Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska olet ollut viimeksi miehesi kanssa jossakin kahdestaan ilman lapsia?

Vierailija
06.11.2007 |

Me ollaan oltu ravintolassa syömässä kesällä 2006.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien, kun täytti 2 v.





Ystäväni lapsi, meni 1v. hoitoon 9 h päiviä, nyt 5 v. ei ole koskaan ollut mummulassa, edelleen 9 h päiviä.





Kumman lapsi on nähnyt enemmän vanhempiaan ja on ollut kotona?

Vierailija
62/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä lomat tehdään LASTEN KANSSA mutta ihan jossain kauempana kun kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko _joskus_ kireä? Ei...



125

Vierailija
64/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten kanssa! Meillä lapset ovat sentään tutulla ja turvallisella mummolla.

Vierailija
65/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

130

Vierailija
66/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

130

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eskaria ja kerhoa ei lasketa. Eikä ne silti missään kyläile, jotta minä saisin lomaa...



Vierailija
68/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerhossa. Samaan aikaan kun isompi on eskarissa. Ihan itsensä takia siellä käy, koska ei ole muuten hoidossa. Tarvitsee kuitenkin omaakin sosiaalista elämää.



Minä teen työtä sillä aikaa, kun hän on sen kolme tuntia siellä.



142



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin ollaan ihan kotona tai mennään tuttaville illaksi. Tätä en lukisi lomaksi! Onko lenkillä käynti ilman lapsia " lomaa" ? Onhan sekin omaa aikaa ja pieni irtiotto arjesta.

Vierailija
70/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kerho on kodin vieressä ja se on päiväsaikaan, ei siis ole yöleiri.



Onko sinusta siis suositeltavaa, että 3,5-vuotias ei käy lainkaan kerhossa?? Outoa, koska minulle on kyllä tuota suositeltu.



142

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ovat minusta erossa vain alle 100h vuodessa. Mitäs teidän mittari näyttää?

Vierailija
72/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

142

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLI 400 tuntia. Eli mennen tullen ylittää muutaman mummulayön.

Vierailija
74/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien seksilomien tai äidin hermoloman takia ei kyllä löydy neuvolan suosituksista...



Sen sijaan kyllä joka paikassa sanotaan, että 3-vuotiaasta ylöspäin lapsi tarvitsee jo kaveriseuraa ja hänen on hyvä opetella ryhmäkäyttäytymistä.



142

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

142:n muksu on kolme kertaa viikossa 3 tuntia kerrallaan siellä kerhossa

Vierailija
76/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuntia kuukaudessa ja 36 tuntia vuodessa se tekee

Vierailija
77/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

142

Vierailija
78/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyspakkauksen opaskin suosittelee irtiottoja vanhemmille. Lukekaapas uudestaan ne parisuhde kirjaset sieltä.



Neuvola ei sen sijaan suosittele että alle 3v. lapsi on päivittäin hoidossa, erossa äidistään. Eikä neuvola kyllä suosittele että pieni lapsi pitäis kerhoon tunkea. Tiesittekö että lapsi saa niitä kontakteja muihin lapsiin ihan jos äiti käy lasten kanssa vaikka puistoissa! Perhekerhot on olemassa, ei sinne lasta tartte yksin jättää!

Vierailija
79/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5-vuotias ja 6-vuotias? Ei eskaria, ei kerhoa, ei harrastuksia? MIKSI?



142



Vierailija
80/95 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiaalla alkoi eskari tänä syksynä, 3,5-vuotiaalla päiväkerho tänä syksynä.



142