Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuuko kukaan vanhempi koiranunta ja jatkuvassa hälytystilassa?

Vierailija
12.11.2007 |

Koska se loppuu? Ei millään tuu sellasta syvää unta ja herään ihan pieniinkin inahduksiin ja jopa siihen kun lapsi sängyssään vaan kääntyilee..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut kevyesti viimeiset 4.5 vuotta! Kuopus on nyt 2v ja nukkuu aika hyvin läpi yön. Odottelen milloin oppii nukkumaan heräämättä yöllä. Ehkäpä sitten mäkin taas opin nukkumaan kyttäämättä kaikkea.

Vierailija
2/10 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se hellitä, kun lapsi jää eläkkeelle...



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 3 v herättää yössä lukuisia kertoja: itkahduksiin, unihöpötyksiin, pissallakäyntiin tai ihan vaan sängyssä kääntymiseen. Varmaan 90% turhia herätyksiä, eli kaveri jatkaa itse unta ihan rauhassa, mutta minkäs teet. Mies koisaa tyynesti vieressä. Ja poika omassa huoneessa, ovi raollaan.



Huoh.

Vierailija
4/10 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt poika on 5kk ja mä herään siihenkin kun joku menee hissillä talossa... Tai kun lehti tulee niin siihen herää varmasti... Välillä tuntuu kuin olis ihan omassa maailmassa eikä tajua muun maailman menoa, muistikin on kuin kahdeksankymppisellä...

Vierailija
5/10 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden. Silloin isompi täytti 3, eli kolme vuotta meni koiranunessa. Sitten vaan yksi yö nukahdin niin sikeään, ettei mies saanut hereille kun yritti aamuyöllä työreissuun lähtiessään hyvästellä. Sen jälkeen olen nukkunut sikeästi.



Esikoisen affektikrampit vauva-aikana varmaan saivat tämän hälytystilan jatkumaan noinkin kauan...

Vierailija
6/10 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jättänyt ovet auki. Niin en herää joka kahahdukseen. Muuten en nukkuisi ikinä varttia pidempiä pätkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöimetys osuu silloin itsestään siihen kohtaan jolloin olen kevyemmässä unessa. Jos vauva olisi toisessa huoneessa niin tottakai herättäisi minut juuri silloin, kun olisin juuri vaipunut syvään uneen.



- kolmas vauva nyt perhepedissä

Vierailija
8/10 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun kunnolla vaikka vauva samassa huoneessa. Joka inahdukseen en herää, sitten kyllä kun alkaa ruokaa pyydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukun sikeästi. Herään kuitenkin heti, jos lapsi herää kunnolla, sänky on mun sänkyni vieressä. Mut eipä tarvii säpsyillä jokaiseen pikku inahdukseen.

Pojalla ikää 1v10kk.

Vierailija
10/10 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tulpat, läpi kyllä kuuluu isommat äänet mutta ne pienet turhaan herättävät suodattuvat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi