Mies suuttui silmittömästi ja syytti huijariksi, kun en suostunut syömään katumuspilleriä.
Kortsu hajosi, mies käski hakea katumuspillerit (en suostunut), haki sitten itse.
Lopulta tilanne oli se, että mies huusi mulla ja syytti mua huijariksi, kun en suostunut pilleriä ottamaan.
Mies lähti sitten suutupäissään jonnekin, en tiedä minne...
Itkettää miehen asenne.
Kommentit (79)
Jälkiehkäisypilleri kun ei ole mikään abortti. On niin kauheaa, että ei edes yhtä pilleria pysty ottamaan. Mitähän kauheita oireita se sulle aiheuttais? Täällä on oikeasti niin tyhmää porukkaa. Ihan syystä on mies sulle vihainen. Toivottavasti ei koskaan tunnusta isyyttä.
ja et halua katumuspilleriä, niin tee lapsi, mutta se, että vaadit miestä isäksi on tosiaan väärin ja raukkamaista. Lapsenteko on yhteinen sopimus.
jos on yhteisesti päätetty, että lasta ei hankita, niin se sopimus pitää.
Toivon hartaasti että noin idiootti ämmä EI IKINÄ saisi lapsia!!!! se olisi sinunlaiselle paskiaiselle ihan oikein!!!
sydäntään. Ja mies on kunnollinen vaikka vaatisi mitä.
ei ole mitään merkitystä? Sehän kertookin sinusta paljon. . . =)
miten olis oman järjen kuuntelu, sen sydämen sijaan. Tai sitten se nainen voisi mennä sänkyyn sellaisen miehen kanssa, joka haluaa lapsia.
pitäisi tappaa, onneksi mieheni ei ikinä vaatisikaan sitä :) t:66
niin entäs kierukka tai pilleritkään?
kierukka estää hedelmöittynyttä munasolua kiinnittymästä ja pillerit eivät aina estä ovuklaatiota- ehkäisy perustuu osittain siihen että limakalvoon ei pysty hedelmöittynyt munasolu kiinnittymään.
hirveetä tunteilu vailla faktatietoa. tosiasia tässä on että nainen vain haluaa lapsia ja näki tässä tilaisuutensa tulleen.
samaa ei voi sanoa susta. Sun toiminnasta saattaa olla tuloksena lapsi joka sitten itkee itsensä uneen isän kaipuussa.
Jos vain on pokkaa katsoa peiliin- niin sä olet vastuussa myös teoistasi ja niiden seurauksista.
Mä en seurustelis päivääkään ihmisen kanssa joka " edesauttaa vahinkoja" .
Olet erittäin epäluotettava ihminen miehen kannalta.
ja teho vähenee mitä enemmän aikaa kuluu. Leikitään että ap ottaa pillerin, mutta raskaus silti alkaa ja mies vaatii aborttia, miten pitkälle asti ap:n täytyy totella miestään?
Otin jälkiehkäisypillerit ihan omasta tahdostani, mutta tulin silti raskaaksi. Kerroin miehelle, jonka kanssa olin seurustellut siinä vaiheessa reilun kuukauden ja hän oli sitä mieltä, että saan pitää (tuo kuulostaa muuten kamalalta) lapsen, jos haluan.
Olimme käyttäneet ehkäisyä, koska kumpikaan ei halunnut lasta. Minä en halunnut (olin 19-vuotias) ja koska asumme Suomessa, ei minun sitä lasta tarvinnut pitää. Tein abortin ja mies tyytyi siihen.
Tästä on nyt yli 15 vuotta aikaa ja olemme olleet tämän miehen kanssa yli 10 vuotta naimisissa. Olen joskus miettinyt sitä, että jos olisin " pitänyt" sen lapsen, olisimmeko vielä yhdessä. Mieshän ei olisi silloin nainut minua minun takia, vaan ainoastaan velvollisuudentunteesta.
Kierukan hormonin vaikutuksesta kohdun limakalvo asettuu lepotilaan. Kohdunkaulan lima sitkistyy, osa ovulaatioista estyy, kierukalla on paikallisvaikutus kohdun limakalvoon sekä haittaa munasolun hedelmöitymistä, tutkimuksissa ei ole löydetty hedelmöityneitä munasoluja.
Mutta kyllä se vain niin on, että, jos haluaa harrastaa seksiä, on otettava huomioon se mahdollisuus, että raskaaksi voi tulla, vaikka ehkäisyä käyttäisikin. Ja se vastuu on kannettava. Ei ole lapsen vika, että on saanut alkunsa. Ei hänen tarvitse maksaa siitä hengellään, ettöä vanhempansa on seksiä harrastaneet.
Tässä kohtaa Raamatun ohjeet ovat kyllä tiukat, mutta hyvät. Seksi kuuluu avioliittoon. Ei sukupuolitauteja, ei au-lapsia jne.
no olisko ihan turha tulla vaatimaan jotain elatus maksuja siellä hoi!mitä te ämmät kelaatte yleensäkin?
Tietenkin naisella on oikeus päättää, mitä lääkkeitä suuhunsa laittaa. Piste.
Mieskin voi lukea siitä kortsupaketin kyljestä ehkäisytehon ja riskit.
AINA on raskaaksitulon mahdollisuus, kun mies ja nainen ovat yhdynnässä, kun edes sterilisaatio ei ole täysin 100% ehkäisykeino. kohdunpoisto taitaa olla.
Toki on sitten eri asia, onko moraalisesti oikein vaatia miestä isäksi tuossa tilanteessa. Itse en varmaankaan vaatisi.
isä vastoin tahtoaan on siittäjä, ei isä.
Isä on jotain aivan muuta.
Jos naisen keho vaatii lasta niin vaatikoon, mutta älkää vaatiko miestä isäksi. Hoitakaa hommat sitten yksin.
että ehkäisy pettää. Kuinka moni teistä kiltisti tekisi abortin jos mies niin vaatisi ehkäisyn pettäessä???