Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska olet ollut viimeksi miehesi kanssa jossakin kahdestaan ilman lapsia?

Vierailija
06.11.2007 |

Me ollaan oltu ravintolassa syömässä kesällä 2006.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan kaikki yöt yhdessä muutenkin.

Vierailija
22/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tarpeeni. Lasten tarpeet menevät minun tarpeitteni edelle toki, mutta en voi uskoa että te todellakin väitätte ettette koskaan kaipaa omaa aikaa tai aikaa miehen kanssa??



Jos te todella haluatte olla koko ajan lasten kanssa niin hieno juttu, mutta miettikää voiko ne lapsetkaan hyvin kun ovat teidän kanssanne koko ajan! Voin väittää että hermot on teillä varmasti välillä tiukassa.



Minulla monta kaveria jotka haluisivat vapaa illan sillon tällön tai aamulla nukkua pitkään väsymystään pois, mutta eivät yksikertaisesti kehtaa antaa lastaan hoitoon koska pelkäävät mitä muut ihmiset ajattelevat! Miksei nämä ihmiset ajattele itseään!?? Kun olet levännyt ja saanut hieman tuulettaa aivojasi voit ihan erillailla ja lapsesikin voi paremmin!



Sitä en hyväksy että äiti tai isä tai pahimmassa tapauksessa molemmat rämppäävät kaiket vk-loput kuppiloissa, mutta kyllä voin sanoa että yksikin ilta kuukaudessa ihan kaksi miehen kanssa tai vaikka kavereitten kanssa kaupungilla tekee ihan jokaiselle hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne lapset nyt koko aikaa edes ole vanhempiensa kanssa. Meilläkin isompi on jo eskarissa, pienempi kerhossa, molemmat harrastaa, heillä on kaveritreffejä jne.



Minulla on päinvastoin sellainen olo, että aika menee tosi nopsaan ja haluan elää kyllä nyt tätä hetkeä niin täysillä kuin mahdollista.



Vierailija
24/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään muutenkin pari krt kuukaudessa jossain ihan kahdestaan. Meille lasten kanssa oleminen ei ole vankila, päinvastoin. Mutten näe enkä suostu näkemään siinä mitään pahaakaan, kun käymme välillä kaksinkin jossain.

Vierailija
25/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, nukun mieheni kanssa, ja kyllä, on piristystä pedissä usein, MUTTA on ihan eri asia rauhassa esim. 1 vrk vain olla kahden, syödä rauhassa, juoda viiniä nauttien, saunoen, jutustellen ja rakastella monta kertaa ja nukkua kello 12 asti. Tuollainen säilyy pitkään muistissa ja piristää. Ainakin meidän avioliitto on voinut hyvin tällä konstilla 18 vuotta. Ja lapset ovat viihtyneet aina mummulassa. Miettikääpä, 1, huom! 1 vuorokausi vuodessa...





36

Vierailija
26/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapsetkin nukkuu melkein kymmeneen, ollaan kaiket illat yhdessä, eikä meillä ole arki niin hektistä, että pitäisi päästä juomaan ja paeta nukkumaan jotain univelkoja takaisin.



Miksi ihmeessä teette siitä arjestanne niin raskasta??

Vierailija
28/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin silloin se ilo pitää repiä niistä illoista kun lapset nukkuu, vaikka meilläkin esim. teini valvoo myöhempään kuin me. Että järkkää siinä nyt kynttiläillalliset ja rakastelut..



Kyllä on harvassa, mutta me pärjätään näinkin.

Jos olisi mummola niin TOTTAKAI vietäisiin koska tahansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minun ja mieheni pikku piristys ja mukavaa. Lapset eivät siitä kärsi, ja muille matkoille he pääsevät mukaan(teemme n. 10 matkaa vuodessa)







44

Vierailija
30/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.10.2007 käytiin leffassa.

Mutta harvoin kyllä normaalisti käymme. Neljä kertaa olemme käyneet pojan syntymän jälkeen, poika 1 v 8 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

44/53 jne

Vierailija
32/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuollaisella yhdellä päivällä ole kaikille mitään merkitystä tai mitään tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se että joku on sitten illan miehen kanssa poikkeaa siitä että sinä tapaat kavereita? Yhtälailla sillon olet erossa lapsestasi. =) -41-

Vierailija
34/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, meillähän on sitä joka ilta klo 20 jälkeen. Lapset nukkuvat kiltisti, voimme tehdä juuri sitä mitä haluamme. Ja me haluamme olla kotonamme jonka olemme kodiksemme tehneet, nautimme tästä näin ja nyt.



Tulevaisuudessa voi asiat olla toisella tavalla, nyt on hyvä olla näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä hikoilemaan uhmaikäisen kanssa. Kuin tavallaan, ne jotka kokee asian ehdottoman tärkeäksi keksii keinot. Ne jotka ei pidä asiaa niin tärkeänä, antavat asian olla.



Eikös se ole aika selvää.

Vierailija
36/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla...



Olet tosiaan kireä, mitä jos nappaisit lääkkeet tai pakenisit kotoa.



42

Vierailija
37/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä, eikä hän lue mitä muut kirjoittaa, vaan paasaa sanomaansa kuin Jumalan sanaa...







Vierailija
38/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiintyy ystäväpiirissäni)

Vierailija
39/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt nautitaan kotielämästä.

Vierailija
40/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan tällä sitä että uskon että jokaisella teistä on joku juttu jolla rentoudutte, miksi että ymmärrä sitä että kaikki eivät rentoudu illalla kirjaa lukien tai hikilenkillä sitten kun lapset nukkuu? En voi usko ettei teillä ole ystäviä joita käytte tapaamassa tai jotain harrastusta.



Minun harrastukseni on se että välillä käyn tuulettumassa kavereitten kanssa, noin 2 kertaa vuodessa. Toinen harrastus on se että n. kerran kuussa vietämme kuherrus illan miehen kanssa ilman lapsia. Meillä lapset valvottavat paljon ja väsy painaa arjessa. Annan heille kaikkeni lähestulkoon 24/7 vuoden ympäri, mutta kerran kuukaudessa vaadin yhden illan itselleni. Olen varmasti todella huono äiti. =)



Joo nyt on hermo hieman kireellä, väsy painaa mutta nukkumaan ei pääse koska vauva valvottaa. Jaksan kun ajattelen että muutaman viikon päästä saatan saada taas yhden yön jonka voin nukkua kokonaan. Minulla on hyvä olla ja lapsilla on hyvä olla.



-41-