Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmiä kirvelee ja luomet kuin atoopikolla. Mikä tää on?

Vierailija
11.11.2007 |

Joopa muutamassa viikossa silmät menneet järkky kuntoon. Silmiä kirvelee, kuin pahimpaan kevät pölyjen siivousaikaan. Silmät vuotavat. Luomet on kipeät ja jotain pientä ihottumaa täynnä. Molempien alaluomien alla " ihottuma piste" . Luomivako punainen ja koholla. Kulmakarvojen alla samanmoiset ihottumaläiskät... kuulostaa hurjalta ja näyttää vielä kamalammalta... Peiliin katsoessa näytän nykyistä 37v vähintään 10v vanhemmalta. Ilmeisesti jokin allerginen reaktio vai? Mitä kummaa pitäis tehdä?



Kiitos, jos joku viisas osaa neuvoa :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi