Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok asu toimistotyöhön?

Vierailija
27.06.2026 |

Mitä mieltä olette, mitkä näistä hameista olisivat pituutensa puolesta ok laittaa työpaikalle?

https://www.stellaswardrobe.com/wp-content/uploads/2025/11/every-skirt-…;

Jos vasemmanpuoleisin olisi numero 1, niin kerro mitkä kaikki sinusta on ok?

 

 

Entäs onko sinusta ok sellainen toppi, joka tulee solisluihin asti ja on normaalin paidan pituinen, mutta siinä ei ole hihoja. Ei ole mikään narutoppi, eli on kyllä melko leveät olkaimet (ehkä n. 5 cm leveä per olkain). Onko tuollainen ok toimistolle? Jos yhdistää esim. farkkuihin. 

 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, linkki ei näköjään toimi, mutta kuvan löytää "hem length for work", siinä siniset hameet. 

-ap

Vierailija
2/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti, jos asiaa täytyy kysyä niin luultavasti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä päällesi laitat.

T. Paidaton toimitusjohtaja Adonius Von Bodarius

Vierailija
4/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en töissä halua nähdä kenenkään paljaita kainaloita.

Vierailija
5/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi ok mielestäni.

Vierailija
6/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nirunarutoppeja. Toimistolle kuuluu kevyt pusero, jossa on vähintään "töpöhihat". Eli vaikka röyhelökaistale ns. röyhelöhihat tms. eli kainalot piiloon. 

Vierailija
8/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, linkki ei näköjään toimi, mutta kuvan löytää "hem length for work", siinä siniset hameet. 

-ap

Kolmosesta lähtisin eteenpäin. Kakkonen voi toimia joissakin paikoissa mutta on hieman riski ja täytyisi ainakin olla tyylikäs. Kannattaa kysyä työpaikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nirunarutoppeja. Toimistolle kuuluu kevyt pusero, jossa on vähintään "töpöhihat". Eli vaikka röyhelökaistale ns. röyhelöhihat tms. eli kainalot piiloon. 

Riippuu työpaikasta ja ihmisestäkin. Täytyy olla siisti ja joissain paikoissa tyylikäs kuitenkin.

Vierailija
10/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä voit tollasen yläosan laittaa toimistoon

https://images.sanoma-sndp.fi/44635dc8b4574211864984cb5b81c767.jpg/norm…

 

Kesäkuumalla ei kuitenkaan tarvitse olla "paljas", vaan voi valita ilmavan vaatteen. Eli harvakudoksisen kankaan, ohuen kankaan, ilmavan kankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään roiskeläppähameita toimistoon. Vähintään polven yläpuolelle ja sitä pidempiä. Helmahan voi olla myös epäsymmetrinen.

Vierailija
12/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä sun pukeutumisesi kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä voit tollasen yläosan laittaa toimistoon

https://images.sanoma-sndp.fi/44635dc8b4574211864984cb5b81c767.jpg/norm…

 

Kesäkuumalla ei kuitenkaan tarvitse olla "paljas", vaan voi valita ilmavan vaatteen. Eli harvakudoksisen kankaan, ohuen kankaan, ilmavan kankaan.

Tollasta ei voi imo laittaa toimistolle, napa ja olkapäät täysin näkyvissä

Vierailija
14/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon et sä näytät nois kaikis hyvält.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainaski toimistolla niin kylmä, että ei siellä vähissä vaatteissa tarkene koskaan.

Vierailija
16/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä voit tollasen yläosan laittaa toimistoon

https://images.sanoma-sndp.fi/44635dc8b4574211864984cb5b81c767.jpg/norm…

 

Kesäkuumalla ei kuitenkaan tarvitse olla "paljas", vaan voi valita ilmavan vaatteen. Eli harvakudoksisen kankaan, ohuen kankaan, ilmavan kankaan.

Tollasta ei voi imo laittaa toimistolle, napa ja olkapäät täysin näkyvissä

Toimisto ei ole kirkko, jossa olkapäät pitäisi peittää. Hame tai housut voivat olla myös korkeavyötäröiset, jos haluaa peittää vatsan. Eihän tuo edes ole mikään varsinainen napapaita.

Vierailija
17/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ainaski toimistolla niin kylmä, että ei siellä vähissä vaatteissa tarkene koskaan.

Minä taas rakastan bleisereitä ja kaapista löytyy niitä 20, mutta töissä on niin kuuma, ettei niitä voi koskaan pitää :D

Vierailija
18/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa näkyä: olkapäät, kainalot, vatsa, selkä, tissivako ja reidet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme