Koska olet ollut viimeksi miehesi kanssa jossakin kahdestaan ilman lapsia?
Me ollaan oltu ravintolassa syömässä kesällä 2006.
Kommentit (95)
Minulla on tarpeeni. Lasten tarpeet menevät minun tarpeitteni edelle toki, mutta en voi uskoa että te todellakin väitätte ettette koskaan kaipaa omaa aikaa tai aikaa miehen kanssa??
Jos te todella haluatte olla koko ajan lasten kanssa niin hieno juttu, mutta miettikää voiko ne lapsetkaan hyvin kun ovat teidän kanssanne koko ajan! Voin väittää että hermot on teillä varmasti välillä tiukassa.
Minulla monta kaveria jotka haluisivat vapaa illan sillon tällön tai aamulla nukkua pitkään väsymystään pois, mutta eivät yksikertaisesti kehtaa antaa lastaan hoitoon koska pelkäävät mitä muut ihmiset ajattelevat! Miksei nämä ihmiset ajattele itseään!?? Kun olet levännyt ja saanut hieman tuulettaa aivojasi voit ihan erillailla ja lapsesikin voi paremmin!
Sitä en hyväksy että äiti tai isä tai pahimmassa tapauksessa molemmat rämppäävät kaiket vk-loput kuppiloissa, mutta kyllä voin sanoa että yksikin ilta kuukaudessa ihan kaksi miehen kanssa tai vaikka kavereitten kanssa kaupungilla tekee ihan jokaiselle hyvää!
Eihän ne lapset nyt koko aikaa edes ole vanhempiensa kanssa. Meilläkin isompi on jo eskarissa, pienempi kerhossa, molemmat harrastaa, heillä on kaveritreffejä jne.
Minulla on päinvastoin sellainen olo, että aika menee tosi nopsaan ja haluan elää kyllä nyt tätä hetkeä niin täysillä kuin mahdollista.
Käydään muutenkin pari krt kuukaudessa jossain ihan kahdestaan. Meille lasten kanssa oleminen ei ole vankila, päinvastoin. Mutten näe enkä suostu näkemään siinä mitään pahaakaan, kun käymme välillä kaksinkin jossain.
Ja kyllä, nukun mieheni kanssa, ja kyllä, on piristystä pedissä usein, MUTTA on ihan eri asia rauhassa esim. 1 vrk vain olla kahden, syödä rauhassa, juoda viiniä nauttien, saunoen, jutustellen ja rakastella monta kertaa ja nukkua kello 12 asti. Tuollainen säilyy pitkään muistissa ja piristää. Ainakin meidän avioliitto on voinut hyvin tällä konstilla 18 vuotta. Ja lapset ovat viihtyneet aina mummulassa. Miettikääpä, 1, huom! 1 vuorokausi vuodessa...
36
koska lapsetkin nukkuu melkein kymmeneen, ollaan kaiket illat yhdessä, eikä meillä ole arki niin hektistä, että pitäisi päästä juomaan ja paeta nukkumaan jotain univelkoja takaisin.
Miksi ihmeessä teette siitä arjestanne niin raskasta??
Niin silloin se ilo pitää repiä niistä illoista kun lapset nukkuu, vaikka meilläkin esim. teini valvoo myöhempään kuin me. Että järkkää siinä nyt kynttiläillalliset ja rakastelut..
Kyllä on harvassa, mutta me pärjätään näinkin.
Jos olisi mummola niin TOTTAKAI vietäisiin koska tahansa!
on minun ja mieheni pikku piristys ja mukavaa. Lapset eivät siitä kärsi, ja muille matkoille he pääsevät mukaan(teemme n. 10 matkaa vuodessa)
44
6.10.2007 käytiin leffassa.
Mutta harvoin kyllä normaalisti käymme. Neljä kertaa olemme käyneet pojan syntymän jälkeen, poika 1 v 8 kk.
ettei tuollaisella yhdellä päivällä ole kaikille mitään merkitystä tai mitään tarvetta.
Miksi se että joku on sitten illan miehen kanssa poikkeaa siitä että sinä tapaat kavereita? Yhtälailla sillon olet erossa lapsestasi. =) -41-
Sitä paitsi, meillähän on sitä joka ilta klo 20 jälkeen. Lapset nukkuvat kiltisti, voimme tehdä juuri sitä mitä haluamme. Ja me haluamme olla kotonamme jonka olemme kodiksemme tehneet, nautimme tästä näin ja nyt.
Tulevaisuudessa voi asiat olla toisella tavalla, nyt on hyvä olla näin.
täällä hikoilemaan uhmaikäisen kanssa. Kuin tavallaan, ne jotka kokee asian ehdottoman tärkeäksi keksii keinot. Ne jotka ei pidä asiaa niin tärkeänä, antavat asian olla.
Eikös se ole aika selvää.
ei minulla...
Olet tosiaan kireä, mitä jos nappaisit lääkkeet tai pakenisit kotoa.
42
huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä, eikä hän lue mitä muut kirjoittaa, vaan paasaa sanomaansa kuin Jumalan sanaa...
Tarkoitan tällä sitä että uskon että jokaisella teistä on joku juttu jolla rentoudutte, miksi että ymmärrä sitä että kaikki eivät rentoudu illalla kirjaa lukien tai hikilenkillä sitten kun lapset nukkuu? En voi usko ettei teillä ole ystäviä joita käytte tapaamassa tai jotain harrastusta.
Minun harrastukseni on se että välillä käyn tuulettumassa kavereitten kanssa, noin 2 kertaa vuodessa. Toinen harrastus on se että n. kerran kuussa vietämme kuherrus illan miehen kanssa ilman lapsia. Meillä lapset valvottavat paljon ja väsy painaa arjessa. Annan heille kaikkeni lähestulkoon 24/7 vuoden ympäri, mutta kerran kuukaudessa vaadin yhden illan itselleni. Olen varmasti todella huono äiti. =)
Joo nyt on hermo hieman kireellä, väsy painaa mutta nukkumaan ei pääse koska vauva valvottaa. Jaksan kun ajattelen että muutaman viikon päästä saatan saada taas yhden yön jonka voin nukkua kokonaan. Minulla on hyvä olla ja lapsilla on hyvä olla.
-41-
Me nukutaan kaikki yöt yhdessä muutenkin.