Lue keskustelun säännöt.
Voi kun se olisikin niin helppoa että rahaa vaan tulisi jostain?!
06.11.2007 |
" Laitinen-Pesolan mielestä olisi outoa, jos nyt ryhdyttäisiin säätämään " pakkolakia" , kun asia voitaisiin ratkaista helposti vain rahalla."
Hoitajaliitto Tehyn puheenjohtaja Jaana Laitinen-Pesola (kok.) yllättyi aamun lehtitiedosta, jonka mukaan hallitus aikoo puuttua lailla heidän työtaisteluunsa. Liitolla ei ole ollut tietoa tällaisesta hankkeesta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla