Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urheat miehet

Vierailija
02.11.2007 |

Se tavallinen tarinahan on, että raskaus ja lapsien tulo merkitsee seksielämän loppumista. Olen samassa tilanteessa ja kuivaa kautta on useampi vuosi takana (seksikerrat vuodessa laskettavissa kahden käden sormilla).

Koskaan aiemmin ei mieleeni ole tullut pettämisajatuksia, mutta nyt jos lähes kuka tahansa nainen tulisi ja sanoisi haluavansa naida minun kanssani, niin olisin luultavasti heti valmis hommiin. Jos pettäisin, niin luultavasti kertoisin siitä vaimoilleni. Ehkä kertoisin siksi, että hän heittäisi minut pihalle, eikä tarvisi enää itse miettiä sitä kannattaako tässä suhteessa enää itseään kiduttaa.

Rakastan lastani ja rakastan vaimoani, mutta tilanne heittää välillä tummia myrkypilviä parisuhteen ylle. Osallistun mielestäni aika hyvin kodin pyöritykseen. Sitä omaa aikaa, jolloin teen omia asioitani, on sen jälkeen kun lapsi käy nukkumaan.

Kuinka kauan tässä pitää olla urhea mies ja odottaa, että kyllä se vaimo vielä tokenee? Kuinka kauan te muut olette jaksaneet odottaa ja onko odotuksesta edes mitään apua?

JiiKoo

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyllä niin ehdota lopettamista. Ne vie monelta naiselta halut.

Vierailija
82/97 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ja parisuhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koe naisen rakastavan, jos tämä ei makaa hänen kanssaan. Ikävä kyllä, miehet eivät olisi naisten kanssa, jos seksiä ei olisi. Näin se on ja tulee aina olemaan. Jos haluat näyttää miehellesi että rakastat tätä sinun pitää haluta häntä seksuaalisesti. Mikään muu ei auta eikä riitä. Ei Mikään. Naimisissa olo on NAIMIsissa oloa. Se kertoo täysin suhteen laadun.

Vierailija
84/97 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo rakastaa hän haluaa myös harrastaa seksiä. Jos vaimo ei halua rakastella mies on hänelle vain hyödyllinen apulainen.

Vierailija
85/97 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksittömään suhteeseen...

Vierailija
86/97 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihommat eivät mielestäni ole konsti ' ansaita' seksiä, mutta kyllä niillä yhteys on. Esimerkki: sekä mies että minä ollaan tehty päivätyömme ja syöty yhdessä. Mies vie likaiset astiat tiskipöydälle ja rojahtaa sohvannurkkaan. Minä tyhjään ja pyyhin pöydän, laitan koko perheen kipot tiskariin, tiskaan käsin kattilat jne jne. Mulla menee keittiön siistimiseen aikaa vartista puoleen tuntiin, se ei ole paljoa. MUTTA jos sen tekisi yhdessä kaksi ihmistä, aikaa menisi vain puolet, jonka jälkeen voitaisiin rojahtaa sinne sohvaan YHDESSÄ ja vaikka vähän pussailla tai vain nauttia olosta toisen lähellä.

Hirvittävintä tasa-arvoiseksi tarkoitetussa parisuhteessa on se, että toinen joutuu olla palvelija. Jos toinen puolisoista jättää tietoisesti tai välinpitämättömyyttään hommia tekemättä tai puoliväliin, ja toinen joutuu niitä paikkailemaan, suhde ei ole tasa-arvoinen. Harvaa naista kiihottaa sellainen mies, joka on ' huollettava' , sillä alitajuisesti tällaisen tyypin mieltää lapseksi.

Mä itse olen sillä tavalla ' vanhanaikainen' , että miellän keittiöhommat, siivoukset jne naisten töiksi. Eli ne ovat mun vastuulla, kuten lumien luonti ja autojen huolto on miehen vastuulla. Kuitenkaan tämä jako ei estä auttamista ja mukana olemista. Se, että osallistuu toisen töihin, tällä tavoin viettää aikaa yhdessä, on arkipäivän esimerkki välittämisestä. Ja tottakai minä hyvinkin mielelläni rakastelen sellaista miestä, josta tiedän, että hän välittää minusta ja jaksamisestani.

Vierailija
87/97 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöillä ja halukkuudella ei ole yhteyttä, ellei toinen sitten raada itseään aivan väsyksiin.

Lukekaa miehet kirja Mars ja Venus vuoteessa. Ei siitä haittaakaan voi olla.

Vierailija
88/97 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan kertonut miehellesi mitä ajattelet....? Ettei vaan miehesi ihan oikeasti luule sinulle olevan ok, että teet " naisten" hommat, kuten tuossa itsekin sanot pitäväsi niitä " naisten" hommina? Ei se mies ajatustenlukija ole, vaikka moni niin toivookin.

Vierailija
89/97 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön suhde muuttaa parisuhteen kaverisuhteeksi ja sen osapuolet usein kämppiksiksi. Seksitöntä ja samalla toimivaa parisuhdetta ei ole olemassa.

M32

Vierailija:

seksittömään suhteeseen...

Vierailija
90/97 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi, että seksi ei tunnu hänestä yhtä hyvälle kuin miehestä. Vaimossahan se vika on jos ei innostu siitä että mies pumppaa pussinsa tyhjäksi... Ei imurointi tee ketään halukkaaksi. Mutta sanopa miehelle että hieroisitko minua? Hierooko? Ehkä kerran kun kokeilee pääsisikö panemaan...

Vierailija
91/97 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos pillerit vie halut, jätetään ne ja otetaan kumi. Mutta kumin kanssa mies ei halua koska ei tunnu miltään. Jos otetaan pillerit käyttöön, naiselta lähtee halut.

No, mies menee vieraisiin sitten. Sielläkö sitten vetelee paljaalla, ja vie taudin vaimolleen. Vai miten tää homma menee?

T. N30

Vierailija
92/97 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vetää kortsun kanssakin ja silti se tuntuu hyvältä. Siinä päähuomio keskittyy siihen että " jee, kiva saada vierasta" .

m

Vierailija
93/97 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioille on todellakin tehtävä ITSE jotakin eikä vaan lähdettävä pettämään.

Kuinka moni täällä nalkuttava on niin kypsä että pystyy puhumaan kotona näistä asioista?

Vai onko helpompaa vaan luovuttaa? Ei tarvitse kokea selvittelyn ja keskustelun mahdollista kipua?

Vierailija
94/97 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästyneenä huomannu että hänelle on aivan sama saanko mä orgasmin vai en. Kunhan hän laukeaa. Seksi on ohi aina siltä kerralta kun hän on lauennu. Ja sitten hän vielä painostaa koko ajan mua miksen tahdo seksiä hänen kanssaan. Kestän seksiä hänen kanssaan koska ajattelen muita miehiä kun hän nai mua. Muuten en kiihottuisi ikinä.

Vierailija
95/97 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin elämässäni siinä tilanteessa että vauva syntyi. Saa nähdä miten pahasti sotkee kuvioita parisuhteeseen liittyen. 

Molemmat kyllä lupaili toisilleen että ei mutta sen näkee. 

Meillä vielä vauva joka itkee heti jos yksin on , heräilee tunnin välein, ei mitenkään muuten rauhoituu kun tuttipullolla tai rinnalla. Joten haastava on tuo itkuinen otus.

Se vaatii varmasti meiltä kaikilta paljon työtä että saa pidettyä parisuhteensa kasassa kun vauvavuosi koettelee.

Vierailija
96/97 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin elämässäni siinä tilanteessa että vauva syntyi. Saa nähdä miten pahasti sotkee kuvioita parisuhteeseen liittyen. 

Molemmat kyllä lupaili toisilleen että ei mutta sen näkee. 

Meillä vielä vauva joka itkee heti jos yksin on , heräilee tunnin välein, ei mitenkään muuten rauhoituu kun tuttipullolla tai rinnalla. Joten haastava on tuo itkuinen otus.

Se vaatii varmasti meiltä kaikilta paljon työtä että saa pidettyä parisuhteensa kasassa kun vauvavuosi koettelee.

Mistä sä yhtäkkiä repäsit tän 15 vuotta vanhan ketjun?

Vierailija
97/97 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 1v.5 kk ja 5 v lapset. Viimeksi seksiä yli kk sitten, nyt olen vain odottanut puolison aloitetta kun itse kyllästyin pakkeihin. Ilmeisesti hemmetti jäätyy ennemmin kuin se aloite tulee.. M41