Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska olet ollut viimeksi miehesi kanssa jossakin kahdestaan ilman lapsia?

Vierailija
06.11.2007 |

Me ollaan oltu ravintolassa syömässä kesällä 2006.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:68

Vierailija
42/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee mitään. Ei myöskään halua tehdä miun kanssani mitään. Joten ei ole tullut tehtyä tässä mitään kivaa viime aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai voi olla edes esikoiseni kanssa 24/7 kun hän käy jo eskaria?



75

Vierailija
44/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden. Uskon että olisi miehelle aikamoinen ylläri.



Lapsetkin kaipaa elämään vaihtelua. On ihan hyvä että lapsikin pääsee välillä kotoa pois vaikka kummille tai mummolaan.

Vierailija
45/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi jos itse elää vauva-arjessa ja muilla lapset on kouluikäisiä, ei välttämättä nyt ihan tajua eroa...



Vierailija
46/95 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei meidän lapset sellaista " vaihtelua" kaipaa, että ne pitää hermo kireenä saada lykättyä jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUKEKAA nyt herran tähden ennen kuin alatte vastailla.



97

Vierailija
48/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme kaikki erilaisia! Se, että jotkut kaipaavat lapsensa hoitoon yöksi pois kotoa ja toiset viettävät kivan illan sen jälkeen kun lapset nukkuvat on erilaisuutta!



Minä en tässä iässä, enää kaipaa tanssimaan, tai keikoille tai muuallekaan. Jos lapsilla olisi luonteva hoitopaikka niin toki he varmasti siellä myös joskus yöpyisivät (esim. mummola). Mutta kun ei ole niin me ollaan keksitty ihan muita tapoja ottaa aikaa siitä arjesta.

Luovuuttahan se vaan kysyy.



Haistanko ilmapiirissä nyt tämän saman dilemman, että vanhemmat jotka vievät hoitoon lapsiaan säännöllisesti potevat huonoa omaatuntoa kun on vanhempia jotka eivät näin tee. HÖPSIS! Toki viette jos siellä odottaa innokkaat hoitajat! Minä viesin myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsien kanssa koko ajan. Pisteet heille, minä en siihen pysty.



Kirjoitin tämän lähinnä sillä että on oikeasti paljon äitejä ja isiä jotka lukevat näitä palstoja kun raamattua, järjenkäyttö unohtuu. Täällä moni paasaa just niistä kiintymisteorioista ja sanoo että jos äiti on vauvastaan erossa illankin vaikka vuoden aikana niin peli on menetetty. Samaan syssyyn joku äiti on niin väsynyt että meinaa heittää vauvan seinään kun ei uskalla antaa vauvaansa hoitoon kun pelkää muitten mielipiteitä ja sitä että vauva kärsii siitä. Näihin ketjuihin kyllä tulee viestejä että on ihan ok antaa vauva välillä hoitoon, mutta jos äiti haluaa aikaa vaikka parisuhteelleen on se hyvin itsekästä ja sillon on huono äiti.



Lapset kärsii kyllä oikeasti enemmän siitä jos vanhemmat ovat väsyneitä ja kireitä kun siitä että ne on sillon tällön hoidossa ja vanhemmat jaksaa paremmin.

Vierailija
50/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä palstaa kukaan raamattuna lue.



Kiintymyssuhteesta en ole täällä ikinä lukenut muuta kuin sen vanhan nyrkkisäännön, että erossa voi olla yö/vuosi. Ihan fiksu nyrkkisääntö.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

93, kyllä meillä lapset käy mummolassa joka viikko.

Mutta ei meidän lapset sellaista " vaihtelua" kaipaa, että ne pitää hermo kireenä saada lykättyä jonnekin.



Missä tässä lukee, että sanoisin 93:lla olevan hermo kireällä. En löydä kohtaa.



97

Vierailija
52/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sanon 93:lla olevan hermo kireällä??



Eikä se ole vastike (kuten asuntoyhtiössä), vaan vastiNe...



Voi elämän kevät teidän verbaalisia kykyjänne.



97

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermo kireällä en ole lapsiani kyllä mihinkään tunkemassa. Lapset pyytävät kyllä ihan itse että pääsevät taas mummolaan yöksi ja mummokin joka on muuten 46v. ihan mielellään lapsia hoitelee vapaa päivinään, myös vauvaa tarvittaessa.



Meillä ei otata asioita niin vakavasti, elämme sen mukaan miten jaksamme ja mihin pystymme. Suhteeni lapsiin on mitä läheisin ja mainioin vaikka ihan vauvasta asti ovat sillon tällöin olleet öitä tai tunteja poissa äidin ja isän helmoista. Äiti jaksaa niin lapset jaksaa ja voivat hyvin, tämä on minun nyrkkisääntöni.

Vierailija
54/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että illat ja yöt ovat meitä kahta varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ekan kerran lapsi yökylässä 2v. ja siitä lähtien on ollut mummulassa pari kertaa VUODESSA)

Vierailija
56/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenillesi.



Vauva ei kuulu yökylään.

Vierailija
57/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a vuorokauden toisaalla.

Vierailija
58/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

67







Ja ps. 96 puhui myös asiaa.

Vierailija
59/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jessa ja lapsen hoidossa? Kumpi on pahampi vaihtoehto lapselle? Sillon tällön yö poissa vanhempien luota vai jatkuva piina väsyneessä kodissa?

Vierailija
60/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten pitää varata aika perheneuvolaan ja katsoa peiliin.