Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri pinnausketju: Oletko koskaan tekeytynyt sairaaksi ja jäänyt kotiin nauttimaan sairiksesta?

Vierailija
03.11.2007 |

Minä ajattelin tehdä niin nyt maanantaina. Marraskuu masentaa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan sairastu oikeasti, joten otan omaa lomaa noin kymmenen päivää vuodessa.

Vierailija
2/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustivat kerran firman bileissä. Sen jälkeen olen ollut rauhassa " poskiontelon tulehduksessa" ja " vatsataudissa" . Lapsetkin saavat lomaa päiväkodista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aina sellaisissa töissä, että olen nauttinut työstäni ja mennyt sinne mielelläni. Ennemminkin on tullut mentyä puolikuntoisena töihin, vaikka olisi ollut viisaampaa jäädä kotiin.

Vierailija
4/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi ihan sama kuin varastaisi rahaa työnantajalta. En tee sitäkään.

Vierailija
5/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on käynyt niin, että olen siis oikeasti ollutkin sairas, mutta en ole siltikään saanut saikkua!



Millä verukkeilla olette sairasloman saaneet? Flunssassa lääkäri ainakin katsoo kurkun, nenän ja korvat, kokeilee kaulan, mittaa mahdollisen kuumeen eli tässä minusta on aika vaikea näytellä. Selkäkivuista ei välttämättä edes saikkua anneta, ei ainakaan minulle. Käsketään vaan liikkua enemmän ja venytellä.

Vierailija
6/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä käytetään kyllä hyväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti parannuin kun oli lappu kourassa , mutta sitä ennen oli kyl vatsan väänteitä . nyt oli lapsi sairaana ja haettiin saikkua 3pvä , mutta tauti menikin ohi samana iltana joten kaks päivää lorvailtiin . meinasin palata kesken töihin takasin mutta kun päälliköllä oli niin penseä asenne kun soitin sairaslomasta niin ajattelin et perkele maksakoon kahdelle työntekijälle sitten . . .

Vierailija
8/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iskee joskus huono omatunto, jos olen syystäkin sairaslomalla lääkärintodistuksella. Että onkohan tässä oikeesti niin kipeä, että kotona pitää olla.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka on niin kunnianhimoista ja töihinsä sitoutunutta, ettei kukaan uskalla päästää sijaista sotkemaan opetustyötä. Sitäpaitsi erityisopettajana täytyy sanoa, että kyllä siitä saa kärsiä monta päivää takaisin tulon jälkeen, ettei tule oltua yhtään ylimääräistä koulutuksissa tai vastaavissa.



Mä sitäpaitsi tykkään työstäni niin paljon, että ei tulis mieleenkään olla poissa ilman erittäin hyvää syytä.

Vierailija
10/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska työ,huono palkka ja ilkeä pomo. Saikkua vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2200 ja olen oikeutettu mielestäni sairikseen muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
12/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sitä käytetään kyllä hyväksi

Mutta kyllä ainakin meidänkin työpaikalla moni tekeytyy sairaaksi aina välillä, ainakin silloin jos sattuu paska vuoro eikä saa vaihdettua sitä millään ja itsellä on joku meno. Mä oonkin sitten ainut joka tekee ne paskavuorotkin ja omat menot sitten jää.

Ja työpaikkana on siis puhelinyhtiö.

t. 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset on pieniä ja päiväkodissa, niitä kotihoitopäiviä tulee ilman lintsaustakin ihan liian kanssa.

Vierailija
14/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä haluaisin olla poissa töistä? Kyllä työ on mulle niin tärkeä juttu elämässä, että en todella halua olla sieltä poissa ellei ole pakko.



Oletteko lintsarit ajatelleet, että taidatte olla väärässä hommassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes oikeasti sairaana osaa olla saikulla, vaan mietin koko ajan, että olisi sittenkin vaan pitänyt mennä töihin. Miten te saatte edes ajan kulumaan sillä " feikkisaikulla" ? Eihän sitä voi kylille mennä " sairaana" pyörimään. Moraalitonta touhua, sanon minä! Muut joutuu sitten työpaikalla tekemään teidänkin hommat tai pähkäilemään sijaisten saamisten kanssa.

Vierailija
16/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutto alle 1500.

Vierailija
17/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudun terveyteni takia sairaslomalle joka tapauksessa vähän väliä muutenki.. =(

Vierailija
18/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulla kipeänä töihin. Levitätte vaan kaikki pöpöt, ja luulette olevanne parempia ihmisiä,korvaamattomia. Typerää!!!

Vierailija
19/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis sairastele, enkä kipeydy juurikaan. työterveyshoitajan lomakkeeseen piti juuri merkata vuoden aikana sairaspoissaolot ja lääkärissäkäynnit. tuli kumpaankin nolla kertaa. en edes varmaan osaisi näytellä mahatautista tai flunssaista=).

Vierailija
20/40 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kumartaa*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän