Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri ihastuneeni syvästi työkaveriin

Vierailija
08.06.2023 |

Olen aloittanut vuosi sitten uudessa työpaikassa ja tehnyt tiiviisti yhteistyötä esimieheni kanssa. Hän on ihan supertyyppi ja nyt huomaan kauhukseni olevani hurjan ihastunut häneen. Tiedän, että hänen avioliittonsa on väljähtynyt samoin kuin omani. Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen ihastunut naispuoliseen ihmiseen (olen siis itsekin nainen) ja tunnen oloni ihan uudeksi ihmiseksi tämän kipinöinnin seurauksena ja tämä ihminen tulee uniin asti.

Tämä tilanne tekee minut ihan pösilöksi, kun en varmaan voi tehdä asialle oikein mitään muuta kuin olla kaukaa ihastunut ja riuduttaa itseäni.

Onko kellään kokemusta vastaavsta? Miten tilanne päättyi/eteni? Mitä tekisit asemassani?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemassasi hankkisin jostan järkeä päähäni ja kirjoittaisin vihkooni sata kertaa "olen täällä töissä" ja lukisin joka värssyn ajatuksella, joka aamu, kunnes menee perille.

Vierailija
2/11 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nainen ja ihastuin omaan työkaveriini. Hän ei kylläkään ollut esimieheni. Nyt vaihdoin työpaikkaa, joten töissä en enää tähän ihastukseeni törmää. Olemme vapaa-ajallakin jonkun verran tekemisissä, mutta olen päätynyt laittaa jäitä hattuun. Olemme molemmat naimisissa eikä kummankaan liitossa ole tietääkseni ongelmia. Outoa tämä kyllä on, koska tähän saakka olen ihastunut vain miehiin. Jotenkin tämä liittyy siihen, että minun on niin helppo olla hänen kanssaan ja tykkään hänestä niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, onneksi en olekaan ainut jolle on käynyt noin. Itsekin menin ihastumaan työkaverinaiseen, vaikka tähän asti olin kuvitellut olevani ihan heteronainen. Mutta tuo ihastus on jo laantunut aikalailla ja ehkä tuo ihastus ei ihan ollut verrattavissa miehiin ihastumisiin, koska en voisi kuvitella ihan oikeasti olevani parisuhteessa hänen kanssaan ja kyllä lesboseksi aiheuttaa päässäni kyssärin, että öö...onkohan sittenkään mun juttu. Taisin vain pitää hänestä ihmisenä kovasti, mutta sotkin sen jotenkin ihastuksen tunteiden kanssa, koska harvoin kohtaa ihmisiä joiden kanssa kolahtaa jutut kunnolla yksiin. Mutta joo, mun tapauksessa tylsästi järki voitti.

Vierailija
4/11 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt siltä et lähetäänkö saksimaan, meille vai teille.

Vierailija
5/11 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh, onneksi en olekaan ainut jolle on käynyt noin. Itsekin menin ihastumaan työkaverinaiseen, vaikka tähän asti olin kuvitellut olevani ihan heteronainen. Mutta tuo ihastus on jo laantunut aikalailla ja ehkä tuo ihastus ei ihan ollut verrattavissa miehiin ihastumisiin, koska en voisi kuvitella ihan oikeasti olevani parisuhteessa hänen kanssaan ja kyllä lesboseksi aiheuttaa päässäni kyssärin, että öö...onkohan sittenkään mun juttu. Taisin vain pitää hänestä ihmisenä kovasti, mutta sotkin sen jotenkin ihastuksen tunteiden kanssa, koska harvoin kohtaa ihmisiä joiden kanssa kolahtaa jutut kunnolla yksiin. Mutta joo, mun tapauksessa tylsästi järki voitti.

Minäkään en ole kiinnostunut lesboseksistä. En oikeastaan edes tajua mitä haluaisin tältä ihastukseltani. Suudella voisin, mutta mitä vaatteiden alla on, ei kiinnosta. Ihan heterona olen itseäni pitänyt minäkin.

Toisena vastannut

Vierailija
6/11 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kyllä myös harrastaa seksiä tämän ihastuksen kanssa, vaikka ihastuminen ei kohdistu hänen ulkonäköön, vaan luonteeseen ja tapaan olla. En aiemmin ole harrastanut seksiä naisen kanssa, enkä edes miettinyt koko asiaa, mutta nyt jopa se tuntuisi luontevalta.

Ehkä kuitenkin viisainta pitää pää kylmänä ja tukahduttaa nää fiilikset ja jos ei onnistu, niin vaihtaa työpaikkaa.

AP

Vierailija
7/11 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet unta. Katso vähän kellon aikaa, milloin kirjoitat noita jutuja. Jos ollan duunissa ei aikaa palstailla eikä mielekintoa !Kun siinä vaihessa on työn lisäksi myös elämä..

Vierailija
8/11 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näet unta. Katso vähän kellon aikaa, milloin kirjoitat noita jutuja. Jos ollan duunissa ei aikaa palstailla eikä mielekintoa !Kun siinä vaihessa on työn lisäksi myös elämä..

Öööö olen juuri nyt kesälomalla, joten nyt on oikein hyvin aikaa kirjoitella.

Vierailija
9/11 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan joku ihminen sukupuolesta riippumatta kolahtaa kovaa ja tuntuu heti ihan tutulta ja siltä, kuin olisi tullut kotiin.

Nauti fiiliksestä, tässä elämässä ei liikoja pääse nauttimaan tuollaisesta ja kaikki on katoavaa. Eikähän tossa tartte mitään tehdä, pidä omana salaisuutena.

Vierailija
10/11 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on tapahtunut tuo, pidin itseäni heterona kunnes ihastuin töissä naiseen - joka on tosiaan pomoni. Aluksi oli aivan absurdi fiilis, mutta nykyään olen jo ihan sujut tilanteen kanssa, enkä ota vakavasti. Aikaa tässä on kulunut kolmisen vuotta ja hyvin hanskaan ihastukseni, ei näy mitään ulospäin. Oma pieni salaisuuteni.

Vierailija
11/11 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene kyntämään toisten peltoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi