Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulla niveliä pakottaa ja ovat jäykkiä.

Vierailija
26.11.2007 |

2 sorminiveltä, häntäluu ja toinen lonkka. Voiko olla muuta kuin reumaa? Ja kuinka reuma todetaan, pitääkö juuri aamulla mennä lääkäriin? 3 kk sitten otettu reumatekijä (verestä) oli negatiivinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niveloireet alkavat (ovat herättyä)aina aamulla, iltaa kohden helpottaa. Pari viikkoa voi olla oreetonta ja sit tulee taas. ap

Vierailija
2/10 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liharuokaan tai syö jäätelön kanssa, parissa päivässä olo helpottaa, se on tehokkainta nivelille. Tabletteinakin saa, mutta tuore vaikuttaa nopeimmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vitamiinipuutosta? Aika rajut oireet mielestäni.

Vierailija
4/10 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin ensin reumatesti, joka oli negatiivinen.

Kuulin vasta tämän testin jälkeen että lähisukulaisella on reumatekijä, ja mainitsin siitä lääkärille, passitti minut uusiin testeihin (testattiin siis jotain muuta tekijää) ja siellä tulos oli positiivinen.

Tämän jälkeen kävin reumalääkärillä ja röntgenissä, diagnoosiksi tuli selkärankareuma.

Minulla on myös aamujäykkyyttä (ts. ylipäänsä jäykkyyttä levon jälkeen), nivelkipuja ja tulehduksia jänteiden kiinnityskohdissa.

Vierailija
5/10 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on jalkapöydätkin aamuisin olleet niin kipeät etten meinaa kävelemään päästä. minulla tehty selkä magneettikuvaus,alanikamissa painaumaa sekä sormien nivelissä arkuutta ja noihin ensimmäisiin niveliin alkannu kasvaa pientä hernettä. vasemman käden sormissa jo kaikissa ja lekuri sanoi sen olevan nivelrikkoa. arthryl-tabletit käytössä joista ei tunnu olevan mitään hyötyä. taidan hakea tota inkiväärijuttua. tää on kieltämättä kamalaa ja ikää alle 50v. polvet ja lonkat myös kipeet. pelkään olevani pian jalatonkin

Vierailija
6/10 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi kipeimmistä paikoista on juuri SI-nivel (ristiluu/suoliluu) eli häntäluun lähellä.



t. 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kiinnittää huomiota ruokavalioon. Se vaikuttaa paljon noihin särkyihin. Sianlihaa ei kannattais syödä ollenkaan ja kahvia mahd. vähän.

Vierailija
8/10 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa se ei kenellekkään tee, ja pala juurta maksaa noin 20 centtiä, ja auttaa nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapöytäongelmat alkoivat raskausaikana. Ja ikää alle 30 v! Mitä tämä voi olla?

Vierailija
10/10 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kipeistä nivelistä on myös turvoksissa.

Verestä otettu reumakoe oli neg. (se ei aina pidä paikkaansa, olen myös kuullut)

Nikamat on todettu ajat sitten alaselästä liian tiukoiksi (nämä ei välttämättä liity toisiinsa, mutta tuli nyt mieleen).

Häntäluu aivan päästä tosi kipeä.

Lisäksi jos hartioista tai lonkista hieroo. löytyy tosi arkoja kohtia (nivelien ? läheltä).

Ikää himpun päälle 30v...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan