kukaan kuule molskahduksia (näin tein mm. lapsuudenkodissakin), no vessahan meni sitten tukkoon. En ilmoittanut siitä esimiehelleni, jolle aina tällaisista piti ilmoittaa. No se wc oli työkaverini vastuulla ja tuo vessa siivottiin vain kaksi kertaa viikossa (se osaston puoli ei siis tosiaan enää käytössä). Työkaverini päivittelikin pari päivää myöhemmin kuinka kauhea haju siellä pikkukopissa oli (oli vielä hellekesä, kuten muistatte varmasti!!) Pokkana nyökyttelin ja kauhistelin. En tarkoituksella ollut ilkeä työkaveri, mutten halunnut esimiehen veikkailevan kuka sen vessan tukki. Nimittäin minun ei siellä päin pitänyt liikkua
Kyllä mielikuvitus lentää suurimmalla osalla. Ei sillä, hauskoja juttuja. :)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 00:46"]
Oltiin poikaystävän luona. Ensimmäiset vahinkopierut oli jo suhteessa päästelty ja poikaystäväni oli jo saanut pientä vinkkiä, että nainenkin voi käydä pienellä siistillä kakalla. Eli niistä lähtökohdista suoraan HC-toimintaan: Tunsin kakan tehtyäni, että jotain roikkuu yhä pyllystä. (Tuttavapiirissä oli yksi lapamatojen takia äskettäin hoidettu nainen) Rääyin vessassa ja huusin apua aivan hysteerisesti, kun sormeni osui n.5 cm pitkään naruun. Poikaystäväni tuli, tarkisti asian ja veti pyllystäni naruksi kietoutuneen punaruskean tomaatinkuoren. Onkohan kenellekään muulle naiselle maailmassa käynyt näin? Yhdessä ollaan kuitenkin vielä.
[/quote]
Tällaista kukaan ei pysty keksimään. Tuo oli poikaystävältäsi jo tosirakkauden osoitus:D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:54"]
Olin laihdutuskuurilla ja olin menossa uuden tuttavuuden kanssa laivalle. Ostin apteekista Allia eli tätä laihdutusvalmistetta, joka estää rasvan imeytymistä kehoon. En ollut aikaisemmin käyttänyt sitä ja luin tietysti ohjeet huolella. Ostin laivamatkaa varten kauniit valkoiset alusvaatteet ja olin päättänyt panostaa iltaan. Kävimme illalla syömässä seisovassa pöydässä ja en tuntenut mitenkään oloani erikoiseksi. Kun menimme hyttiin, meni käymään vessassa ja valkoiset uudet pitsialushousut olivat täynnä punertavaa rasvaa. Olin aivan kauhuissani, käärin alushousut vessapaperiin, puin housut päälleni ja juoksin ovesta heittämään ne alushousut käytävän roskikseen. Sen jälkeen tulin hyttiin ja selittämättä mitään etsin laukusta toiset alushousut, mitkä kävin vessassa laittamassa jalkaani. Loppuillan jouduin koko ajan pinnistelemään sillä tuntui siltä, että rasvaa valuu takapuolesta. Aina kun kävin vessassa, vielä seuraavanakin päivänä, rasvaa tuli valtavalla paineella. Vessanpytty ihan värjääntyi siitä rasvasta ja se ei lähtenyt edes huuhtelulla pois, vaan rasva jäi siihen vedenpinnalle killumaan. Lopetin Allin käytön siihen paikkaan.
[/quote]
Tämän takia Allin (lempinimi Alli-oops) kanssa pitäisi ruuan olla mahdollisimman vähärasvaista, ettei tule tuota rasvaripulia.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 06:29"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:54"] Olin laihdutuskuurilla ja olin menossa uuden tuttavuuden kanssa laivalle. Ostin apteekista Allia eli tätä laihdutusvalmistetta, joka estää rasvan imeytymistä kehoon. En ollut aikaisemmin käyttänyt sitä ja luin tietysti ohjeet huolella. Ostin laivamatkaa varten kauniit valkoiset alusvaatteet ja olin päättänyt panostaa iltaan. Kävimme illalla syömässä seisovassa pöydässä ja en tuntenut mitenkään oloani erikoiseksi. Kun menimme hyttiin, meni käymään vessassa ja valkoiset uudet pitsialushousut olivat täynnä punertavaa rasvaa. Olin aivan kauhuissani, käärin alushousut vessapaperiin, puin housut päälleni ja juoksin ovesta heittämään ne alushousut käytävän roskikseen. Sen jälkeen tulin hyttiin ja selittämättä mitään etsin laukusta toiset alushousut, mitkä kävin vessassa laittamassa jalkaani. Loppuillan jouduin koko ajan pinnistelemään sillä tuntui siltä, että rasvaa valuu takapuolesta. Aina kun kävin vessassa, vielä seuraavanakin päivänä, rasvaa tuli valtavalla paineella. Vessanpytty ihan värjääntyi siitä rasvasta ja se ei lähtenyt edes huuhtelulla pois, vaan rasva jäi siihen vedenpinnalle killumaan. Lopetin Allin käytön siihen paikkaan. [/quote] Tämän takia Allin (lempinimi Alli-oops) kanssa pitäisi ruuan olla mahdollisimman vähärasvaista, ettei tule tuota rasvaripulia. [/quote] Mitä ideaa siinä sitten on? Eihän se sitten oo mikään rasvanpoistaja.
[/quote]
Oletko tyhmä vai jälkeenjäänyt? Allin pakkausselosteessa lukee tuo sama. Jos haluaa valua rasvaa, syö rasvaista ruokaa, jos haluaa että se toimii niin kuin pitää, syö vähärasvaista.
[/quote]
Sori tietämättömyyteni. Mistä voisin tietää, kun en oo kyseistä tuotetta koskaan kokeillu. Maalaisjärjellä yritin vain asiaa miettiä.
Kipitin eilen kauppakeskuksessa kiireellä vessaan ripulille. Heti, kun istahdin pytylle, purkautui iso määrä löysää kakkulia pierun säestämänä. Ääni oli melkoinen.
Viereisestä kopista alkoi kuulumaan nauru.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 06:29"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:54"] Olin laihdutuskuurilla ja olin menossa uuden tuttavuuden kanssa laivalle. Ostin apteekista Allia eli tätä laihdutusvalmistetta, joka estää rasvan imeytymistä kehoon. En ollut aikaisemmin käyttänyt sitä ja luin tietysti ohjeet huolella. Ostin laivamatkaa varten kauniit valkoiset alusvaatteet ja olin päättänyt panostaa iltaan. Kävimme illalla syömässä seisovassa pöydässä ja en tuntenut mitenkään oloani erikoiseksi. Kun menimme hyttiin, meni käymään vessassa ja valkoiset uudet pitsialushousut olivat täynnä punertavaa rasvaa. Olin aivan kauhuissani, käärin alushousut vessapaperiin, puin housut päälleni ja juoksin ovesta heittämään ne alushousut käytävän roskikseen. Sen jälkeen tulin hyttiin ja selittämättä mitään etsin laukusta toiset alushousut, mitkä kävin vessassa laittamassa jalkaani. Loppuillan jouduin koko ajan pinnistelemään sillä tuntui siltä, että rasvaa valuu takapuolesta. Aina kun kävin vessassa, vielä seuraavanakin päivänä, rasvaa tuli valtavalla paineella. Vessanpytty ihan värjääntyi siitä rasvasta ja se ei lähtenyt edes huuhtelulla pois, vaan rasva jäi siihen vedenpinnalle killumaan. Lopetin Allin käytön siihen paikkaan. [/quote] Tämän takia Allin (lempinimi Alli-oops) kanssa pitäisi ruuan olla mahdollisimman vähärasvaista, ettei tule tuota rasvaripulia. [/quote] Mitä ideaa siinä sitten on? Eihän se sitten oo mikään rasvanpoistaja.
[/quote]
Oletko tyhmä vai jälkeenjäänyt? Allin pakkausselosteessa lukee tuo sama. Jos haluaa valua rasvaa, syö rasvaista ruokaa, jos haluaa että se toimii niin kuin pitää, syö vähärasvaista.
[/quote]
Sori tietämättömyyteni. Mistä voisin tietää, kun en oo kyseistä tuotetta koskaan kokeillu. Maalaisjärjellä yritin vain asiaa miettiä.
[/quote]
Maalaisjärjellä itse ajattelen, että jos haluan niin kovin laihtua, että käytän laihdutuslääkkeitä, niin en myöskään mitään kauhean rasvaista voi syödä
Huh huh voi helkkari.. Näitä olen parin päivän ajan lukenut aina ehtiessäni. niin mulla, teräsmahaisella ihmisellä, on ollut maha vetelällä koko ajan! :D varmasti myötätunnosta?? !!
Nosto :) Kakkahuumoria, mutta varsin hyvää :D
Ei nyt mikään erityisen paha, mutta kuitenkin. :D
olin tuolloin 17 ja juuri muuttanut omaan kämppään. Heräsin eräänä sunnuntaina aivan jäätävässä krapulassa, takana parin päivän putki. Avasin ikkunan ja nousin seisomaan siihen tupakalle, ja päätin päästää ihan vaan pikku tuhnun, ONNEKSI OLIN YKSIN. :D no hirveät ripulithan siinä törähti pikkareiden läpi lattialle. :D Minulla ei edes ollut pyörinyt mahassa, ensin katoin vaan että mitä helvettiä paskoinko oikeesti housuun :DD repesin ihan totaalisesti, se tilanne oli niin koominen. Ei tosin olisi varmaan paljoa naurattanut, jos en olisi ollut yksin. :"D voin vaan kiittää onneani, että olin omassa kodissa vailla yleisöä.
Edinburghissa avattiin uusi juna-asema, maksoi yli 4,5 miljoonaa puntaa ja avajaisissa huomattiin, että siellä ei ole yhtäkään WC:tä. Nolo vessakokemus Skoteille...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:57"]
Mulla iski ripuli pitkän matkan lennolla heti lähdön jälkeen. Siinä sitten koneen vessaan, jossa löysää ja tahmeaa tavaraa vain tuli ja tuli ja tuli. Pönttö oli jo tuotoksistani kovin täynnä, mutta todelliseksi katastrofiksi tilanne muuttui, kun en meinannut saada jälkiä irti takapuolestani. Paperia paperin perään, ja pian pönttö meni tukkoon. Lentokoneessa. Ulkopuolella oli tietysti jonoa. Paskoin koko vessaan tukkoon :/ En kehdannut sanoa henkilökunnalle mitään, kun nolotti niin hirveästi. Vähän myöhemmin huomasin, että vessan oveen oli ulkopuolelle teipattu isot "out of order" -tekstit.
[/quote]
Voi kun kiva, muut joutui kusta housuihinsa.