Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ihmiset laihtuu eron jälkeen

Vierailija
15.07.2013 |

niin miksi ihmeessä se on niin vaikeaa parisuhteessa?

Ihastelin eronnutta kaveria, jonka paino on tippunut varmasti 10 kiloa todella nopeasti. Minullekin kävi samalla tavalla aikoinaan. Miksi ihmeessä parisuhteessa ollessa painon tiputtaminen on niin tukalan hidasta, kun taas eron jälkeen paino tippuu ihan silmissä!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en vain pystynyt syömään. Ruoka tökki. Ja eikä oikein ollut nälkä. Eli se on ihan yksinkertaista: kun ei syö, niin laihtuu.

paino palasi takaisin eroa ennen oleviin lukemiin vähän reilu parissa vuodessa. Olin myös silloin toipunut erosta.

Vierailija
22/49 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen laihtunut 18 kiloa helmikuusta tähän päivään asti.

suru ja huoli laihduttaa tehokkaasti. mielummin olisin pullukka,kun tuntisin tälläistä surua,kun tulee julmasti petetyksi,ja vielä tulee tuhotuksi taloudellisesti yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on kaikki hyvin niin lihoo? Ei oo kaikki hyvin jos lihoo muodottomasti. Jotkut yrittää epätoivon vimmalla taas laihduttaa, kai sitten kandee erota jotta laihtuu.

Vierailija
24/49 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisella ei ole enää tarvetta näyttää hyvältä saatuaan napattua itselleen elättäjän.

Jos joutuukin yht'äkkiä pihalle, on etsintä aloitettava nopeasti uudestaan ja saatava itsensä jonkinlaiseen kuosiin, jotta kelpaisi jollekin.

Potentiaalinen huorintekijä onkin helppo bongata siitä, että yrittää näyttää hyvältä vaikka onkin parisuhteessa!

Vierailija
25/49 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron tuoma stressi saa mulla ainakin ruokahalut katoamaan lähes kokonaan, en vaan pysty syömään oikein mitään. Olen laihtunut kuukauden aikana 8 kiloa, olin ihan normaalipainoinen kunnes tuli ero.

Vierailija
26/49 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 20:13"]

Koska naisella ei ole enää tarvetta näyttää hyvältä saatuaan napattua itselleen elättäjän.

Jos joutuukin yht'äkkiä pihalle, on etsintä aloitettava nopeasti uudestaan ja saatava itsensä jonkinlaiseen kuosiin, jotta kelpaisi jollekin.

Potentiaalinen huorintekijä onkin helppo bongata siitä, että yrittää näyttää hyvältä vaikka onkin parisuhteessa!

[/quote]

vmp

Vierailija
27/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 2kk, olen laihtunut 10kiloa. Saa syödä mitä itse haluaa ja on aikaa liikkua luonnossa ja asumismuoto muuttui sellaiseksi että arkiliikuntaa kertynyt eikä tarvitse mennä autolla jokapaikkaan 

Vierailija
28/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen. Itselläni tippui melkein alipainoon asti, kun syöminen oksetti. Vaikka nyt syön ihan yhtä vähän kuin silloin, niin paino ei silti putoa. Niin, ja silloin söin suklaata, nyt en.

Vierailija
29/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuin kohtalaisen pahasti eron jälkeen ja sipsikaljadietillä laihduin 20 kiloa. Olin ihan jäätävän ruipelo ja heikko. 

Exän mielestä toki näytin hyvältä.

Vierailija
30/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin kymmenen kiloa eron jälkeen, ihan vaan koska oli puoli vuotta fyysisesti niin huono olo, ettei pystynyt syömään paljon. Kaikki etoi. Ihmiset ei ihan ymmärrä miten rankkaa ero voi olla. Vertaisin sitä itse läheisen kuolemaan. 

Vierailija
31/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko laihduttaa että olisi taas kysyntää

Parisuhteessa ei välitetä panostaa omaan ulkonäköön

Vierailija
32/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa aiheuttaa suuren motivaation

Vierailija
33/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on monelle todella rankka tilanne. Monelta menee ruokahalu. Kotiäidit jää pienille tuloille. Jos itse eroisin niin söisin vaan sen mikä on pakko. Ei rahaa ja kova suru. Yhdessä oltu 18vuotta, niin isku olisi kyllä kova.

Itse olin miehen kanssa 18v yhdessä ja ei heilauttanut suuntaan ja toiseen kun erottiin. Olen soittanut poliisillekkin kun pyrki kesällä takaisin, vaikka erosta jo 3 vuotta. En sääli pätkääkään. 

Vierailija
34/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostokroppa aiheuttaa suuren motivaation

Ei siinä ole tästä kyse. Todennäköisesti aivan vastaavaa näette ihmisissä, joiden puoliso yllättäen kuolee. Monet kuihtuu surussa. Paino palautuu kun olo alkaa helpottamaan, eikä se ole mitenkään riippuvainen siitä onko löytynyt uutta seuraa vai ei.

Ja nainen saa kyllä seuraa pyöreämpänäkin, että ei ole mikään tarve alkaa näännyttämään itseään tuon takia. Itse näytin eron jälkeen riutuneelta kun paino yhtäkkiä tipahti.

Vierailija
35/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on monelle todella rankka tilanne. Monelta menee ruokahalu. Kotiäidit jää pienille tuloille. Jos itse eroisin niin söisin vaan sen mikä on pakko. Ei rahaa ja kova suru. Yhdessä oltu 18vuotta, niin isku olisi kyllä kova.

Itse olin miehen kanssa 18v yhdessä ja ei heilauttanut suuntaan ja toiseen kun erottiin. Olen soittanut poliisillekkin kun pyrki kesällä takaisin, vaikka erosta jo 3 vuotta. En sääli pätkääkään. 

Varmaan eri asia, jos eroaa suhteesta jossa voi kauhean huonosti. Monelle kuitenkin tulee ero puskista, kun on itse rakastanut puolisoaan ja ollut tyytyväinen elämäänsä.

Vierailija
36/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on kyse myös siitä, että vihdoinkin tuntee olevansa vapaa, jos lähtöä on syystä tai toisesta venyttänyt liian pitkään. Vapaa ostamaan kaappiin omia mieliruokiaan, syömään niitä silloin kun itselle sopii, liikkumaan omaan tahtiin (yleensä enemmän) ja muutenkin mieliala valostuu, kun huomaa, että elämää on vielä paljon jäljellä, eikä kukaan sitä enää rajoita. Tai et itse rajoita itseäsi toisen takia. Onnea kaikille vapaille sieluille!

Vierailija
37/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko laihduttaa että olisi taas kysyntää

Parisuhteessa ei välitetä panostaa omaan ulkonäköön

Eihän tätä tietenkään suoraan kehdata tunnustaa että herätään siihen omaan haluttavuuteen kun ollaan taas "markkinoilla" eikä voi vaan huoletta mussuttaa kuten parisuhteessa. Se kumppani tuskin sitä ruokaa ylenmäärin väkipakolla suuhun työntää.

Vierailija
38/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut syövät (ja juovat) huonossa liitossa suruunsa, sitten kun tekevät viimein raskaan eropäätöksen, niin elämä kirkastuu ja onnellinen ihminen, joka on sopusoinnussa itsensä kanssa laihtuu normaalipainoon ihan itsestään.

Tämä on enemmänkin totta kohdallani, kuin se että surun myötä ei syö. Ihana pystyä hengittämään ja keskittymään itseeni. Kun erossa painoa putosi jo ilkeä 85kg pois päältä tukahduttamasta.

Vierailija
39/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä laihtumisella ollut mitään tekemistä kostokropan kanssa. Sitä laihtuu, kun voi niin pahoin. 

Vierailija
40/49 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhteessa on stressisyömistä. Tästä on muitaakseni jotain eläinkokeitakin, missä naaraat lihovat jos ovat tekemisissä koiraiden kanssa, sillä se krooninen stressi ajaa hakemaan lohtua ruuasta.

Naista ei ole luovu asumaan miehen kanssa tai olemaan tämän patja.