Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketun ajan jälkeiset " menkkakivut" ennustaako synnytyksen alkua?

Vierailija
15.11.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tsemppiä synnytykseen, kaikki menee varmasti hienosti! Itselläni synnytykset menneet normaalisti ja sellaisesta synnytyksestä voin sanoa, että ei kannata jännittää etukäteen!



T: Kahden äiti

Vierailija
2/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jso tulee säännöllisesti, ei kun kellottamaan niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset synnytykset jouduttu käynnistämään, toivottavasti tämä käynnistyy itsekseen. Toivon vielä että ennen irtisanoutumisia.

Vierailija
4/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Minunkin oireilla ja kivuilla useimmat olisivat synnyttäneet sata kertaa, itse kärsin 3vk tehottomista kivuliaista supistuksista jotka vei unetkin, käynnistys ja toisella kertaa leikkaus. Olisin jäänyt muuten käynnistykseen toisellakin kertaa jos ei olis ollut leikkausaikaa varattuna. Olin niin puhki.

Vierailija
5/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Yksilöllistä. Minunkin oireilla ja kivuilla useimmat olisivat synnyttäneet sata kertaa, itse kärsin 3vk tehottomista kivuliaista supistuksista jotka vei unetkin, käynnistys ja toisella kertaa leikkaus. Olisin jäänyt muuten käynnistykseen toisellakin kertaa jos ei olis ollut leikkausaikaa varattuna. Olin niin puhki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi