Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löysi uuden, espanjalainen opsikelijatyttö voitti perheen.

Vierailija
16.07.2013 |

Mies (aikuinen 40v) lähti syksyllä opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, YOssa piti parantaa ihan jopa tohtoriksi asti.

Minä ja lapset (kaksi koulikäistä) kannustimme häntä kaikin tavoin.
Kävimme siivoamassa ja laittamassa kuntoon hänen opiskelijasolunsa.
Miehellä ei ollut varaa vuokrata omaa asuntoa, koska opiskelun aikana perheemme tulot vähenivät huomattavasti.

Syksyllä mies tuli kotiin joka viikonloppu, oli kotona usein 3-4 päivää viikosta. Yhtäkkiä joulua ennen se väheni, syy oli kuulemma että tenttejä, tenttejä.
Pakkohan se oli uskoa. Tai siis uskoin.

Kevät meni tenttien parissa. Kannustin ja maksoin osan ja autoin.
Skypetykset hiipuivat - joko huonon yhteyden takia tai siksi, ettei "kirjastossa saa skypettää".

Miehen lisäkoulutuksen kesto oli alunperin 2-4 vuotta, riippuen siitä, miten paljon ja ahkerasti opiskelee.
Luulin miehen opiskelleen todella hienosti ja kannustin ja kiitin ja ihailin häntä siitä - ei kuka tahansa 40-kymppinen yhtäkkiä selviäkään koulunpenkillä.
Mutta mun miespä selvisi!

Luotin siihen, että kahden vuoden opiskelun jälkeen saamme isän/miehen kotiin. Ajattelin, että jos mies opiskelee ja tentii 24/7 - tietenkin hän valmistuu nopeasti.
Ihailin miestäni jopa siitä, että hän rääkkää itseään tiivillä opiskelemisella, jotta suoriutuisi mahdollisimman nopeasti!

Mies on "opiskellut" koko kesän.

Päätimme lasten kanssa yllättää isin ja varasimme opiskelupaikkakunnalta hotellin, ihan sviittiin tuhlasin, ja sitten lähdimme hakemaan isiä rentoutumaan.
Mutta.
Isihän oli jo rentoutunut.

YO:ssa on paljon ulkomaalaisia opiskelijoita ja mieheni puhuu (suomen lisäksi) sujuvaa eestiä ja espanjaa - hän olikin rakastunut espanjalaiseen opiskelijaan (Patricia, 17v minua nuorempi) - ja nyt kun jäi kiinni, sanoi, että aikoo jättää perheensä.

Patricia kuulemma palaa Espanjaan ensi keväänä, ja mieheni kuulemma menee perässä.

Nyt on ongelma se, että Patrician perhe on katolinen. Eivät missään nimessä hyväsky naimisissa olevaa miestä (eronneen tohtorikoulutuksen saaneen miehen kuulemma hyväksyvät) - ja nyt mieheni siis laittaa eropaperit, jota ero ehtii astua voimaan ennen ensi kevättä.

Ja minä jäin kuin nalli kalliolle. Mies ei edes puhunut lapsista. Ei minusta. Ei talosta. Ei mistään.

Ja tässä sitä nyt ihmetellään elämän menoa kuin koomassa.
Aivan turta.
Ei mitään tajua.

Ei mitään.
En ole kehdannut puhua asiasta kenellekään, en edes ystäville - saati vanhemmilleni.
Ei hajuakaan mitä sanon lapsille.

Ja olen muuttanut kielet ja maat ja nimet tässä, en minä ihan naiivi ole.
Mutta tarina itsessään on ihan totta.

Ja nyt tässä pitäisi kasata jonkinlaista elämää.

Mies ilmoitti myös, ettei vastaa enää puheluihini; saan kommunikoida hänen kanssaan vain tekstareilla tai meileillä.
Että näin.

Aika raskaalta tuntuu.

Kommentit (253)

Vierailija
161/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 11:44"]

En ymmärrä miten omaisuus voidaan jakaa eritavalla tai eron "summa" on erilainen, jos ero tulee pettämisen kautta tai normaalina erona?

Mielestäni laissa kaikki erot ja vaatimukset on tasavertaisia, oli eron syys mikä tahansa! Tai sitten olen jostakin tiedosta jäänyt paitsi, jos näin on niin virallista tietoa ja linkejä tähän keskusteluun kiitos!

[/quote]

Nämä ovat aika pitkälti neuvottelukysymyksiä. Ymmärrät varmaan, että neuvotteluhalukkuutta voi vähentää se, että toinen osapuoli pettää ja jättää perheensä kuin että yhdessä päädyttäisiin eroon.

Vierailija
162/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:43"]

Kuinka usein annoit miehellesi seksiä? Jos vastaus on, että vain silloin kun sinua huvitti, eli todennäköisimmin kerran kahdessa viikossa, niin sitten miehelläsi oli oikeus vaihtaa nuorempaan ja seksuaalisesti aktiivisempaan espanjattareen. Espanjatar ei ole mikään feminismin pilaama Suomi-tantta. Miehesi on nyt onnellinen.

[/quote]

Miten se seksin antaminen käytännössä onnistuu, kun mies on poissa? Ja onko espanjalaisilla todistetusti kovemmat seksihalut?

Heh, vaadi ap kaikki elarit heti kertamaksuna, ja anna äijän mennä. Takaisin tulee maitojunalla.

[/quote]

Paljon on täälläkin lorttoja jotka heti ovat neuvomassa kuinka pitäis yrittää viedä tuhkatkin pesästä. Vaadi sitä vaadi tätä, vaatia aina saa.. ehkäpä tältä espanjattareen vaihtaneelta on jo vaadittu niin paljon vuosien varrella että mitta on tullut täyteen ja rouvalle tullut pää vetävän käteen.  Kuten tulee joka vuosi monelle ahneelle.

[/quote]

Ja luuserilassukoita tukemassa miestä. On se hassua, että lassukat jaksavat vinkua, ettei parisuhdetta löydy, mutta eivät sitten osaa arvostaa sitä ollenkaan. Kaiken lukeman perusteella näyttää siltä, että ap:n mies on ollut elättinä viimeisen vuoden. Joten eiköhän ap:lla ole oikeus ottaa kaikki irti, mitä on otettavissa.

[/quote]

Eiköhän vielä suomessa kuitenkin se "oikeus" perustune ihan suomen lakiin jota tulkitaan eri oikeusasteissa, ei AV-palstalla. Ja jos on viisas mies, on varmaankin varautunut asioihin edeltäkäsin, ettei ihan lähde tuhkat pesästä.

[/quote]

Anteeksi, mutta ap:n mies ei vaikuta fiksulta. Avioerossa pystytään hyvin paljon neuvottelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latinonaiset vaatii, että mies elättää ja hoitaa kaiken... Tulee vielä miehellekin suominaisensa tilipussia ikävä. 

Mä veisin kyllä lapset sinne opiskelupaikkakunnalle iskää tapaamaan ja jättäisin sinne ainakin joksikin aikaa. Vaimosta voi erota, mutta lapsista ei pitäisi voida..

Vierailija
164/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 11:45"]

Yep, idiootti mikä idiootti. Ajattele positiivisesti, eipä ole enää sinun ongelma. Mies tulee katumaan päätöstään jossain vaiheessa ja siinä vaiheessa sinä, vahva nainen ja teidän lapset, olette päässyt jo eteenpäin elämässä. Tsemppiä, nyt laitat sumussa tuulemaan ja hoidat asiat kuntoon. Pahinta mitä voit nyt, on itkeä miehen perään. Hän teki päätöksensä, nyt on sinun vuoro!

[/quote]

Ja tämä "idiootti" porskuttaa eteenpäin elämästään nauttien uusi ja nuorempi nainen kainalossa, vanhan elämän murheet ja kitinät ovat pian kalpea muisto vain. Toiset vaan kateellisena ruikuttaa kun jotkut uskaltaa olla oman elämänsä herroja.

Vierailija
165/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:43"]

Kuinka usein annoit miehellesi seksiä? Jos vastaus on, että vain silloin kun sinua huvitti, eli todennäköisimmin kerran kahdessa viikossa, niin sitten miehelläsi oli oikeus vaihtaa nuorempaan ja seksuaalisesti aktiivisempaan espanjattareen. Espanjatar ei ole mikään feminismin pilaama Suomi-tantta. Miehesi on nyt onnellinen.

[/quote]

Miten se seksin antaminen käytännössä onnistuu, kun mies on poissa? Ja onko espanjalaisilla todistetusti kovemmat seksihalut?

Heh, vaadi ap kaikki elarit heti kertamaksuna, ja anna äijän mennä. Takaisin tulee maitojunalla.

[/quote]

Paljon on täälläkin lorttoja jotka heti ovat neuvomassa kuinka pitäis yrittää viedä tuhkatkin pesästä. Vaadi sitä vaadi tätä, vaatia aina saa.. ehkäpä tältä espanjattareen vaihtaneelta on jo vaadittu niin paljon vuosien varrella että mitta on tullut täyteen ja rouvalle tullut pää vetävän käteen.  Kuten tulee joka vuosi monelle ahneelle.

[/quote]

Ja luuserilassukoita tukemassa miestä. On se hassua, että lassukat jaksavat vinkua, ettei parisuhdetta löydy, mutta eivät sitten osaa arvostaa sitä ollenkaan. Kaiken lukeman perusteella näyttää siltä, että ap:n mies on ollut elättinä viimeisen vuoden. Joten eiköhän ap:lla ole oikeus ottaa kaikki irti, mitä on otettavissa.

[/quote]

Eiköhän vielä suomessa kuitenkin se "oikeus" perustune ihan suomen lakiin jota tulkitaan eri oikeusasteissa, ei AV-palstalla. Ja jos on viisas mies, on varmaankin varautunut asioihin edeltäkäsin, ettei ihan lähde tuhkat pesästä.

[/quote]

Anteeksi, mutta ap:n mies ei vaikuta fiksulta. Avioerossa pystytään hyvin paljon neuvottelemaan.

[/quote]

Pystytään toki, pakko ei ole vaan ositus hoituu ihan puolueettoman tahon toimesta mitään ei tarvi neuvotella, sitten vain kylmät faktat ratkaisee.

Vierailija
166/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:07"]

Latinonaiset vaatii, että mies elättää ja hoitaa kaiken... Tulee vielä miehellekin suominaisensa tilipussia ikävä. 

Mä veisin kyllä lapset sinne opiskelupaikkakunnalle iskää tapaamaan ja jättäisin sinne ainakin joksikin aikaa. Vaimosta voi erota, mutta lapsista ei pitäisi voida..

[/quote]

Lapsia ei ole pakko tavata, edes AV-mamman mahtikäskyllä joten se siitä.

Vierailija
167/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:07"]

[/quote]

Lapsia ei ole pakko tavata, edes AV-mamman mahtikäskyllä joten se siitä.

[/quote]

No sitten voi lopettaa vinkumisen siitä, että miehet saavat liian harvoin huoltajuuden.

Vierailija
168/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vee... hmm... sillä on varmaan aika tiukka pillu!

Vierailija
169/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tehdä hakemus yhteiselämän lopettamisesta. Tuomioistuin ratkaisee, kumpi saa jäädä asumaan yhteiseen kotiin. On aivan selvä, että sinä saat jäädä. Lapsesta päätetään tuomioistuimen ulkopuolella. Vaadi, että mies järjestää ja maksaa lasten matkat Espanjaan. Vaadi ositusta. Jos teillä ei ole avioehtoa, niin saat puolet kaikesta.

Vierailija
170/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hirveän pahoillani puolestasi, ihan itkettää. Mene kriisikeskukseen että saat puhua jollekin. Tai onhan sinulla ystäviä. Luota nyt johonkuhun, vaikka miehesi luottamuksesi näin pahasti pettikin, niin naisystäviin voi luottaa... Miehesi on seonnut. Rakastuminen on mielenhäiriö. Ei silti voi siihen vedoton yrittää tulla takaisin. Tämä rakastunut nuoripari joutuu ehkä katkaisemaan välit sitten molempien sukulaisiin: oma suku suuttuu kun hylkää perheensä ja tytön suku suuttuu kun tyttö ottaa tämmöisen lurjuksen. Mutta onneksi se ei ole sinun ongelmasi. Sinun pitää nyt vain selvitä päivä kerrallaan hegissä tästä elämäsi suurimmasta kriisistä. Voit lohduttautua sillä, että juuri nyt on kaikkein pahin olo. Tämän pahemmaksi se ei voi enää muuttua. Jo vuoden kuluttua varmasti jo helpompaa kun ero on selvä ja asiat vakiintuneet. Ja sinä saat kaikkien sympatiat puolellsi kun asia selviää suvulle ja ystäville!!! 

Vierailija
171/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kiianmaa.com/artikkelit/lapsi-ja-ero/lasten-ja-nuorten-eroperhenet

SIellä on myös keskustelu-/vertaistukipalsta, joka tällä hetkellä jostain syystä ei päästänyt minua sisään. Tuolta sivulta löytyy linkki sinnekin.

Juristia varten yhteys tarvittaessa oikeusaputoimistoon (kunnan). Jos olet oikeutettu oikeusapuun, voit käyttää mitä tahansa juristia eroasiassasi. Ei siis tarvitse olla oa-toimiston juristi.

Mitenkäs yhteiset tilit? Kannattaa varmaan hoitaa rahaa syrjään, jos teillä on tilejä,joihin molemmilla käyttöoikat. Samoin vaihtaisn lukot ihan varotoimenpiteenä. Ota yhteyttä sukulaisiin, saat apua arkeen!

Tsemppiä!

Vierailija
172/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 jatkaa, jostain syystä en löytänyt keskustelufoorumin linkkiä muualta, siksi alkuperäinen linkki näyttää vähän hassulta, kun on "nuoriso-osaston" linkki :) Samaan tietoon sieltä kuitenkin pääsee.

Vierailija
173/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 17:58"]

Mies (aikuinen 40v) lähti syksyllä opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, YOssa piti parantaa ihan jopa tohtoriksi asti.

Miehellä ei ollut varaa vuokrata omaa asuntoa, koska opiskelun aikana perheemme tulot vähenivät huomattavasti.

Syksyllä mies tuli kotiin joka viikonloppu, oli kotona usein 3-4 päivää viikosta. Yhtäkkiä joulua ennen se väheni, syy oli kuulemma että tenttejä, tenttejä.

Skypetykset hiipuivat - joko huonon yhteyden takia tai siksi, ettei "kirjastossa saa skypettää".

Miehen lisäkoulutuksen kesto oli alunperin 2-4 vuotta, riippuen siitä, miten paljon ja ahkerasti opiskelee.
Luulin miehen opiskelleen todella hienosti ja kannustin ja kiitin ja ihailin häntä siitä - ei kuka tahansa 40-kymppinen yhtäkkiä selviäkään koulunpenkillä.

Luotin siihen, että kahden vuoden opiskelun jälkeen saamme isän/miehen kotiin. Ajattelin, että jos mies opiskelee ja tentii 24/7 - tietenkin hän valmistuu nopeasti.
Ihailin miestäni jopa siitä, että hän rääkkää itseään tiivillä opiskelemisella, jotta suoriutuisi mahdollisimman nopeasti!

Päätimme lasten kanssa yllättää isin ja varasimme opiskelupaikkakunnalta hotellin, ihan sviittiin tuhlasin, ja sitten lähdimme hakemaan isiä rentoutumaan.
Mutta.

YO:ssa on paljon ulkomaalaisia opiskelijoita ja mieheni puhuu (suomen lisäksi) sujuvaa eestiä ja espanjaa - hän olikin rakastunut espanjalaiseen opiskelijaan (Patricia, 17v minua nuorempi) - ja nyt kun jäi kiinni, sanoi, että aikoo jättää perheensä.

Patricia kuulemma palaa Espanjaan ensi keväänä, ja mieheni kuulemma menee perässä.

Nyt on ongelma se, että Patrician perhe on katolinen. Eivät missään nimessä hyväsky naimisissa olevaa miestä (eronneen tohtorikoulutuksen saaneen miehen kuulemma hyväksyvät) - ja nyt mieheni siis laittaa eropaperit, jota ero ehtii astua voimaan ennen ensi kevättä.

Ja minä jäin kuin nalli kalliolle. Mies ei edes puhunut lapsista. Ei minusta. Ei talosta. Ei mistään.

Aivan turta.
Ei mitään tajua.

Ei mitään.
En ole kehdannut puhua asiasta kenellekään, en edes ystäville - saati vanhemmilleni.

Mies ilmoitti myös, ettei vastaa enää puheluihini; saan kommunikoida hänen kanssaan vain tekstareilla tai meileillä.
Että näin.

Aika raskaalta tuntuu.

[/quote]

En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, kun olivat niin tyhjänpäiväsiä tuossa alussa. Joten joku on jo saattanut sanoa saman. Ei sun ukkosi mihinkään ole muuttamassa. Eihän sillä ole varaa edes maksaa itse jotain soluasuntoa, niin millä hitolla se muka muuttaisi toiseen maahan? Kai se luulee, että se ulkomaalainen tyttö elättää sen siellä :-). Eikä sieltä ulkomailta niitä töitäkään saada ihan niin helposti. Vaikka olisit siis miten tohtoria. Ei mun kaveritkaan, jotka on jo tollasia ja on kokemusta ja julkasuja jne ole ulkomaille ihan niin vaan päässeet. Ja niillä on vielä hyvä ala eikä sellanen tusinatohtoriala. Oletan myös, että muuttomaana on joku EU-maa. Jos ei, niin sitten homma vaikeutuu vielä entisestään. Ottaen huomioon EUn taloustilanteen, niin veikkaanpa ettei ulkomaalaisille ole niitä töitä niin vaan tarjolla missään päin. Etenkään katolisissa maissa. Ja lisäksi se on lähdössä vasta ensi keväänä. Sihen mennessä se tyttö kerkee vielä monet kerrat kyllästymään siihen.

Joten sun oikea ongelma ei ole tuo poislähtö vaan se, että se on tulossa kohta takasin. En ainakaan itse keksi mitään syytä miksi ottaisin tuollaisen takasin? Jotta voisin elättää sitä ja sen opiskeluja :-). Kun vitutus hieman laskee, niin järkkää asiat itsesi kannalta tylysti kuntoon. Eli varmistat, että sä viet kaiken. Suosittelisin kuitenkin iptämään kiirettä asian kanssa. Nyt kun se on korviaan myöten rakastunut, niin se on valmis allekirjottelemaan niitä papereita aika helpostikin, jotta pääsee entisistä 'rasitteista' eroon. Jos homma kylmenee Patrician kanssa, niin sillon voi alkaa tuleen järkeekin päähän.

Vierailija
174/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:21"]

[/quote]

Pakko myöntää olen hiukka kateellinen, saattaa olla hepulle kunnon kyydit tarjolla.

Vierailija
175/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks se espanjalainen mimmi kuin hyvän näkönen?

Vierailija
176/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:05"]

[/quote]

Pakko myöntää olen hiukka kateellinen, saattaa olla hepulle kunnon kyydit tarjolla.

[/quote]

Ei nämä kakarat osaa edes lukea. Missä ap sanoo tämän naisen olevan 17-vuotias? Ei missään. Ap kyllä kertoo naisen olevan häntä 17 vuotta nuorempi. Muna edellä, äly perässä. 

Vierailija
177/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:08"]

[/quote]

Lue. Mimmi ei ole espanjalainen. Ap kertoi, että on muuttanut yksityiskohtia, muun muassa kansallisuuden suhteen. Ap on myös kertonut, ettei ole nähnyt tätä mimmiä.

Vierailija
178/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 17:58"]

Mutta.

Aivan turta.
Ei mitään tajua.

Ei mitään.

Että näin.

Aika raskaalta tuntuu.

[/quote]

En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, kun olivat niin tyhjänpäiväsiä tuossa alussa. Joten joku on jo saattanut sanoa saman. Ei sun ukkosi mihinkään ole muuttamassa. Eihän sillä ole varaa edes maksaa itse jotain soluasuntoa, niin millä hitolla se muka muuttaisi toiseen maahan? Kai se luulee, että se ulkomaalainen tyttö elättää sen siellä :-). Eikä sieltä ulkomailta niitä töitäkään saada ihan niin helposti. Vaikka olisit siis miten tohtoria. Ei mun kaveritkaan, jotka on jo tollasia ja on kokemusta ja julkasuja jne ole ulkomaille ihan niin vaan päässeet. Ja niillä on vielä hyvä ala eikä sellanen tusinatohtoriala. Oletan myös, että muuttomaana on joku EU-maa. Jos ei, niin sitten homma vaikeutuu vielä entisestään. Ottaen huomioon EUn taloustilanteen, niin veikkaanpa ettei ulkomaalaisille ole niitä töitä niin vaan tarjolla missään päin. Etenkään katolisissa maissa. Ja lisäksi se on lähdössä vasta ensi keväänä. Sihen mennessä se tyttö kerkee vielä monet kerrat kyllästymään siihen.

Joten sun oikea ongelma ei ole tuo poislähtö vaan se, että se on tulossa kohta takasin. En ainakaan itse keksi mitään syytä miksi ottaisin tuollaisen takasin? Jotta voisin elättää sitä ja sen opiskeluja :-). Kun vitutus hieman laskee, niin järkkää asiat itsesi kannalta tylysti kuntoon. Eli varmistat, että sä viet kaiken. Suosittelisin kuitenkin iptämään kiirettä asian kanssa. Nyt kun se on korviaan myöten rakastunut, niin se on valmis allekirjottelemaan niitä papereita aika helpostikin, jotta pääsee entisistä 'rasitteista' eroon. Jos homma kylmenee Patrician kanssa, niin sillon voi alkaa tuleen järkeekin päähän.

[/quote]

Miksi helvetassa nin moni uskoo ja luulee että ois takasin tulossa.. ? On jo kertaalleen eroon päässy nii ei varmaan tuu olipa Patriciaa tai ei, kyllä tuonikäinen kaveri ei viikossa tuollaista päätä, on päättänyt jo kauan sitten, nyt vain helpompi toteuttaa kun on uusi misu millä huvitella. Ettii vaan seuraavan jos homma kylmenee, ei taatusti takas tuu kun on vapauteen tottunu.

Vierailija
179/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:05"]

[/quote]

[/quote]

Ei nämä kakarat osaa edes lukea. Missä ap sanoo tämän naisen olevan 17-vuotias? Ei missään. Ap kyllä kertoo naisen olevan häntä 17 vuotta nuorempi. Muna edellä, äly perässä. 

[/quote]

17 vee...  nuorempi, kyllä sekin jo gutaa tekee... voi siis olla paljonkin tiukempi pillu, ei varmaan viel lapsiakaan ole maailmaan puskettu   :)

[/quote] Toki, toki. Se aiempi pillu kun meni pilalle kun sieltä synnytettiin ne omat lapset. Ne lapset, joilla ei ole mitään väliä. Tosimies se tekee lapsia vain huvin vuoksi, ei siksi, että voisi oikeasti olla isä ja opetella, mitä on vastuunkanto. Hieno isä se sellainen, joka pillun vuoksi hylkää. Vau.

Vierailija
180/253 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:08"]

[/quote]

Lue. Mimmi ei ole espanjalainen. Ap kertoi, että on muuttanut yksityiskohtia, muun muassa kansallisuuden suhteen. Ap on myös kertonut, ettei ole nähnyt tätä mimmiä.

[/quote]

Ehtiihän sitä tutustua kun vie lapset lomalle "epsanjaan" ..   voi sitten AP:kin nauttia etelän iloista ja timoista samalla  :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi