Kertokaas ne noloimmat vessakokemukset!
Haluan tietää, etten vain ole ainut!
Ensimmäisiä kertoja anoppilassa iski kauhea kakkoshätä, joka johtui kun söin jäätelöä, joka ei ollut laktoositonta. Menin melkein juoksujalkaa vessaan ja pönttöön raikui oikein kunnon pierupommi! Kuulosti silloin kuin kranaatin olisi heittänyt pönttöön! Ja onnekseni asunto oli vielä suht pieni, joten varmasti tuli kaikille selväksi, että paskalla minä siellä olin! Ei huhhuh.. vieläkin puna nousee poskille.
Kommentit (624)
Vierailija kirjoitti:
Up!!! Kertokaa lisää! Kaikki mukaan! Tää on parasta nauruterapiaa koronashittiin.
Mulla ei oo kakkatarinoita ja tää on ensimmäinen yhteys missä oon siitä pahoillani. :(
Kerran kyllä pieraisin kotona jumppatanssiessa niin, että se kuulosti ihan heliumia vetäneeltä Aku Ankalta, joka pulisi varmaan 20 sekuntia putkeen. Harmitti, etten saanut sitä äänitettyä, koska mies olisi varmaan saanut siitä vuosikymmenen naurut. Itsekin nauroin sille hyvän tovin. Koira tuijotti ihmeissään.
Heliumia vetänyt Aku Ankka :DD onneks me naiset osataan ilmasta nää asiat paitsi ei sinänsä onneks koska kusen housuihini joistain näistä tarinoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorempana heräsin karmeassa krapulassa ja mieli teki mehua sekä sipsejä, päätin sitten suunnistaa kauppaan ja otin ison pussillisen pulloja mukaan palautettavaksi. Mahassa kiersi he""sti eikä se tosiaan helpottanut mahan mölinää kun poltin matkalla röökin.
Vieressä palautti pulloja pari tyylikästä keski-ikäistä naista ja minä mätin siinä pulloja edellisillan meikit naamassa, pieruverkkarit jalassa maha imitoiden kiimaista valasta. Yksi pullo karkasi ja kun kun kumarruin ottamaan sitä päästin äänekkään pierun joka tulikin sitten saattajan kanssa, tyylikkäät rouvat poistuivat vauhdilla kun lemu tavoitti nenät. Itse en vaan päässyt karkuun kun ihana lämmin krapularipuli tursusi pikkuhousuista reisille. Jätin hädissäni pari pulloa palauttamatta, otin kuitin ja luikin vessaan jossa heitin pikkuhousut roskiin ja koetin hangata päällyshousuja kastellulla vessapaperilla. Kaupassa suihkin hajuveden testeriä haaroihin. Kotona söin tyytyväisenä lihiksen ja sipsejä sillä seurauksella, että pieraisin uudelleen saattajan kanssa tulevan pierun kun olin röökillä suihkunraikkaana pyyhe päällä. Eikun takaisin suihkuun! Kaveri soitti ja pyysi baariin, sanoin not today.
Karmea krapula ja silti kauppaan palauttaan pulloja??
Pakko kysyä mitä outoa tässsä on? itekin tehnyt noin ku kunnon krapula (ihan tärinä) ollu päällä kun tarvinnu pari tasottavaa, samalla ne pullot siinä heittää. Jos joku ajattelee siitä jotain niin ajatelkoon :D
Kerran tuli palomiehet käymään (opiskelijakämppä jossa joka asunnossa soi jos yhdessä alko enkä sillon kuulokkeet päässä edes tajunnu asiaa et nyt on mun kämppä kyseessä) mut paistelin siinä vuohenjuutsoa joka ilmeisesti kärähti niin että laukas hälyttimet, no ovikello soi ja meen avaan oven sit yli isossa t-paidassa, stringeissä ja niin että sellanen iso lattiaan liimattava dildo oli siellä takana. Tottakai ne katto myös vessan jossa saattoi olla hieman puhdistamatonta tavaraa (eli just sitä) pöntössä kun kerta yksin piti olla mut hitto että hävetti, varsinkin kun se toinen huusi päin naamaa ja toinen hihitteli siellä takana, eli huomas...ja ite yritän olla nauramatta sille toiselle kun tää rageeja on että "mikä on niin hauskaa??". Joo no enää en paistele mitää kuulokkeet päässä
Nuorempana (tai siis ihan lapsena) mulla ja kaverilla oli tapana tehdä jotain omia biisejä missä sanoitukset oli just sellaisia lasten mukahauskoja juttuja, no esitettiin niitä usein tän kaverin isälle. Muistan yhden kerran kun laulettiin jotain minkä sanoituksissa oli "kissan pissa lavuaarissa" ja sit en tiiä miks repesin niin hulluna että kusin housuun...tai no hameeseen kun se mulla sillon oli päällä. että hävettää, sen huomas kyllä jokainen. Taisin vielä pierasta siinä nauraessani, oli unohtumaton show